Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
- Data zamieszczenia: 2009-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
Al. Niepodległości 49 49
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
REGON: 00051592200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oświetlenie Parku Niedźwiadków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia Parku Niedźwiadków. Zakres robót obejmuje: 1. Zakres wykonywanych prac określony został w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej pn. Projekt Budowlano - Wykonawczy przebudowy oświetlenia Parku Niedźwiadków w rejonie ulic: Edukacji, Estetycznej i Al. Niepodległości autorstwa inż. Gerarda Morawiec. Zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonanie fundamentów prefabrykowanych betonowych pod słup B-50 - 40 sztuk b) położenie kabla elektroenergetycznego YAKY 0.6/1kV 4x 35mm - 1290 mb c) montaż opraw OPC 1 S 70W, klosz Auris Max, daszek - 40 sztuk d) montaż słupów aluminiowych SAL-4,5 - 40 sztuk 2. Oprócz czynności związanych z wykonaniem zamówionych robót budowlanych Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek: a) świadczenia usług geodezyjnych ( siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecia) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania inwestycji (wytyczenie i utrwalenie w terenie osi głównych obiektów budowlanych naziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanych numeryczne) na podstawie pomiarów geodezyjnych wykonanych w otwartym wykopie). b) zagwarantowania nadzorów specjalistycznych ( użytkownicy uzbrojenia terenu) nad realizacja robót budowlanych. 3. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac ( w tym odtworzenie nawierzchni dróg, chodników) należy do obowiązków Wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - dwóch robót oświetlenia ulic o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i SEP do 1 kV - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument na kwotę min. 200 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i SEP do 1 kV - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót oświetlenia ulic o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- a. Sieć kablowa niskiego napięcia przy ul. Bieruńskiej i Górnośląskiej w Pszczynie. b. Sieć napowietrzna niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Powstańców Śląskich w Studzionce. c. Sieć kablowa niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Powstańców Śląskich. d. Sieć kablowa niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Katowickiej w Piasku.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie oświetlenia ulicznego Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-23 - Roboty budowlane i instalacyjne (elektryczne) w budynkach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej
Dodano: 2016-06-20 - Budynek administracyjny Zabytkowej Kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom; rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego.
Dodano: 2016-05-31 - a.Sieć napowietrzna niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Lisiej w Studzienicach. b.Sieć oświetlenia ulicy Przybosia w Łące. c.Sieć kablowa niskiego napięcia oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 933 przy ul. Męczenników Oświęcimskich w Pszczynie. d.Budowa sieci kablowej niskiego napięcia oświetlenia ul. Jasnej w Piasku. e.Budowa sieci kablowej niskiego napięcia oświetlenia ul. Leśnej w Piasku.
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji systemu zasilająco-sterującego napędem wózków samojezdnych na kontenery osadu odwodnionego przy budynku stacji mechanicznego odwadniania osadu na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie.
Dodano: 2016-04-27 - Wykonanie robót elektrycznych w obiektach OSP z podziałem na zadania: Zadanie 1. Ochotnicza Straż Pożarna, dzielnica Ochojec; oświetlenie wyjść ewakuacyjnych, instalacja napędu elektrycznego bram garażowych. Zadanie 2. Ochotnicza Straż Pożarna, dzielnica Boguszowice Stare; wymiana instalacji elektrycznej w boksach garażowych.
Dodano: 2016-04-15 - Budynek administracyjny Zabytkowej Kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom; rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego.
Dodano: 2016-04-07 - Monitoring infrastruktury w dzielnicy Kłokocin (Ochotnicza Straż Pożarna, Przedszkole nr 21, Szkoła Podstawowa nr 19).
Dodano: 2016-04-05 - Robota budowlana polegająca na wymianie wciągarek w dźwigach szpitalnych
Dodano: 2016-03-21