Przetargi.pl
Organizację szkoleń zawodowych i kompetencyjnych dla bezrobotnych.

Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Gdańska 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2158894 , fax. 42 2158894
  • Data zamieszczenia: 2012-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Gdańska 7 7
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 2158894, fax. 42 2158894
    REGON: 47321512200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizację szkoleń zawodowych i kompetencyjnych dla bezrobotnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : 1. Szkolenie ma obejmować kursy zawodowe i kompetencyjne o tematyce: prawo jazdy kat C: planowana liczba uczestników 2 - realizacja programu zgodnego z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów - zapewnienie dodatkowych jazd doszkalających w wymiarze 4 godz. na osobę - opłacenie wstępnych badań lekarskich, pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego operator wózków widłowych : planowana liczba uczestników 9 - min. 40 h wykładów i 15 h praktyki - praktyczną naukę jazdy należy prowadzi w grupach nie większych niż trzy osoby kurs ochroniarski: planowana liczba uczestników 5 Kurs pracownik ochrony fizycznej I stopnia - liczba godzin dydaktycznych zgodnie z wymaganymi przepisami. Specjalista do spraw podatkowych: planowana liczba uczestników 1 -min 98 h dydaktycznych 1. Ilość uczestników szkolenia może ulec zmianie +- 1 osoba. 2. W umowie zostanie doprecyzowana liczba uczestników szkolenia, a całkowity koszt szkolenia będzie iloczynem ilości osób i ceny jednostkowej zawartej w ofercie. 3. Należy przedłożyć scenariusz-program zajęć, 4. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe, zgodne z tematyką zajęć tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp. 5. Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć zapewnione odpowiednio wyposażone stanowisko do nauki, 6. Przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować, a następnie skierować wszystkie osoby w nim uczestniczące na wstępne badania lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań do odbycia szkolenia i późniejszego wykonywania zawodu w przypadku, gdy takie badania okażą się wymagane w świetle przepisów obowiązującego prawa. Koszty badań pokrywa Wykonawca. W przypadku wykluczenia udziału uczestnika projektu w danym szkoleniu - zamawiający pokrywa tylko koszty wstępnych badań. 7. W trakcie odbywanych zajęć Wykonawca jest zapewnić wszystkim uczestnikom kursu serwis kawowy (herbata, kawa, mleczko do kawy, ciastka, dodatkowo min. jedna sztukę świeżego wyrobu cukierniczego na osobę w postaci: pączka, bułki słodkiej, sernika itp.) w każdym dniu prowadzenia zajęć. Przy szkoleniu powyżej 6 godzin należy zapewnić dwudaniowy obiad. 8. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia końcowego egzaminu wewnętrznego, potwierdzającego zdobytą wiedzę, a następnie wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończonym kursie, a we wskazanych przypadkach certyfikatu potwierdzającego zdobyte umiejętności. 9. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się od poniedziałku do soboty, nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie za wyjątkiem niedziel. W ramach szkoleń należy zaplanować 2 przerwy kawowe po 15 minut każda oraz jedna przerwa obiadowa trwająca 30 minut tylko przy szkoleniach trwających powyżej 6 godzin 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej tj. list obecności, ankiety ewaluacyjnej, potwierdzenia odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych, list potwierdzających korzystanie z serwisu kawowego i obiadu oraz wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 11. Zamawiający ma obowiązek przekazania Wykonawcy informacji i plakatów dotyczących realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o współfinansowaniu szkolenia powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć, 12. Materiały szkoleniowe oraz dyplomy ukończenia szkolenia powinny zostać oznakowane zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, 13. Miejsce realizacji szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w sali szkoleniowej Miejskiego Centrum Pomocy Społecznej mieszczącego się w Pabianicach ul. Zamkowa 58a lub w innym lokalu na terenie Pabianic przy ewentualnym dojeździe do innej miejscowości uwzględnić pokrycie kosztów dojazdu 14. Program szkoleń zawodowych musi być zgodny ze standardami MPiPS lość godzin i program może nieznacznie odbiegać od standardów oraz być dostosowany do potrzeb i możliwości uczestników szkolenia) 15. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług(DZ.U. nr 73 poz.392) należy podać cenę oferowaną netto, która tym samym będzie cena umowną..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drogowskaz-przemiana.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach