Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 75-412 Koszalin, Al. Monte Cassino 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3160300 , fax. 0-94 3160328
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Al. Monte Cassino 2 2
75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3160300, fax. 0-94 3160328
REGON: 00380182900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mops.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (szkoła podstawowa ) w formie kolonii na terenie kraju, w miejscowości nadmorskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego w formach wyjazdowych (kolonii ) w miejscowości nadmorskiej, dla około 100 dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym, w wieku od 7 do 13 lat, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie, z jednoczesną realizacją opracowanego przez Wykonawcę programu profilaktyczno - wychowawczego przeznaczonego dla uczestników tego wypoczynku. 2. Podczas organizowania i przeprowadzania wypoczynku określonego w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest zachować wszystkie przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67, zm.: Dz. U. z 1997 r. Nr 18, poz. 102). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 4 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (j.t.: Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.); 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wskazanie osób, które będą realizować program profilaktyki uzależnień wraz z danymi na temat ich kwalifikacji z dołączonymi kopiami dokumentów (kserokopia dyplomu, stosowne zaświadczenia art. dyplom ukończenia studiów pedagogicznych, psychologicznych lub podyplomowych lub innych form szkoleniowych z zakresu prowadzenia zajęć grupowych socjoterapeutycznych, terapeutycznych, profilaktycznych z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej z dziećmi i młodzieżą); 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wskazanie osób, które będą realizować program wypoczynku kulturalno - wychowawczego i sportowo - rekreacyjnego (kierownika kolonii i wychowawców) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji z dołączonymi kopiami dokumentów (kserokopia dyplomu, stosowne zaświadczenia); 8) kopia wypełnionej i zatwierdzonej karty kwalifikacyjnej obiektu (placówki wypoczynku) na lato 2009 r.; 9) wykaz tożsamych zamówień z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem przedmiotu, jego wartości, dat wykonania oraz odbiorców - załącznik nr 3; 10)dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne), z których wynikać będzie, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie; 11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 12) informacja o lokalizacji placówki oraz dokumentacja zdjęciowa obiektu i terenu; 13) program pracy z uczestnikami kolonii , który w szczególności powinien: - służyć wyrównywaniu szans edukacyjnych, - realizować elementy programów kulturalno-oświatowych stosownie do wieku dzieci i młodzieży, - zapewniać kreatywne, motywujące do pracy i nauki spędzanie czasu, - zapewniać aktywne spędzanie czasu wolnego niezależnie od warunków pogodowych, - zawierać organizację przynajmniej 2 wycieczek turystyczno-krajoznawczych, - zawierać organizację wyjść do: do kina, teatru, parku wodnego i innych interesujących miejsc, - uwzględniać uczestnictwo w imprezach kulturalnych. 14) szczegółowy program zajęć z profilaktyki uzależnień powinien: - zawierać elementy profilaktyczno-terapeutyczne, - zawierać elementy z zakresu przeciwdziałania przemocy, - służyć budowaniu więzi i integracji rodziny, - poprawiać samoocenę, - poprawiać relacje interpersonalne, - budować poczucie własnej wartości, - integrować uczestników, - budować poczucie bezpieczeństwa, - budować zaufanie w grupie, - stwarzać możliwość wyrażania swoich uczuć, emocji itp. - służyć nabyciu umiejętności komunikowania się w grupie rówieśniczej, - służyć nabyciu przez dzieci umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych (radzenia sobie z poczuciem winy, wstydu, brakiem poczucia bezpieczeństwa, zaufania, brakiem radości życia, radzenia sobie z agresją, itp.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki sanitarne i bytowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat w formie kolonii na terenie Polski.
Dodano: 2013-05-27 - Zorganizowanie i Przeprowadzenie wypoczynku letniego 2010 w formie kolonii profilaktycznych wyjazdowych dla dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym w wieku od 9 do 14 lat z rodzin będących podopiecznymi Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie
Dodano: 2010-06-01 - Zorganizowanie i Przeprowadzenie wypoczynku letniego 2010 w formie kolonii profilaktycznych wyjazdowych dla dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym w wieku od 9 do 14 lat z rodzin będących podopiecznymi Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie
Dodano: 2010-05-07 - Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (szkoła podstawowa i gimnazjum) w formie kolonii na terenie kraju.
Dodano: 2010-05-05 - Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (szkoła podstawowa i gimnazjum) w formie kolonii na terenie kraju.
Dodano: 2009-04-29