Przetargi.pl
Organizacja wypoczynku letniego dla 90 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 26 26
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
    REGON: 00587102400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wypoczynku letniego dla 90 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w okresie wakacji letnich, tj. od dnia 27 czerwca 2009 r. do dnia 28 sierpnia 2009 r. w formie kolonii stacjonarnych, następujących turnusów: 1) zorganizowanie 14 dniowego turnusu kolonijnego dla 45 dzieci na
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego do SIWZ druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 6. Harmonogram (program) zajęć kulturalno-rozrywkowych z dziećmi z podziałem na każdy dzień pobytu z uwzględnieniem wymaganej wycieczki autokarowej- na każdą część przedmiotu zamówienia odrębnie. 7. Informację na temat spraw organizacyjnych turnusu kolonijnego (w załączeniu do SIWZ wzór). 8. Wykaz zrealizowanych turnusów, o którym mowa w pkt VII-3 SIWZ (wg załączonego do SIWZ wzoru). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie niniejszy warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 9. Dokumenty potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). 10. Opis obiektu, w którym będą odbywały się kolonie (mile widziane zdjęcia, prospekty) uwzględniający oceniane elementy w kryterium warunki pobytu, opisane w SIWZ. 11. Karta kwalifikacyja obiektu, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (w załączeniu wzór) wraz z informacjami, o których mowa w pkt VII-4 SIWZ. UWAGA! Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane, zobowiązani będą do przedstawienia do wglądu oryginalnej, aktualnej (na lato 2009) karty kwalifikacyjnej obiektu zatwierdzonej przez właściwego miejscowo kuratora oświaty, w terminie do dnia 10 czerwca 2009 r. pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej. 12. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (w załączeniu do SIWZ wzór) z uprawnieniami wymaganymi przepisami, oraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności w ramach realizacji turnusu dla MOPR. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 13. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 12 do wykonywania określonych czynności, zgodnie z właściwymi przepisami prawa. 14. Oświadczenie o dziennej stawce żywieniowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki pobytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach