Przetargi.pl
Organizację i przeprowadzenie kursów informatycznych dla nauczycieli szkół prowadzonych przez Powiat Kielecki w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizację i przeprowadzenie kursów informatycznych dla nauczycieli szkół prowadzonych przez Powiat Kielecki w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów informatycznych dla 7+/-2 nauczycieli szkół prowadzonych przez Powiat Kielecki w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: kurs programowania PHP i kurs – grafika wektorowa, grafika rastrowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi określono w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 3. Kursy będą odbywać się sukcesywnie. Po pierwszym zakończonym kursie i otrzymaniu zaświadczenia o ukończeniu kursu, uczestnik kursu będzie przystępował do drugiego kursu. Kolejność kursów jest dowolna. 4. Zajęcia będą realizowane w trybie popołudniowym, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 15:00 a 18:00 lub weekendowym (oprócz niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy) w godzinach między 8:00 a 16:00, zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć i po wcześniejszej akceptacji ze strony Zamawiającego. 5. Zastrzega się możliwość realizacji kursów w innych terminach niż wskazane powyżej, w przypadku zgłaszania takiej potrzeby do Zamawiającego przez uczestników kursu. 6. Zajęcia mają mieć charakter kursu mającego na celu podniesienie umiejętności beneficjentów, wykorzystując aktywne metody nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy. 7. Zamawiający zapewnia sale dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem odpowiednim do tematyki kursu. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji kursów w formie on-line, w przypadku wystąpienia sytuacji (np. zagrożenie rozprzestrzenienia się w Polsce wirusa COVID-19) uniemożliwiających prowadzenie kursów metodą tradycyjną. 9. W przypadku realizacji kursów w formie zdalnej, część teoretyczna szkolenia zostanie przeprowadzona w formie wideokonferencji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi internetowych oraz umożliwieniem uczestnikom kontaktu z trenerem w czasie jego trwania, zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę harmonogramem. Natomiast część praktyczna kursu zostanie przeprowadzona dzięki umożliwieniu uczestnikom dostępu do środowiska szkoleniowego, w celu rozwiązywania zadań ćwiczeniowych, weryfikowanych przez trenera, a następnie omawianych z uczestnikami danego szkolenia. Uczestnicy zaś muszą dysponować sprzętem z dostępem do Internetu, umożliwiającym uczestnictwo w kursie. 10. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia: - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu; - zapewnienie wykładowców (min. 1 wykładowca) do przeprowadzenia obu kursów (dopuszcza się możliwość przeprowadzenia obu kursów przez 1 wykładowcę), posiadającego wiedzę i kwalifikacje zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami Zamawiającego; - zapewnienie każdemu uczestnikowi koniecznych materiałów dydaktycznych, zgodnych z tematyką zajęć (podręcznik/materiał opracowany przez Wykonawcę, zeszyt/notatnik, długopis/ołówek). Materiały dydaktyczne, które otrzyma uczestnik muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści prowadzonych zajęć, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Oznakowanie na dokumentacji szkoleniowej ma być zgodne z wytycznymi Zamawiającego (Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory oznaczeń w wersji elektronicznej). Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. W przypadku prowadzenia kursów w formie zdalnej uczestnicy potwierdzają odbiór materiałów poprzez złożenie oświadczenia o następującej treści: „Oświadczam, że w dniu …….. otrzymałem materiały szkoleniowe do kursu …..” i odesłane na adres e-mailowy Wykonawcy. Oryginał pokwitowań lub oświadczenia wraz z wydrukami mailowymi potwierdzeń ich otrzymania, w przypadku prowadzenia kursu w formie zdalnej, Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi; - systematyczne monitorowanie postępów uczestników kursu oraz indywidualizacji kształcenia w stosunku do osób mających trudności w procesie nauczania; - pisemne informowanie Zamawiającego o trudnościach i powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników; - zapewnienie możliwości uzupełnienia materiału w trybie indywidualnym, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności uczestnika (choroba); - w razie niezrealizowania zajęć z powodów niezależnych od Wykonawcy zobowiązany jest on do przeprowadzenia zajęć we wspólnie ustalonym terminie, nie później niż do 10 dni od planowanej daty zajęć, które się nie odbyły. 11. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli i monitoringu realizowanych szkoleń zawodowych podnoszących kompetencje w miejscu ich odbywania; - przeprowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem (daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu), przedłożonym przez Wykonawcę na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu. Wszelkie zmiany harmonogramu muszą być każdorazowo uzasadnione i uzgodnione z Zamawiającym; - niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mailem informacji o opuszczaniu szkolenia zawodowego przez uczestnika; - ochrony danych osobowych uczestników oraz wszelkich informacji na podstawie których, w sposób choćby pośredni, możliwe jest określenie tożsamości tych osób – zgodnie z przepisami ustawy RODO oraz umożliwienie dokonania kontroli przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty; - przekazania dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej spełnienie obowiązku oznakowania materiałów oraz sal szkoleniowych (min. 5 zdjęć z każdego kursu); - zadbanie o zabezpieczenie zgody na publikację wizerunku osób biorących udział w kursach. 12. Każdy kurs powinien zakończyć się wewnętrznym egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1632). 13. Po zakończeniu kursów Wykonawca przedłoży „Protokół odbioru usługi”, który po podpisaniu przez Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie zrealizowanej usługi i na tej podstawie Wykonawca wystawi fakturę. 14. Zapłata za wykonanie usługi będzie realizowana po zakończeniu kursów, w formie przelewu na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 15. Wystawienie faktury nie może nastąpić wcześniej niż podpisanie „Protokołu odbioru usługi”. 16. Zapłata obejmie faktyczną ilość osób, które ukończą kurs z danej tematyki i przystąpią do egzaminu wewnętrznego. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: - dziennik zajęć edukacyjnych, prowadzony na udostępnionym przez Zamawiającego wzorze, zawierający nazwę i termin kursu, listę obecności, wpisywany na bieżąco wymiar godzin, zakres tematyczny każdych przeprowadzonych zajęć, informacje o odbytych kontrolach oraz wyniku z egzaminów; - listy obecności uczestników kursu potwierdzających swój udział na każdych zajęciach własnoręcznym podpisem, prowadzonej na udostępnionym przez Zamawiającego wzorze. W przypadku prowadzenia przez Wykonawcę kursów w formie on-line, Wykonawca odbiera od każdego z uczestników kursu, każdego dnia po zrealizowanych zajęciach oświadczenie o treści: „Oświadczam, iż w dniu …….. uczestniczyłem w kursie …. w godzinach od …. do ….” i wykonuje zrzut ekranu, na którym widnieje obecność uczestnika na kursie; - listy odbioru materiałów szkoleniowych, poświadczone własnoręcznym podpisem uczestnika, a w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę kursów w formie on-line, Wykonawca odbiera od każdego z uczestników kursu oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w dniu ……. otrzymałem materiały szkoleniowe do kursu ….”; - wykaz wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu (zaświadczenia etc.) poświadczone własnoręcznym podpisem uczestnika i datą otrzymania, a w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę kursów w formie on-line, Wykonawca odbiera od każdego z uczestników kursu oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w dniu …. otrzymałem zaświadczenie o ukończeniu kursu ……”. 18. W przypadku realizacji kursów on-line Wykonawca zapewnia: - materiały szkoleniowe, które będą przesyłane drogą e-mailową na wskazane przez Zamawiającego adresy uczestników; - dostępność prowadzącego przez cały czas ustalonych godzin zajęć, zgodnie z przedłożonym harmonogramem; - kontakt prowadzącego z uczestnikami kursu poprzez dostępne komunikatory w mediach społecznościowych, takie jak: WhatsApp, Messenger, wiadomości SMS oraz bezpośredni kontakt telefoniczny. 19. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zakończenia kursu: - list obecności uczestników kursu, a w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę kursów w formie on-line – list obecności wraz z oświadczeniami uczestników potwierdzającymi uczestnictwo w kursie, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego; - imiennej listy osób, które ukończyły kurs; - listy odbioru materiałów dydaktycznych, poświadczone własnoręcznym podpisem uczestnika, a w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę kursów w formie on-line – listy odbioru materiałów dydaktycznych wraz z oświadczeniami uczestników potwierdzającymi odbiór materiałów dydaktycznych, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego; - rejestru wydanych dokumentów poświadczających ukończenie kursu (zaświadczenia, etc.) poświadczone własnoręcznym podpisem uczestnika i opatrzone datą, a w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę kursów w formie on-line – Wykonawca odbiera od każdego z uczestników kursu oświadczenie o ukończeniu kursu, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego; - kserokopii dokumentów poświadczających ukończenie kursu (zaświadczeń etc.); - oryginału protokołu z egzaminu wewnętrznego po każdym kursie; - dziennika zajęć lub kserokopii dziennika zajęć. 20. Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie. 21. Wykonawca nie będzie mógł powierzyć wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 22. Wyżej wymieniona dokumentacja winna być opatrzona nazwą projektu, odpowiednimi znakami i logotypami oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej. Wzór papieru z nazwą projektu zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie od oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu- oryginał, 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w ust. 4 pkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszona upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z oferta, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach