Przetargi.pl
OS/ZP/87/09 - naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego w SPSK NR 1 PAM

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM ogłasza przetarg

  • Adres: 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4253008 , fax. 091 4253001
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM
    ul. Unii Lubelskiej 1 1
    71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4253008, fax. 091 4253001
    REGON: 00028889200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OS/ZP/87/09 - naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego w SPSK NR 1 PAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Naprawy bieżące i obsługa serwisowa sprzętu endoskopowego Wykaz aparatury objętej zamówieniem: Lp Nazwa aparatu Nr fabryczny 1 WM - 30 - WÓZEK 9813513 2 PFM -20M2MDE - MONITOR SONY 2002942 3 CV - 140 - PROCESOR VIDEO 7836394 4 CLV-U40 - KSENONOWE ŹRÓDŁO ŚWIATŁA 7816887 5 WM - 30 - WÓZEK B/N 6 OEV - 203 MONITOR A209984 7 CV - 160 PROCESOR VIDEO 7313322 8 WM - 30 - WÓZEK B/N 9 OEV - 203 MONITOR A411882 10 CV-160 PROCESOR VIDEO 7538642 11 CLV -160 ŹRÓDŁO ŚWIATŁA 7546002 12 MAJ-570 ZASILACZ 7531602 13 HF -120 DIATERMIA 1075 14 TJ-1300 WÓZEK 79726 15 CV - 145 PROCESOR VIDEO 7000219 16 CLE -145 HALOGENOWE ŹRÓDŁO ŚWIATŁA 7201398 17 INTERSONIC - MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA 080256 18 TD - 20 MYJKA ENDOSKOPOWA 98955 19 ETD - 2 + TERMODEZYNFEKTOR 7879 20 ETD - 2 + TERMODEZYNFEKTOR 6329 21 CF- Q145L VIDEOKOLONOSKOP 2301738 22 TJF-160VR VIDEODUODENOSKOP 2801771 23 CF- Q145L VIDEOKOLONOSKOP 2401986 24 CF- Q160ZL VIDEOKOLONOSKOP 2510270 25 CF- Q165L VIDEOKOLONOSKOP 2500198 26 GIF - 160 VIDEOGASTROSKOP 2103389 27 GIF - 1T140 VIDEOGASTROSKOP 22312064 28 GIF - Q180 VIDEOGASTROSKOP 250611 29 GIF - 1T140 VIDEOGASTROSKOP 2111600 30 TJF -145 VIDEODUODENOSKOP 2200290 31 TJF -145 VIDEODUODENOSKOP 2601241 32 ETD 3 Myjnia automatyczna 7130661 33 Echoendoskop208/AA/07 1700687 34 GIF- Q145 VIDEOGASTROSKOP 2000369 35 CV-145 PROCESOR VIDEO 7000277 36 CLE -145 HALOGENOWE ŹRÓDŁO ŚWIATŁA 7000182 37 OEV -143 MONITOR A018496 38 TD - 20 MYJKA ENDOSKOPOWA 0004984 39 CLE -F10 HALOGENOWE ŹRÓDŁO ŚWIATŁA B/N 40 WM-N60 - WÓZEK 0101651 41 GIF-XP 20 GASTROFIBEROSKOP 2613043
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (min. 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (od dnia........ do dnia.............) i odbiorców (Załącznik nr 4 do SIWZ). Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna usługi spełniające łącznie następujące kryteria: wykonanie lub wykonywanie usługi stałej serwisowej obsługi technicznej wraz z naprawami sprzętu endoskopowego, na podstawie umowy zawartej na okres min 6 m-cy. Zamawiający wymaga aby ww. warunek potwierdzony był w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług (pkt 2.2.a)) lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie usług (pkt 2.2.b)) b) Do wykazu o którym mowa w pkt 2.2.a) Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi wykonane zostały należycie. 2.3 w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w pkt III.2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach