Przetargi.pl
„Osuszenie i odwodnienie budynku dydaktycznego Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. T. Kościuszki przy ul. 3-go Maja 15 w Gostyninie”

Powiat Gostyniński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
    ul. Dmowskiego 13
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
    REGON: 61101531300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Osuszenie i odwodnienie budynku dydaktycznego Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. T. Kościuszki przy ul. 3-go Maja 15 w Gostyninie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu robót polegających na budowie drenażu opaskowego wokół budynku dydaktycznego Liceum Ogólnoksztalcącego, wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej i iniekcji krystalicznej ścian zewnętrznych z warstwą docieplającą ściany piwnic, łącznie z odtworzeniem utwardzenia terenu w ramach posiadanej przez Zamawiającego kompleksowej dokumentacji technicznej. Zakres prac obejmuje wykonanie drenażu opaskowego o łącznej długości 201,86 mb wraz ze studniami i odcinkami łączącym z istniejącą kanalizację deszczową o długości 4,61 mb i 10,18 mb z włączeniem do istniejących studni. Wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej i iniekcji krystalicznej ścian zewnętrznych na odcinkach objętym drenażem wraz z odtworzeniem zagospodarowania terenu w tym podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony północnej budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy obejmuje następujące roboty: - ręczna rozbiórka nawierzchni z kostki rzędowej, - ręczna rozbiórka z nawierzchni bitumicznej, - ręczna rozbiórka podbudowy z gruzu betonowego i gruntu stabilizowanego cementem, - rozbiórka obrzeży, - tyczenie geodezyjne odcinków drenażu w terenie, - ręczne wykopy liniowe o ścianach pionowych o szerokości do 1,5 m, - umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką, - rozebranie izolacji z foli kubełkowej, - wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi, - demontaż i ponowny montaż tablicy pamiątkowej, - odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach i pilastrach, - oczyszczenie powierzchni ścian w miejscach trudno dostępnych przy użyciu szczotek mechanicznych, - oczyszczenie spoin na głębokość do 2 cm na ścianach w miejscach trudno dostępnych, - odgrzybianie ścian przez jednokrotne smarowanie, - wykonanie obrzutki pokrywającej 50% powierzchni na ścianach – Ceresit CR 61, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej w murze z cegły o grubości 51 cm metodą iniekcji ciśnieniowej, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne w systemie Ceresit, gruntowanie podłoża bardzo nasiąkliwego – powierzchnie pionowe, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne w systemie Ceresit, wykonanie izolacji przeciw wilgoci w gruncie elastyczną masą bitumiczną CP43 na powierzchni pionowej, - przyklejenie płyt z polistyrenu ekstradowanego gr. 10 cm (wsp. 0,035 W/mK) na powierzchni ścian, - izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej, - drenaż z rury elastycznej PVC-U o średnicy zewn. 125 mm w zwojach z filtrem na wykonanej podsypce. - studzienki niewłazowe z tworzyw sztucznych głębokości do 2 m o średnicy 315 mm z rurą trzonową karbowaną z przykryciem stożkiem betonowym i włazem, - podsypka filtracyjna ze żwiru lub pospółki w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa, - montaż czyszczaków oraz połączenie rur spustowych z drenażem rurami gładkościennymi PVC o śr. 110 mm wraz z montażem kształtek do rur drenarski elastycznych o śred. zwen. do 125 mm, - połączenie drenażu z istniejącymi studniami rurociągiem z rur gładkościennych PVC o śr. 200 mm i długości 4,61 mb oraz 10,18 mb wraz z wykonaniem otworów o średnicy 200 mm w istniejącej studni, - ława pod krawężniki betonowa zwykła z betonu C12/15 – między nawierzchnią z kostki betonowej a nawierzchnią bitumiczną, - krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 między nawierzchnią z kostki betonowej a nawierzchnią bitumiczną, - ława betonowa pod obrzeżą zwykła z betonu C12/15, - obrzeza betonowe o wymiarach 20x6 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym, - podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej ok. 80% kostki z demontażu + ok. 20 % nowej kostki, - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, - nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego AC11S. - odtworzenie podjazdu dla osób niepełnosprawnych - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza drenażu wraz z przyłączeniami. Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne, przy zachowaniu wszystkich przyjętych parametrów technicznych przyjętych w projekcie. Roboty w ramach pierwszego etapu dotyczące budowy drenażu opaskowego wokół budynku dydaktycznego, wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej i iniekcji krystalicznej ścian zewnętrznych winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną do realizacji decyzją nr 148/2017 wydaną dnia 31.05.2017 r. przez Starostę Gostynińskiego. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również:  organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,  zabezpieczenie i ochrona przed zniszczeniem znajdującego się na budowie i nie podlegającego likwidacji zadrzewienia i innych elementów zagospodarowania terenu, istniejących instalacji i urządzeń (z przywróceniem ich do stanu pierwotnego w przypadku zniszczeń) oraz wszelkiego mienia Zamawiającego, które w trakcie robót może ulec zniszczeniu,  uzyskanie innych niezbędnych wymaganych prawem dokumentów odbiorowych. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia powyższych wymogów w kosztach ogólnych robót budowlanych a następnie w składanej ofercie. Szczegółowy zakres robót przedstawia załączony do SIWZ przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości: 6 000 zł (słownie sześć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących form: 1) pieniądzu, przelewem na oprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 31 1020 3974 0000 5302 0006 6720. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 9.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 9.2. zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach