Przetargi.pl
Organizacja zajęć pozaszkolnych w ramach projektu pn: „Edukacja XXI wieku w gminie Wisznia Mała”

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja zajęć pozaszkolnych w ramach projektu pn: „Edukacja XXI wieku w gminie Wisznia Mała”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja zajęć pozaszkolnych w ramach projektu pn.: „Edukacja XXI wieku w gminie Wisznia Mała” obejmująca łącznie 102 godziny zajęć w tym: 1.1. Wyjazd do Muzeum Przyrodniczego i Ogrodu Botanicznego lub Muzeum Człowieka i Ogrodu Botanicznego: Liczba uczestników łącznie = 90 osób, w podziale na 6 grup. Liczba opiekunów dorosłych: 1 osoba na 15 dzieci. Liczba godzin zajęć = 18 x 45 minut (6 grup x 3 godziny) w tym: a) Zajęcia w muzeum z przewodnikiem łącznie: 90 uczestników – 2 godziny po 45 minut dla każdej grupy b) Zajęcia w ogrodzie botanicznym – 1 godzina 45 minut dla każdej grupy Dopuszcza się realizację zajęć wspólnie dla dwóch grup jednocześnie (łącznie do 30 dzieci wspólnie biorących udział w zajęciach). 1.2. Minimum dwa wyjazdy na zajęcia nielaboratoryjne (warsztaty na stacji badawczo-naukowej lub w specjalistycznym ośrodku edukacyjnym dla dzieci) Liczba uczestników łącznie na jednym wyjeździe = 70 osób, w podziale na 7 grup Liczba opiekunów dorosłych: 1 osoba na 15 dzieci Liczba godzin zajęć = 56 x 45 minut (2 wyjazdy x 28 godzin każdy. Każda grupa po 4 godziny zajęć na każdym wyjeździe tj. 7 x 4 = 28 godzin po 45 minut). Dopuszcza się realizację zajęć wspólnie dla trzech grup jednocześnie (łącznie do 30 dzieci wspólnie biorących udział w zajęciach). Dopuszcza się realizację zajęć w ramach więcej niż dwóch wyjazdów, jeśli z przyczyn logistycznych w jednym dniu nie mogą być zorganizowane zajęcia dla 7 grup. 1.3. Minimum dwa wyjazdy na zajęcia na zajęcia laboratoryjne Liczba uczestników łącznie na jednym wyjeździe = 70 osób, w podziale na 7 grup Liczba opiekunów dorosłych = 1 osoba na 15 dzieci. Liczba godzin zajęć = 28 x 45 minut (2 wyjazdy x 14 godzin każdy. Każda grupa po 2 godziny zajęć na każdym wyjeździe tj. 7 x 2 = 14 godzin po 45 minut). 2. W ramach organizowanych zajęć Wykonawca zobowiązany jest do: - organizacji zajęć teoretycznych i praktycznych w laboratoriach i stacjach badawczych jednostek naukowo-badawczych lub innych podmiotów dysponujących stosownym potencjałem do realizacji zajęć zgodnie z programem określonym w ust. 3 pkt. 3.2. - transportu uczestników zajęć i ich bagażu, wraz z dowozem uczestników do miejsca prowadzenia zajęć lub gdy nie jest to możliwe, w ich pobliże oraz ich późniejszy powrót do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Transport uczestników wycieczki musi odbywać się środkami transportu wyprodukowanymi po 01.01.2010 r. - ubezpieczenia poszczególnych wyjazdów w tym każdego uczestnika w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę nie mniej niż 20 000 PLN. - zapewnienia odczynników wykorzystywanych w laboratoriach oraz materiałów dla dzieci - prowadzenia dziennika zajęć dla każdej grupy oddzielnie, obejmującego min. listę obecności, liczbę zrealizowanych godzin, tematykę zajęć zgodnie z wzorem wskazanym przez zamawiającego; - przeprowadzenia diagnozy początkowej i końcowej, dla każdego ucznia, pokazującego efekt zajęć, w formie testu zamkniętego lub otwartego. Diagnoza powinna mieć formę, przynajmniej 8 punktowego testu. Diagnoza początkowa musi być przeprowadzona przed rozpoczęciem lub na początku zajęć, a diagnoza końcowa na zakończenie zajęć lub po ich zakończeniu. - promocję projektu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Pod pojęciem promocji Zamawiający rozumie stosowanie w materiałach i dokumentacji projektowej zasad promocji i oznakowania projektów określonych w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” zgodnie z jego aktualnie obowiązującą wersją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek jeżeli, posiada: 1) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019. Poz. 58) lub równoważne zezwolenie uprawniające do przewozu osób wydane na podstawie wcześniejszych przepisów 2) wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017r o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. z U. z 2017r poz. 2361 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) . Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach