Przetargi.pl
Organizację i przeprowadzenie szkoleń dla projektu pn. Siemiatycze na drodze rozwoju Część II Szkolenia Komputerowe prawo jazdy ECDL

Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
    ul. Legionów Piłsudskiego 3 3
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
    REGON: 05065861100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizację i przeprowadzenie szkoleń dla projektu pn. Siemiatycze na drodze rozwoju Część II Szkolenia Komputerowe prawo jazdy ECDL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla projektu Siemiatycze na drodze rozwoju Część II Szkolenia Komputerowe prawo jazdy ECDL. Projekt realizowany będzie przez Powiat Siemiatycki i Miasto Siemiatycze z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń Komputerowe prawo jazdy ECDL - wszystkie moduły łącznie dla 44 osób podzielonych na 4 grupy, przy założeniu: 4 grupy po 11 osób. Jedno szkolenie trwa 10 dni po 8 godzin, łącznie 80 godzin dla każdej grupy. Liczba grup oraz docelowa liczba uczestników są to liczby niepodlegające zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Podana liczba uczestników w grupie jest liczbą planowaną i Zamawiający zastrzega sobie możliwość jej zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę przekazując mu listę uczestników nie później niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia. Szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych szkoleń zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą na etapie realizacji umowy, przy czym szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Salę szkoleniową zapewni Zamawiający - sala zlokalizowana jest w budynku urzędu Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach.1.Dla każdego realizowanego szkolenia Wykonawca: a) opracuje merytorycznie, przygotuje i dostarczy na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w formie drukowanej wpiętej do segregatora i elektronicznej (na płytach CD) oraz notatnik i długopis; materiały szkoleniowe powinny zawierać: program szkolenia, teoretyczne wprowadzenie w zagadnienia poszczególnych zakresów szkoleń, kompletną treść prezentacji multimedialnej wykorzystywanej przez prowadzącego w trakcie szkolenia,materiał ćwiczeniowo-warsztatowy realizowany przez uczestników szkolenia, notatnik, długopis, Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej (np. format DOC lub RTF, arkusz open domment + xls, PDF, open dokument) Wykonawca dostarczy na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego nie później niż na 5 dni przed terminem szkolenia w celu ich akceptacji. c) przygotuje i wydrukuje pre i post testy wypełniane przez każdego z uczestników sprawdzające przyrost wiedzy i umiejętności po szkoleniu, które przeprowadzi na początku i końcu każdego szkolenia, d) przygotuje i wydrukuje dziennik zajęć, listę obecności uczestników - nazwiska uczestników otrzyma od Zamawiającego nie później niż 7 dni przed terminem szkolenia, kartę pracy trenera, poświadczenia odbioru certyfikatów, e) przygotuje i wydrukuje certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników oraz certyfikaty egzaminacyjne, f) przygotuje w konsultacji z zamawiającym i wydrukuje ankiety satysfakcji uczestników szkolenia, które przeprowadzi po każdym szkoleniu, g) zrealizuje szkolenie w liczbie godzin zgodnej z wyżej opisaną specyfikacją i z harmonogramem projektu, który otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu mowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach