Przetargi.pl
Organizacja wypoczynku zimowego dla młodzieży z Avion (Francja) oraz ze Zgorzelca

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2011-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wypoczynku zimowego dla młodzieży z Avion (Francja) oraz ze Zgorzelca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację wypoczynku zimowego dla młodzieży z Avion (Francja) i młodzieży gimnazjalnej ze Zgorzelca. 2. Wypoczynek zimowy należy zorganizować dla 80 osobowej grupy młodzieży z Avion i młodzieży z gimnazjów zgorzeleckich wraz z ich opiekunami i kierowcami z czego: a) grupa z Avion 42 osoby, w tym 35 osób młodzież, 5 opiekunów i 2-ch kierowców, b) grupa ze Zgorzelca 38 osób, w tym 32 osoby młodzież, 3 -ch opiekunów, 1 kierownik grupy, i 2-ch kierowców. 3. Wypoczynek zimowy należy zorganizować w okresie od dnia 21 lutego 2011r. do dnia 28 lutego 2011r. 4. Zamawiający wymaga by ośrodek wypoczynkowy był położony w górach, a uczestnicy wypoczynku byli zakwaterowani w jednym budynku. 5. Zamawiający wymaga by budynek, w którym będzie organizowany wypoczynek zimowy był murowany. Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników wypoczynku w budynku szkolnym lub hali sportowej. 6. Zamawiającego wymaga by obiekt wyposażony był w: 1) pokoje 2-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, wc, prysznic) lub ogólnodostępnym na korytarzu, z bieżącą wodą ciepłą i zimną, 2) stołówkę i kuchnię, które muszą znajdować się na terenie ośrodka, 3) salę telewizyjną ze sprzętem TV, 4) salę - świetlicę dyskotekową ze sprzętem dyskotekowym, 5) gry i urządzenia sportowe (np. stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry świetlicowe), 6) telefon na kartę magnetyczną ogólnie dostępny, 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni na terenie ośrodka stałą opiekę medyczną, z zastrzeżeniem, że pielęgniarka będzie na terenie ośrodka codziennie, lekarz na wezwanie personelu. W ramach zaoferowanej ceny, Wykonawca wyposaży ośrodek w podstawowe medykamenty np. środki opatrunkowe, wodę utlenioną, jodynę, środki przeciwbólowe itp., 8. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni uczestnikom wypoczynku: 1) pełne dzienne wyżywienie składające się ze śniadania, obiadu z dwóch dań, podwieczorku i kolacji, 2) wodę mineralną oraz ciepłą herbatę dostępną bez ograniczeń przez całą dobę w wyznaczonym przez Wykonawcę miejscu, na terenie ośrodka, 3) prowiant oraz napoje na drogę powrotną dla grupy z Avion. 8.1Zamawiający wymaga, by pierwszym posiłkiem było śniadanie w dniu przyjazdu uczestników do ośrodka, ostatnim posiłkiem kolacja w dniu wyjazdu uczestników z ośrodka. 9. Zamawiający wymaga by koszty ubezpieczenia uczestników wypoczynku od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres trwania zimowiska poniósł Wykonawca. 9.1Potwierdzenie ubezpieczenia uczestników wypoczynku, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego na 3 dni przed organizacją wypoczynku. Zamawiający na 7 dni przed wyjazdem uczestników na zimowisko, przekaże Wykonawcy listę uczestników zimowiska objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków. 10.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zapewni transport dla uczestników wypoczynku oraz transport na przejazdy organizowanych wycieczek. 11.Kadrę pedagogiczną tj. opiekunów i kierownika wypoczynku zapewni Zamawiający. 12.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na terenie ośrodka, podczas pobytu uczestników wypoczynku. 13. Zobowiązuje się Wykonawcę do zapewnienia parkingu dla trzech autokarów, w ramach oferowanej ceny, w okresie trwania wypoczynku zimowego tj. od dnia 21 lutego 2011r. do dnia 28 lutego 2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach