Przetargi.pl
Orurowanie i transport międzyoperacyjny wraz z montażem i uruchomieniem - część Nr 2 - Modernizacja systemu sterowania suwnicy w budynku G31

Instytut Nawozów Sztucznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 473 14 00 , fax. 81 473 14 10
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 473 14 00, fax. 81 473 14 10
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Orurowanie i transport międzyoperacyjny wraz z montażem i uruchomieniem - część Nr 2 - Modernizacja systemu sterowania suwnicy w budynku G31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja układu sterowania suwnicy jednodźwigarowej, natorowej wraz z pomostem obsługowym o udźwigu 3,2 tony z elektrycznym napędem jazdy i podnoszeniem wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentów. Zakres zamówienia obejmuje: -inwentaryzację stanu istniejącego, prace pomiarowo-badawcze i inne w fazie przedprojektowej, w zakresie niezbędnym dla wykonania projektu modernizacji. -wykonanie szczegółowej dokumentacji technicznej - modernizacyjnej, wraz z odpowiednimi uzgodnieniami z Jednostką Notyfikowaną (np. Urzędem Dozoru Technicznego); -dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie realizacji zamówienia (schematy elektryczne, sterownicze, opisy, wykaz elementów i części układu sterowania); -wymianę instalacji zasilania i sterowania suwnicy (wg aktualnych standardów technicznych) -wymianę wyłącznika głównego; -wykonanie nowych szaf sterowniczych z zastosowaniem aparatury aktualnie produkowanej i zatwierdzonej przez zamawiającego; -wymianę przewodów sterowniczych i zasilających (od włącznika głównego suwnicy) -zastosowanie układów falownikowych (np.: f. ABB, Siemens, SEW, Danfoss lub równoważny) min. w mechnizmie jazdy mostem i wymiana napędu -zastosowanie sterowania radiowego oraz kasety sterowniczej; -dostarczenie co najmniej 2 szt. kaset sterowniczych oraz co najmniej 2 szt. kaset sterowania radiowego; -zapewnienie obciążenia do prób i badania zgodnie z wymaganiami; -wykonanie niezbędnych pomiarów, ekspertyz i badań; -przygotowanie do badania i próby funkcjonalne; -odbiór robót przez Jednostkę Notyfikowaną np. UDT; -obsługa podczas badania i odbioru; -wszystkie materiały do wykonania zadania zapewnia wykonawca; -rusztowania i inny sprzęt potrzebny do wykonania prac zapewnia wykonawca; -wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami oraz przepisami Dozoru Technicznego, ppoż., ochrony środowiska, BHP i ergonomii; -komplet dokumentacji technicznej niezbędnej do odbioru przez Jednostkę Notyfikowaną np. UDT w zakresie zgodnym z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 29/10/2003 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz. 1890). -dokumentację Techniczno Ruchową w języku polskim. -dostarczenie oprogramowania narzędziowego do obsługi wykorzystanych sterowników, falowników itp. wraz z licencją. -niezbędne atesty materiałowe i Deklaracje Zgodności. -dokumentację finalną w 4 egzemplarzach wersji papierowej + 1 kopia CD w oddzielnych segregatorach z opisem. Dokumentacja w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Nr 13001-02.00 stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd techniczny w okresie gwarancji. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty i dokumentacje wymagane w załączniku nr 8 do SIWZ 2.Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy od daty odbioru końcowego usługi. Zamawiający umożliwi Wykonawcom wstęp na teren realizacji inwestycji, w uzgodnionym terminie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu i inwestycji. W celu zapoznania z przedmiotem zamówienia Wykonawca ma możliwość dokonania oględzin miejsca i rozpoznania wszelkich uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji zadania i podaną w ofercie cenę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713340008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 34 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na wykonane usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach