Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
- Data zamieszczenia: 2011-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
ul. Zamkowa 16 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
REGON: 00051691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Etap I 1. Organizacja i realizacja tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, dotyczącego odpadów opakowaniowych z tworzywa sztucznego , odpadów ze szkła białego i kolorowego, w zakres którego wchodzą a) dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanych zestawów pojemników w ilości i miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - zgodnie z załącznikiem nr 6a do niniejszej specyfikacji b) odbieranie z zestawów pojemników selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu c) zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników d) utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej dwa razy w roku e) dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników f) dokonywanie wspólnie z administratorami terenów, na których się znajdują pojemniki, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt g) realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia ustalonych poziomów odzysku odebranych odpadów, zapisanych w Gminnym Planie Gospodarki Odpadami h) sporządzanie dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem 2. Organizacja i realizacja odbioru od osób fizycznych sprzętu elektrycznego i elektronicznego, w zakres, którego wchodzą a) dostarczenie właściwego dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanego kontenera ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice b) odbieranie z kontenera selektywnie zebranych odpadów z częstością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia kontenera c) zabezpieczenie czystości i porządku wokół kontenera d) utrzymywanie kontenera w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym e) dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi kontenera f) składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych w/w odpadów 3. Organizacja i realizacja odbioru odpadów wielkogabarytowych w tym wybranych odpadów niebezpiecznych w systemie obwoźnym wystawki przed nieruchomości, w zakres, którego wchodzą a) organizacja i realizacja odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne odpadów wielkogabarytowych, w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku b) organizacja i realizacja na terenie Gminy Miejskiej Pabianice systemu odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne wybranych rodzajów odpadów niebezpiecznych, w sposób i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku c) składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów d) realizacja systemu informacji wytwórców odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych o planowanych terenach i sposobie odbioru tych odpadów 4. Odbiór przeterminowanych i zbędnych leków selektywnie zbieranych w 13 aptekach na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, których wykaz stanowi załącznik nr 6b do SIWZ , w zakres którego wchodzą a)obsługa konfiskatorów specjalistyczne pojemniki do gromadzenia leków, będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice b)czyszczenie powierzchni roboczych konfiskatorów c)wymianę wkładu kominowo - foliowego d)składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów Etap II 5. Realizacja od 01 lipca 2011 r. odbioru odpadów z tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania w pojemnikach i kontenerach, będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice, w zakres których wchodzą Pojemniki z polietylenu z kołami do przetaczania: a)360 szt.+120 szt w rezerwie pojemników o pojemności 240 litrów do zbiórki odpadów ulegających biodegradacji, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie b)180 szt. + 70szt w rezerwie pojemników o pojemności 240 litrów do zbiórki papieru i tektury, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy c)150 szt.+50szt w rezerwie pojemników o pojemności 50 litrów do zbiórki zużytych baterii z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy d)17 szt. pojemników o pojemności 50 litrów do zbiorki przeterminowanych i zbędnych leków ustawionych w aptekach z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu Kontenery metalowe e)2 szt. kontenerów o pjemności 5 m3 do zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy f)2 szt. kontenerów o pojemności 10 m3 na gruz ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy g)2 szt. kontenerów o pojemności 20 m3 do zbiórki odpadów wielkogabarytowych ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy h)1 szt kontenera o pojemności 20 m3 do zbiórki złomu ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy i)1 szt. kontenera o pojemności 20 m3 do zbiórki zużytych opon ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy j)1 pojemnik na oleje o pojemności 1000 litrów ustawiany rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy Zakres dla wszystkich pojemników k)zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników l)utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym /mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej raz w trakcie obowiązywania umowy m)dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników n)dokonywanie wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt o)składanie Zamawiającemu miesięcznej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i przetwarzanie ustabilizowanych odwodnionych komunalnych osadów ściekowych z Grupowej Oczyszczalni Ścieków Łódzkiej Aglomeracji Miejskiej
Dodano: 2016-05-31 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Szczerców
Dodano: 2016-05-06 - Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu Grupowej Oczyszczalni Ścieków Sp. z o.o. do miejsc ich przetwarzania
Dodano: 2015-10-02 - Najem pojemników na odpady komunalne i selektywne, dla budynków dzierżawionych i zarządzanych przez Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2015-03-19 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Osjaków
Dodano: 2015-03-05 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Osjaków (II przetarg)
Dodano: 2014-12-19 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Osjaków
Dodano: 2014-12-10 - ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY GMINY WARTKOWICE
Dodano: 2014-12-04 - ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY GMINY WARTKOWICE
Dodano: 2014-11-24 - ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY GMINY WARTKOWICE
Dodano: 2014-11-13