Przetargi.pl
Organizacja Zielonej Szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Chrystiana Ruberga w Lędzinach

Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 43-143 Lędziny, ul. Hołdunowska 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 216 75 24 , fax. 32 216 75 24
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
    ul. Hołdunowska 13 13
    43-143 Lędziny, woj. śląskie
    tel. 32 216 75 24, fax. 32 216 75 24
    REGON: 00072589000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja Zielonej Szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Chrystiana Ruberga w Lędzinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje organizację pobytu, wyżywienie i transport autokarowy dla 72 osób (w tym 67 dzieci tj. 4 oddziałów klasowych). - termin realizacji zamówienia na miesiąc maj ( od 10 maja), - długość turnusu 15 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów, turnus rozpoczyna się kolacją, a kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu, na drogę dzieci dostają suchy prowiant i napoje - transport w dwie strony, komfortowym autokarem z klimatyzacją, spełniającym wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, kierowanym przez 2 doświadczonych kierowców, - w przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt - ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, - miejsce - miejscowość położona nad Bałtykiem, wybrzeże zachodnie lub środkowe, w miejscowości musi być apteka i przychodnia zdrowia, - bezpłatny pobyt i przejazd 5 opiekunów (1 opiekun na jedną klasę, kierownik zielonej szkoły) - wyżywienie - 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) + suchy prowiant z napojami na drogę oraz całodobowo dostęp do napojów typu herbata, kompot lub woda z sokiem, - zapewnienie całodobowej opieki medycznej - pielęgniarka całą dobę na terenie ośrodka (opieka nad dzieckiem chorym w izolatce, podawanie leków) oraz w czasie podróży, lekarz dochodzący na każde wezwanie telefoniczne nauczyciela lub pielęgniarki oraz lekarstwa pierwszej pomocy bezpłatnie, - 2 całodniowe wycieczki krajoznawcze z przewodnikiem i biletami wstępu; - rejs statkiem po morzu, zwiedzanie latarni; - organizacja dodatkowych imprez: dyskoteki, 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek, konkursy, zajęcia sportowo- rekreacyjne, zabawy i gry terenowe; - korzystanie z atrakcji wodnych pod opieką ratownika - np. wejście na basen lub do Aquaparku, - ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie; Warunki lokalowe: - budynek w bardzo dobrym stanie technicznym, ogrodzony, z dala od drogi głównej, w niedalekiej odległości od plaży, - pokoje 2, 3, 4 osobowe (nie typu studio) z pełnym węzłem sanitarnym (wc, kabiny prysznicowe, umywalka), bez łóżek piętrowych - zakwaterowanie uczniów i kadry pedagogicznej na jednej lub dwóch kondygnacjach, - oddzielne pokoje dla kadry pedagogicznej, - stołówka w tym samym budynku z możliwością żywienia na jedną zmianę, - obiekt powinien posiadać salę audiowizualną, sale lekcyjne, salę dyskotekową ze sprzętem grającym, boiska sportowe do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej, plac zabaw, - dodatkowe wyposażenie: koce plażowe, wiatrochrony, piłki nożne, do siatkówki i koszykówki oraz piłki plażowe, gry świetlicowe i inny sprzęt sportowy, - ogrzewanie budynku w dni chłodne..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. II. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych świadczeń, dokumentów wyszczególnionych w SIWZ ( metoda ocen: spełnia; nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, żądamy dostarczenia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) kartę kwalifikacyjną obiektu (po wygraniu przetargu prosimy o dostarczenie aktualnej karty kwalifikacyjnej na okres wykonywania usługi). c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres wykonywania usługi. d) oświadczenie, że oferent spełnia warunki art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ. e) zaświadczenie o stanie czystości środowiska odnoszące się do miejscowości, w której zostanie wykonana usługa. f) prezentację fotograficzną, folder, stronę internetową obiektu. g) warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowane wykonanie co najmniej dwóch usług o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, tj. (zorganizowanie 14-dniowych (zielonych szkół) w ciągu ostatnich 3 lat. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnienie warunku. Wykaz zrealizowanych (zielonych szkół) zawierający: nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonania zlecenia, nazwę, adres i telefon organizatora ( załącznik nr 4). Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że (zielone szkoły) zostały przeprowadzone z należytą starannością np. referencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3ruberga.netne.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach