Przetargi.pl
organizowanie zajęć praktycznych w Warszawie dla studentów Wydziału Rehabilitacji Zamawiającego na kierunku pielęgniarstwo z przedmiotu Podstawowa Opieka Zdrowotna w zakresie medycyny szkolnej w latach akademickich 2019/2020 i 2020/2021.

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
    ul. Marymoncka 34
    00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
    REGON: 32783000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizowanie zajęć praktycznych w Warszawie dla studentów Wydziału Rehabilitacji Zamawiającego na kierunku pielęgniarstwo z przedmiotu Podstawowa Opieka Zdrowotna w zakresie medycyny szkolnej w latach akademickich 2019/2020 i 2020/2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizowanie zajęć praktycznych w Warszawie dla studentów Wydziału Rehabilitacji Zamawiającego na kierunku pielęgniarstwo z przedmiotu Podstawowa Opieka Zdrowotna w zakresie medycyny szkolnej w latach akademickich 2019/2020 i 2020/2021. (CPV – 80320000-3) 2. Wykonawca udostępnia AWF znajdujące się w jej posiadaniu pomieszczenia dla prowadzenia zajęć praktycznych z zakresu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w powiązaniu z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. 3. Wykonawca udostępnia studentom szatnie. 4. W roku akademickim 2019/20 i 2021/22 AWF zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych z w/wym. przedmiotu studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo studia stacjonarne w grupach ok. 10 osobowych, ok 50-60 osób. 5. Wykonawca uzyska zgodę odbiorców świadczeń/pacjentów na uczestnictwo studentów w zajęciach dydaktycznych powiązanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. 6. Wykonawca przypomni studentom o obowiązku przestrzegania tajemnicy zawodowej i przepisów o ochronie danych osobowych oraz o prawach pacjentów. 7. Wykonawca ma obowiązek zapoznania studentów z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz regulaminem pracy na danym stanowisku. 8. Zajęcia dla studentów będą prowadzić wykwalifikowani pracownicy, posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych na kierunku pielęgniarstwo i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki. 9. W razie zaistnienia niepożądanego zdarzenia powodującego konieczność przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i/lub wykluczenia zakażenia studenta/-ów, koszty badań zostaną pokryte z indywidualnego ubezpieczenia studenta NNW rozszerzonego o ekspozycję zawodową. Opiekun praktyk w ciągu 8 godzin od zaistnienia ww. zdarzenia powinien zawiadomić o nim Kierownika praktyk wyznaczonego przez Uczelnię. 10. AWF ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody, wyrządzone przez studentów podczas i w związku z wykonywaniem zajęć dydaktycznych w obiektach wykonawcy. 11. AWF zobowiązuje się do usunięcia z odbywania zajęć praktycznych studenta, który w sposób rażący narusza dyscyplinę i porządek zajęć lub zagraża bezpieczeństwu pacjentów. 12. Zajęcia odbywają się w grupach według założeń organizacyjnych w planach i programach studiów dla kierunku pielęgniarstwo, w obiektach i przy użyciu sprzętu i materiałów oraz środków ochrony osobistej i w terminach uzgodnionych przez Strony. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80320000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Załącznik nr 4 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach