Przetargi.pl
Osnowa wielofunkcyjna na terenie Powiatu Świeckiego, w tym: 1. Realizacja projektu osnowy wielofunkcyjnej; 2. Transformacja wysokościowa bazy danych panśtwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do układu PL-EVRF2007-NH

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9
    86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 9235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Osnowa wielofunkcyjna na terenie Powiatu Świeckiego, w tym: 1. Realizacja projektu osnowy wielofunkcyjnej; 2. Transformacja wysokościowa bazy danych panśtwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do układu PL-EVRF2007-NH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu osnowy wielofunkcyjnej na obszarze powiatu świeckiego oraz transformacja wysokościowa bazy danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do układu PL-EVRF2007-NH. Zakresem pomiaru wysokościowego objęto cały powiat świecki z pominięciem jednostek ewidencyjnych Bukowiec, Lniano, Pruszcz, Świekatowo gdzie projekt został zrealizowany w 2017r. - z zastrzeżeniem pojedynczych uzupełnień punktów na wymienionych jednostkach ewidencyjnych, przy czym zakłada się, że pojedyncze uzupełnienia nie przekroczą 10% wszystkich planowanych do realizacji zespołów punktów. Parametry określono w opisie prac – informacje ogólne tzn. wykonawca dokona stabilizacji i pomiaru sytuacyjnego wraz z kompletnym opracowaniem wyników dla 120 zespołów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zostały określone w „Warunkach Technicznych” stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2018.110 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 15 1020 1811 0000 0502 0269 3844 z dopiskiem „Wadium w sprawie postępowania na wykonanie osnowy wielofunkcyjnej na terenie Powiatu Świeckiego”. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, dlatego też: - wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeśli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert; - wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w kopercie z ofertą lub w osobnej – zaklejonej – kopercie, oznaczonej w sposób analogiczny, jak oznaczenie oferty. Miejsce złożenia – Starostwo Powiatowe w Świeciu ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, Sekretariat – pokój nr 316 (II piętro). Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu musi być dostarczone w formie pozwalającej na dochodzenie przez Zamawiającego swoich roszczeń. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Świecki ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie; - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 upzp; - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 upzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ; Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach