Przetargi.pl
Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Zajęcia kompensacyjne

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Zajęcia kompensacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć kompensacyjnych dla 36 uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W ramach zajęć kompensacyjnych wsparciem zostanie objętych 35 osób - uczniów gimnazjów, szkół zawodowych, liceów, technikum. Zamawiający dopuszcza by 1 osoba uczestniczyła w zajęciach z kilku przedmiotów: MATEMATYKA zajęcia grupowe : II kl. liceum 2os, II kl. gimnazjum 4os, II kl. gimnazjum 15os, I kl. gimnazjum 4 os, I kl. szkoła zawodowa 2 MATEMATYKA zajęcia indywidualne I kl. technikum 1 os. FIZYKA zajęcia grupowe: III kl. gimnazjum 5os, I kl. szkoła zawodowa 2os, II kl. gimnazjum 2 os, FIZYKA zajęcia indywidualne: II kl. liceum 1 os., Ikl. gimnazjum 1 os,I kl. technikum 1 os. GEOGRAFIA zajęcia grupowe: III kl. gimnazjum 3os. BIOLOGIA zajęcia indywidualne I kl. gimnazjum 1 os. 1 CHEMIA zajęcia grupowe:II kl. gimnazjum 5os, CHEMIA zajęcia indywidualne: II kl. liceum 1 os, I kl. gimnazjum1 os,I kl. technikum 1 os, J.NIEMIECKI zajęcia grupowe: I kl. szkoła zawodowa 2os, III kl. gimnazjum 4 os, II kl. gimnazjum 2os, J.NIEMIECKI zajęcia indywidualne I kl. technikum 1os, I kl. gimnazjum 1os, J.POLSKI zajęcia grupowe: II kl. gimnazjum 3os, III kl. gimnazjum 4os, J.POLSKI zajęcia indywidualne Ikl. gimnazjum 1 os, II kl.liceum 1 os, J.ANGIELSKI zajęcia grupowe III kl. gimnazjum 8os, II kl. gimnazjum 4os, J.ANGIELSKI zajęcia indywidualne I kl. gimnazjum 1os. Zamawiający ocenia, iż liczba godzin lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika będzie uzależniona od indywidualnych potrzeb beneficjentów. Szacuje się jednak, iż maksymalna liczba godzin dla jednego uczestnika wyniesie 18 godzin lekcyjnych. Zamawiający wymaga aby zajęcia były organizowane w wymiarze nie większym niż dwie godziny lekcyjne w ciągu dnia. Wszystkie zajęcia muzą być przeprowadzone z wykwalifikowanym nauczycielem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną Zajęcia należy przeprowadzić w granicach administracyjnych miasta Szczecina. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić lokal wyposażany w stoliki, krzesła, tablicę oraz inne niezbędne sprzęty konieczne do realizacji usługi. Każdy uczestnik po ukończeniu zajęć musi otrzymać zaświadczenie o ich ukończeniu. W koszcie godziny lekcyjnej zajęć należy uwzględnić w szczególności: 1) koszty związane z zabezpieczeniem odpowiednich pomieszczeń do przeprowadzenia szkolenia, 2) koszty przygotowania dla uczestników wszelkich niezbędnych materiałów dydaktycznych, 3) koszty wykorzystania w trakcie prowadzonego szkolenia sprzętu niezbędnego do prawidłowej realizacji zajęć, 4) wynagrodzenie osób prowadzących zajęcia, 5) podatki i opłaty publicznoprawne, 6) ubezpieczenie NNW, 7) koszt dojazdu uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca organizacji zajęć. Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zajęć Wykonawca przekaże uczestnikom materiały w postaci skryptów lub kopii materiałów dydaktycznych ponadto w dniu rozpoczęcia zajęć każdy z uczestników ma otrzymać notatnik i długopis. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia bazy lokalowej, w której odbywać będą się zajęcia w ramach zajęć objętych zamówieniem. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą przed zawarciem umowy. Wykonawca zapewni warunki zgodnie z bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z odbytych zajęć. Wykonawca dokona wizualizacji pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, materiałów dydaktycznych i zaświadczeń potwierdzających zakończenie szkolenia zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego (Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach