Urząd Miejski w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5628102
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Suwałkach
ul. Mickiewicza 1 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5628102
REGON: 00052337600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci z terenu miasta Suwałki w 2009 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja dziesięciodniowego (wraz z przejazdami - na miejsce wypoczynku oraz powrót) wypoczynku letniego w formie kolonii poza miejscem zamieszkania dla dzieci z terenu miasta Suwałki, tj. 230 uczniom szkół podstawowych i gi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy, - w ciągu ostatnich trzech lat, tj. w roku 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizowali minimum dwa zamówienia lub dwie usługi o takim samym charakterze.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY -oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - oferta wykonawcy wraz z programem rekreacyjno-sportowym oraz programem profilaktycznym, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia obiektów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (potwierdzonych stosownymi świadectwami lub zaświadczeniami), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - oświadczenie wykonawcy o realizacji zamówień lub usług o takim samym charakterze jak niniejsze zamówienie, w ciągu ostatnich trzech lat, tj. w roku 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z jednoczesnym podaniem nazwy lub przedmiotu zamówienia/usługi, ich wartości, terminu realizacji i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przedmiotowe zadania zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wyłącznie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty załączone do oferty przez wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program rekreacyjno - sportowy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną