Przetargi.pl
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (szkoła podstawowa ) w formie kolonii na terenie kraju, w miejscowości nadmorskiej.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 75-412 Koszalin, Al. Monte Cassino 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3160300 , fax. 0-94 3160328
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Al. Monte Cassino 2 2
    75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3160300, fax. 0-94 3160328
    REGON: 00380182900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mops.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (szkoła podstawowa ) w formie kolonii na terenie kraju, w miejscowości nadmorskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego w formach wyjazdowych (kolonii ) w miejscowości nadmorskiej, dla około 100 dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym, w wieku od 7 do 13 lat, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie, z jednoczesną realizacją opracowanego przez Wykonawcę programu profilaktyczno - wychowawczego przeznaczonego dla uczestników tego wypoczynku. 2. Podczas organizowania i przeprowadzania wypoczynku określonego w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest zachować wszystkie przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67, zm.: Dz. U. z 1997 r. Nr 18, poz. 102).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 4 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (j.t.: Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.); 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wskazanie osób, które będą realizować program profilaktyki uzależnień wraz z danymi na temat ich kwalifikacji z dołączonymi kopiami dokumentów (kserokopia dyplomu, stosowne zaświadczenia art. dyplom ukończenia studiów pedagogicznych, psychologicznych lub podyplomowych lub innych form szkoleniowych z zakresu prowadzenia zajęć grupowych socjoterapeutycznych, terapeutycznych, profilaktycznych z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej z dziećmi i młodzieżą); 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wskazanie osób, które będą realizować program wypoczynku kulturalno - wychowawczego i sportowo - rekreacyjnego (kierownika kolonii i wychowawców) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji z dołączonymi kopiami dokumentów (kserokopia dyplomu, stosowne zaświadczenia); 8) kopia wypełnionej i zatwierdzonej karty kwalifikacyjnej obiektu (placówki wypoczynku) na lato 2009 r.; 9) wykaz tożsamych zamówień z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem przedmiotu, jego wartości, dat wykonania oraz odbiorców - załącznik nr 3; 10)dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne), z których wynikać będzie, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie; 11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 12) informacja o lokalizacji placówki oraz dokumentacja zdjęciowa obiektu i terenu; 13) program pracy z uczestnikami kolonii , który w szczególności powinien: - służyć wyrównywaniu szans edukacyjnych, - realizować elementy programów kulturalno-oświatowych stosownie do wieku dzieci i młodzieży, - zapewniać kreatywne, motywujące do pracy i nauki spędzanie czasu, - zapewniać aktywne spędzanie czasu wolnego niezależnie od warunków pogodowych, - zawierać organizację przynajmniej 2 wycieczek turystyczno-krajoznawczych, - zawierać organizację wyjść do: do kina, teatru, parku wodnego i innych interesujących miejsc, - uwzględniać uczestnictwo w imprezach kulturalnych. 14) szczegółowy program zajęć z profilaktyki uzależnień powinien: - zawierać elementy profilaktyczno-terapeutyczne, - zawierać elementy z zakresu przeciwdziałania przemocy, - służyć budowaniu więzi i integracji rodziny, - poprawiać samoocenę, - poprawiać relacje interpersonalne, - budować poczucie własnej wartości, - integrować uczestników, - budować poczucie bezpieczeństwa, - budować zaufanie w grupie, - stwarzać możliwość wyrażania swoich uczuć, emocji itp. - służyć nabyciu umiejętności komunikowania się w grupie rówieśniczej, - służyć nabyciu przez dzieci umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych (radzenia sobie z poczuciem winy, wstydu, brakiem poczucia bezpieczeństwa, zaufania, brakiem radości życia, radzenia sobie z agresją, itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki sanitarne i bytowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach