Przetargi.pl
Organizację i realizację zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 94 90 , fax. 22 765 94 90
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Paderewskiego 6 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 94 90, fax. 22 765 94 90
    REGON: 01497565300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizację i realizację zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych. Ogólna ilość osób: ok. 200 os. Ilość dzieci: ok. 120 os. Termin realizacji: 15 czerwca 2013 impreza jednodniowa w godzinach od 10.00 do 16.00 Miejsce realizacji: musi znajdować się nie dalej niż 50 km od Nowego Dworu Mazowieckiego (w jedną stronę). W pobliżu akwenu wodnego tj. Jeziora Zegrzyńskiego. Teren musi być dostosowany do zajęć rekreacyjnych (teren zielony). W przypadku niepogody (deszcz itp.) zapewnione zostanie zadaszenie. Na terenie imprezy musi być zapewniony dostęp do WC. Teren imprezy powinien być zamknięty. Wykonawca wskaże propozycję miejsca w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Teren imprezy zobowiązany jest zapewnić Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: 1. Kompleksowe ubezpieczenie jednodniowej imprezy. Przekazanie kserokopii ubezpieczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę co najmniej na 3 dni przez realizacją imprezy. 2. Zapewnienie dwóch autokarów (każdy autokar 50 osobowy) oraz kierowców, którzy przewiozą osoby spod siedziby Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Paderewskiego 1b do miejsca realizacji imprezy oraz zapewnią powrót z miejsca realizacji imprezy pod siedzibę Starostwa Powiatowego, ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźników posiadających wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego.W sytuacji awarii bądź stwierdzenia przez odpowiednie służby niemożności poruszania się pojazdem. Wykonawca zapewni zastępczy autokar. 3.Osobę prowadzącą imprezę (konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punktów imprez będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. 4.Zorganizowanie i przeprowadzenie około godzinnego rejsu spacerowego statkiem pasażerskim dla 200 osób. Przewiduje się możliwość organizacji rejsu w więcej niż jednej turze umożliwiający udział w rejsie wszystkim uczestników. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do świadczenia usług przewozowych osób transportem wodnym lub zlecić organizację rejsu podmiotowi posiadającemu takie uprawnienia. 5.1 integracyjną grę terenową (przedział wiekowy 7-18 lat) czas trwania gry to 1-1,5h; maksymalna ilość uczestników gry to 90 osób; uczestnicy gry podzieleni zostaną na grupy 15 stoosobowe różnorodne wiekowo; gra terenowa powinna zawierać do 7 punktów aktywności; punkty aktywności powinny być dostosowane do możliwości dzieci młodszych i starszych, uwzględniając pracę grupową i możliwość wspierania dzieci młodszych przez starsze; organizator zapewnia opiekę dla grup, biorących udział w grze. Organizator wskaże nazwę gry w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Zapewnienie takiego urządzenia jak: Zjeżdżalnia dmuchana - 1 szt. Urządzenie musi być dostępne od godzin 10.00 do godziny 16.00 nieodpłatnie. Do w/w urządzenia należy zapewnić obsługę techniczną na czas trwania imprezy. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty i ubezpieczenie. 7.Zapewnia nagłośnienia podczas trwania imprezy oraz dostępu do prądu. 8.Zapewnienia oprawy muzycznej puszczanej w tle podczas trwania imprezy. 9.Zapewnia stoiska gastronomicznego tj. ognisko ( niezbędny sprzęt) oraz obsługę do ogniska. Zapewnienia w ramach gastronomii (ognisko) : Kiełbaski 250 porcji x 100 gram Pieczywa bułki kajzerki 250 szt. Ketchup łagodny 4l , Musztarda łagodna 3l Napoi: 50 sztuk butelek wody gazowanej pojem. 0,5 l 50 sztuk butelek wody niegazowanej pojem. 0,5 l 100 sztuk kartoników ze słomką soków owocowych pojem. 0,22 l 100 sztuk butelek napoju gazowanego o smaku coli pojem. 0,5 l. 10. Zastawy jednorazowej odpowiednio do ilości wydawanych porcji (talerzyków, sztućców). 11.Kompleksowe sprzątanie po zakończeniu imprezy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach