Trzebińskie Centrum Administracyjne ogłasza przetarg
- Adres: 32-540 Trzebinia, ul. św. Stanisława 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 612 25 11 , fax. 0-32 611 50 88
- Data zamieszczenia: 2010-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Trzebińskie Centrum Administracyjne
ul. św. Stanisława 1 1
32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 0-32 612 25 11, fax. 0-32 611 50 88
REGON: 27198507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl (zakładka Edukacja - Trzebińskie Centrum Administracyjne)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski pn. Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2011 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1.Organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski pn. Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2011 roku dla uczniów z klas III nw placówek: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Trzebini 16 uczniów 2 opiekunów Szkoła Podstawowa Nr 6 w Trzebini 34 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa Nr 8 w Trzebini 40 uczniów 4 opiekunów Szkoła Podstawowa w Bolęcinie 10 uczniów 1 opiekun Szkoła Podstawowa w Dulowej 35 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Lgocie 7 uczniów 1 opiekun Szkoła Podstawowa w Psarach 6 uczniów 1 opiekun Razem: 148 uczniów 15 opiekunów Przewidywana liczba uczestników - 148 uczniów odpłatnie oraz 15 opiekunów bezpłatnie. Czas trwania zadania - 15 dni w tym 14 noclegów w miesiącach kwiecień - czerwiec 2011r. Przez rozpoczęcie zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: 1. Miejscowość nadmorska położona nad otwartym morzem, czysta ekologicznie. Obiekt wypoczynkowy usytuowany w odległości nie większej niż 300m od plaży, murowany, ogrzewany całorocznie, położony na dużym bezpiecznym, ogrodzonym i strzeżonym terenie z boiskami sportowymi. 2. Zakwaterowanie w pokojach od 2 do 5 osób z pełnym węzłem sanitarnym (wc, natrysk, ciepła woda bez ograniczeń) mogą być pokoje typu studio jeden węzeł na dwa pokoje, pokoje bez łóżek piętrowych. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wypoczynku z danej szkoły w jednym budynku, w pokojach bez możliwości bezpośredniego wyjścia na zewnątrz. Pokoje sprzątane co drugi dzień, wymiana pościeli w razie potrzeby. Sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice. Osobne pokoje dla opiekunów jedno lub dwuosobowe. 3. Wyżywienie: cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), śniadania i kolacje mogą być w formie bufetu szwedzkiego. Suchy prowiant na całodniowe wycieczki oraz podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, sok, owoce, słodką bułkę, wafel i itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach maksymalnie 0,5 litra dla każdego uczestnika. Podczas pobytu na (zielonej szkole) udostępnienie uczniom przez całą dobę napoju bez ograniczeń tzn. kompot, herbata, woda mineralna. 4. Opieka medyczna: Całodobowa opieka pielęgniarska oraz lekarz na wezwanie. Podstawowe lekarstwa oraz środki opatrunkowe za darmo (leki typu: przeciwzapalne, przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, przeciwkaszlowe). Zapewnienie bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do ośrodka zdrowia lub szpitala pod opieką pielęgniarki. 5. Program kulturalno - sportowy: Zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki turystyczno - krajoznawczej z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km. Zorganizowanie wycieczki autokarowej po najbliższej okolicy, zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników danej szkoły, dużą jednostką pływającą, korzystanie z krytego basenu 2 razy w tygodniu pod nadzorem ratownika, gimnastyka korekcyjna 2 razy w tygodniu, organizacja minimum dwóch dyskotek z zapewnieniem sprzętu i osoby prowadzącej, organizacja minimum dwóch ognisk z zapewnieniem kiełbasek i pieczywa, zapewnienie sprzętu rekreacyjno - sportowego: tj. piłek (kosz, siatkówka, nożna), rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych. 6. Transport: Przejazd autokarem klasy LUX (WC, klimatyzacja, video) w ciągu dnia na trasie szkoła - ośrodek wypoczynkowy - szkoła, obsługiwanym przez dwóch kierowców. Pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie turnusu. Zapewnienie noszenia bagaży z autokaru do budynku oraz załadunku bagaży na drogę powrotną. 7. Pobyt opiekunów: Zapewnienie bezpłatnego przejazdu i pobytu dla jednego opiekuna na max. 10 uczniów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl (zakładka Edukacja - Trzebińskie Centrum Administracyjne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wycieczek autokarowych nad Bałtyk oraz do Chorwacji
Dodano: 2016-06-23 - Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-04-18 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻU, WIZYTY ZAWODOZNAWCZEJ DLA UCZNIÓW ZASADNICZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM.ŚWIĘTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ W ŻEGOCINIE.
Dodano: 2015-07-21 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W LIMANOWEJ ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. JANA PAWŁA II W LIMANOWEJ
Dodano: 2015-05-26 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie jednodniowych wycieczek z warsztatami o charakterze edukacyjnym, wyjazdów do teatrów z warsztatami o charakterze kulturalnym oraz wizyt zawodoznawczych dla uczestników projektu Pokonajmy bariery, uczniów trzech szkół gimnazjalnych z terenu Gminy Bukowina Tatrzańska
Dodano: 2015-04-17 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ W SZCZYRZYCU, UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W MSZANIE DOLNEJ ORAZ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNO - INFORMATYCZNYCH W MSZANIE DOLNEJ
Dodano: 2015-04-14 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. JANA PAWŁA II W LIMANOWEJ
Dodano: 2015-04-10 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W LIMANOWEJ
Dodano: 2015-03-17 - Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pakiet nr 1- Wycieczka do Grecji w terminie: 05-12 czerwiec 2015r - 50 osób , 04-11 wrzesień 2015r - 50 osób 18-25 wrzesień 2015r. - 50 osób Pakiet nr 2- Wycieczka do Wrocławia w terminie: 19-21 czerwiec 2015r - 50 osób
Dodano: 2015-02-24 - organizacja staży - wizyt zawodoznawczych
Dodano: 2015-02-23