GMINA DOBROMIERZ ogłasza przetarg
- Adres: 58-170 Dobromierz, pl. Wolności 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA DOBROMIERZ
pl. Wolności 24
58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
REGON: 890718343 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku 7-16 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi: organizacja wypoczynku letniego dla 90 osób - dzieci i młodzieży w wieku 7 -16 lat w jednym 8 – dniowym turnusie (7 noclegów) albo w dwóch następujących po sobie turnusach po 45 osób każdy. Lokalizacja wypoczynku: Niechorze położone w województwie zachodniopomorskim. Termin wypoczynku: rozpoczęcie wypoczynku - I połowa lipca 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników kolonii, przy czym ostateczna wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie faktycznej liczby osób uczestniczących w kolonii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55243000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 sierpnia 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 511z późn. zm.),3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeśli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że:,a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. polegającą na organizacji wypoczynku letniego dla dzieci.b) Dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:- kadra pedagogiczna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r. poz. 452 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną