Przetargi.pl
ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2011-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Etap I            1. Organizacja i realizacja tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, dotyczącego odpadów opakowaniowych z tworzywa sztucznego , odpadów ze szkła białego i kolorowego, w zakres którego wchodzą a)      dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanych zestawów pojemników w ilości i miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - zgodnie z załącznikiem nr 6a do niniejszej specyfikacji b)      odbieranie z zestawów pojemników selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu c)      zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników d)      utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej dwa razy w roku e)      dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników f)       dokonywanie wspólnie z administratorami terenów, na których się znajdują pojemniki, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt g)      realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia ustalonych poziomów odzysku odebranych odpadów, zapisanych w Gminnym Planie Gospodarki Odpadami h)      sporządzanie dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem 2. Organizacja i realizacja odbioru od osób fizycznych sprzętu elektrycznego i elektronicznego, w zakres, którego wchodzą a)      dostarczenie właściwego dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanego   kontenera ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice b)      odbieranie z kontenera selektywnie zebranych odpadów z częstością uzgodnioną z  Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia kontenera  c)      zabezpieczenie czystości i porządku wokół kontenera d)      utrzymywanie kontenera w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym e)      dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi kontenera f)       składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych w/w odpadów 3. Organizacja i realizacja odbioru odpadów wielkogabarytowych w tym wybranych odpadów  niebezpiecznych w systemie obwoźnym wystawki przed nieruchomości, w zakres, którego wchodzą a)      organizacja i realizacja odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne odpadów wielkogabarytowych, w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku b)      organizacja i realizacja na terenie Gminy Miejskiej Pabianice systemu odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne wybranych rodzajów odpadów niebezpiecznych, w sposób i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku c)      składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów d)      realizacja systemu informacji wytwórców odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych o planowanych terenach i sposobie odbioru tych odpadów 4. Odbiór przeterminowanych i zbędnych leków selektywnie zbieranych w 13 aptekach na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, których wykaz stanowi załącznik nr 6b do SIWZ , w zakres którego wchodzą a)obsługa konfiskatorów specjalistyczne pojemniki do gromadzenia leków, będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice b)czyszczenie powierzchni roboczych konfiskatorów c)wymianę wkładu kominowo - foliowego d)składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów Etap II  5. Realizacja od 01 lipca 2011 r. odbioru odpadów z tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania w pojemnikach i kontenerach, będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice, w zakres których wchodzą Pojemniki z polietylenu z kołami do przetaczania: a)360 szt.+120 szt w rezerwie pojemników o pojemności 240 litrów do zbiórki odpadów ulegających biodegradacji, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie b)180 szt. + 70szt w rezerwie pojemników o pojemności 240 litrów do zbiórki papieru i tektury, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy c)150 szt.+50szt w rezerwie pojemników o pojemności 50 litrów do zbiórki zużytych baterii z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy d)17 szt. pojemników o pojemności 50 litrów do zbiorki przeterminowanych i zbędnych leków ustawionych w aptekach z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu Kontenery metalowe e)2 szt. kontenerów o pjemności 5 m3 do zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy f)2 szt. kontenerów o pojemności 10 m3 na gruz ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy g)2 szt. kontenerów o pojemności 20 m3 do zbiórki odpadów wielkogabarytowych ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy h)1 szt kontenera o pojemności 20 m3 do zbiórki złomu ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy i)1 szt. kontenera o pojemności 20 m3 do zbiórki zużytych opon ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy j)1 pojemnik na oleje o pojemności 1000 litrów ustawiany rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy Zakres dla wszystkich pojemników k)zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników l)utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym /mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej raz w trakcie obowiązywania umowy m)dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników n)dokonywanie wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt o)składanie Zamawiającemu miesięcznej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach