Przetargi.pl
Organizacja wypoczynku w okresie wakacji letnich dla dzieci w wieku szkolnym (klas od II - VI szkoły podstawowej oraz I i II klas gimnazjalnych)

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Korczaka 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5207046 , fax. 0-65 5299612
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
    ul. Korczaka 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5207046, fax. 0-65 5299612
    REGON: 41000607000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.leszno.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wypoczynku w okresie wakacji letnich dla dzieci w wieku szkolnym (klas od II - VI szkoły podstawowej oraz I i II klas gimnazjalnych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i zapewnienie wypoczynku w okresie wakacji letnich dla dzieci w wieku szkolnym - w ilości do 150 dzieci (klas II - VI szkoły podstawowej oraz I i II klas gimnazjalnych). Dokładną ilość dzieci, które zostaną skierowane na wypoczynek letni Zamawiający określi po rozstrzygnięciu przetargu - najpóźniej w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zorganizowanie wypoczynku letniego; - zapewnienie czasu trwania każdego turnusu w ilości 10 dni; - zapewnienie transportu autokarowego na trasie Leszno - obiekt oraz obiekt - Leszno, a także zapewnienie suchego prowiantu i napoi w drodze powrotnej z miejsca pobytu do Leszna; - zapewnienie wykwalifikowanej kadry opiekuńczej (zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 21.01.1997 r. - DZ.U. z 1997, Nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami) i medycznej; - zapewnienie zakwaterowania w obiekcie o charakterze stałym, z wyłączeniem campingów, z zapleczem socjalnym i sanitarnym; - zapewnienie wyżywienia podczas pobytu (4 posiłki dziennie); - zapewnienie ciekawego programu pobytu; - ubezpieczenie uczestników podczas podróży i miejscu pobytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy) c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy) d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) e. spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą *spełnia - nie spełnia*, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty oraz kalkulacji należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do specyfikacji), b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 2 do specyfikacji), c) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w ZUS i Urzędzie Skarbowym oraz w Jednostce Samorządu Terytorialnego (załącznik nr 3 do specyfikacji). d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności i gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e) oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych (załącznik nr 3 do specyfikacji), f) udokumentowany opis bazy lokalowej - miejsca wypoczynku dzieci (karta kwalifikacyjna obiektu), który winien obejmować: - lokalizację obiektu (terenu), - charakterystykę okolicy pod względem przydatności na cele wypoczynku, - budynki - urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne, - pomieszczenia ich wyposażenie, - urządzenia sanitarno-higieniczne, umywalnie, - urządzenia sportowe. g) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z podaniem ich kwalifikacji, h) zdjęcia obiektu, i) oświadczenie o podpisaniu umowy o treści jak w załączonym projekcie po powiadomieniu o wyborze oferty (załącznik nr 3 do specyfikacji), j) szczegółowy program organizacji wypoczynku, który winien obejmować: - ramowy program wypoczynku obejmujący zajęcia/działania z uczestnikami turnusu dostosowane do ich wieku i ich umiejscowienie w czasie przebiegu turnusu - wykaz sprzętów i pomocy jakimi dysponuje organizator - przykładowy plan dnia Wszystkie dokumenty i zaświadczenia winny potwierdzać stan obecny, a kserokopie muszą być uwierzytelnione przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: baza lokalowa
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopr.leszno.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach