Przetargi.pl
Organizacja wystaw poplenerowych Międzynarodowego Pleneru Malarskiego - Powiat Tarnogórski 2010

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2011-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wystaw poplenerowych Międzynarodowego Pleneru Malarskiego - Powiat Tarnogórski 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 11 wystaw poplenerowych Międzynarodowego Pleneru Malarskiego - Powiat Tarnogórski 2010. 2. Poprzez organizację Zamawiający rozumie: transport elementów wystaw oraz trzech pracowników Wydziału Sportu, Turystyki, Promocji i Komunikacji Społecznej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach do miejsca wystawy we wskazanych terminach; zapewnienie transportu w trakcie przygotowania wernisażu w miejscu wystawy, odwóz trzech pracowników Wydziału Sportu, Turystyki, Promocji i Komunikacji Społecznej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach z miejsca wystawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; zapewnienie trzem pracownikom Wydziału Sportu, Turystyki, Promocji i Komunikacji Społecznej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach noclegów i całodniowego wyżywienia w trakcie podróży do miejsc wystawowych oraz w trakcie przygotowania wystaw i wernisaży; zapewnienie poczęstunku podczas wernisaży. 3. Wystawy zostaną zorganizowane w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Spis terminów (miesięcy) i lokalizacji wystaw stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). O dokładnych terminach dziennych poszczególnych wystaw Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej 30 dni przed organizacją wystawy. Zamawiający zobowiązuje się do rezerwacji miejsc wystawowych w terminach wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ celem organizacji przedmiotowych wystaw. 4. Harmonogram wyjazdów celem organizacji wystaw zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Dokładny plan wyjazdów z uwzględnieniem trasy i załadunku wystawy zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie transportu samochodowego/busowego wraz z kierowcą trzem pracownikom Wydziału Sportu, Turystyki, Promocji i Komunikacji Społecznej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Pojazd będzie posiadać sprawną klimatyzację, będzie spełniać normy techniczne i będzie dopuszczony do ruchu (także międzynarodowego), z odpowiednią przestrzenią bagażową w celu zapakowania bagażów Zamawiającego oraz elementów wystaw. 6. Wykonawca zapewnia transport maksymalnie 63 przedmiotów wchodzących w skład wystaw (obrazy, zdjęcia, ceramiki) o rozmiarach 50x60 cm do miejsca wystawy wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca odpowiada za przedmioty wchodzące w skład wystaw podczas ich transportu, ich zabezpieczenie na czas transportu i pokryje wszelkie koszty napraw/renowacji wynikających z uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. 8. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotów wchodzących w skład wystawy na czas realizacji zamówienia. Łączna wartość ww. przedmiotów wynosi 65 000 zł. 9. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia pracowników Wydziału Sportu, Turystyki, Promocji i Komunikacji Społecznej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach na czas wykonywania zamówienia na kwotę 20 000 Euro od osoby. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usług noclegowych i gastronomicznych dla trzech pracowników Wydziału Sportu, Turystyki, Promocji i Komunikacji Społecznej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w trakcie organizacji wystawy, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 11. Usługa noclegowa, o której mowa w pkt. 10 będzie zrealizowana w hotelach/motelach/pensjonatach o co najmniej trzygwiazdkowym standardzie, w pokojach jednoosobowych z łazienkami. 12. Na usługę gastronomiczną wymienioną w pkt. 10 składa się całodobowe wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja). 13. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu propozycję usług noclegowych i gastronomicznych dotyczących każdego wydarzenia w terminie nie krótszym niż 21 dni przed organizacją danej wystawy. Zamawiający w ciągu 6 dni jest zobowiązany zaakceptować przedstawioną propozycję Wykonawcy lub zgłosić do niej uwagi. W razie braku akceptacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić kolejną propozycję w ciągu 2 dni roboczych. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania poczęstunku dla 50 gości podczas otwarcia wystawy w miejscu organizacji danej wystawy. Na poczęstunek składać się będzie zimna płyta z 50 sztukami koreczków i 50 sztukami kanapek z serem i wędliną oraz 10 litrów napojów gazowanych, 10 litrów soków owocowych, 10 litrów kawy i 10 litrów herbaty. 15. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania wszelkich niezbędnych dokumentów oraz zezwoleń koniecznych do transportu elementów wystaw oraz zorganizowania przedmiotowych wystaw. Ewentualne koszty uzyskania ww. dokumentów pokryje Wykonawca. 16. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty za wynajem miejsca wystawowego w mieście Liverpool (Wielka Brytania) w kwocie 500 funtów szterlingów. 17. Wykonawca we własnym zakresie pokryje wszelkie koszty usług gastronomicznych, noclegowych i inne koszty związane z podróżą i pobytem w miejscach wystaw w trakcie realizacji zamówienia, które dotyczą Wykonawcy. 18. Wykonawca samodzielnie negocjuje ceny z podwykonawcami. 19. W przypadku wystąpienia okoliczności opóźniających czas wykonania zadania (np. awaria środka transportu) Wykonawca pokryje wszelkie koszty powstałe w takiej sytuacji (np. nocleg, wyżywienie, transport zastępczy). 20. Do ekspozycji wystawy (wieszanie, ustawianie) zobowiązany jest Zamawiający. 21. Po zorganizowaniu każdej z wystaw wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ zostanie sporządzony bezusterkowy protokół odbioru. 22. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania zasad wynikających z Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji dostępnych na stronie http://rpo.silesia-region.pl/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł brutto

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach