Przetargi.pl
Organizacja wyjazdu zimowego dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych na obóz integracyjno - naukowy.

Powiat Lubiński ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7467207
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
    ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7467207
    REGON: 39064722200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl tel. 076 746 71 10, 076 746 72 12 Faks: 076 746 71 01
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdu zimowego dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych na obóz integracyjno - naukowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : Organizacja dwóch 7 dniowych obozów młodzieżowych w miejscowości znajdującej się w maksymalnej odległości do 700 km od siedziby zamawiającego, posiadającej infrastrukturę sportowo- turystyczną przystosowaną do uprawiania sportów zimowych oraz turystyki górskiej dzieci i młodzieży. Wyjazd przewidziany jest dla maksymalnie 180 uczniów szkół ponadgimnazjalnych w wieku około 16-18 lat oraz 12 osób opieki (w tym 6 opiekunów zapewnionych przez zamawiającego) w okresie ferii zimowych od 01.02.2010r. do 14.02.2010 r. w 2 turnusach:-I turnus od 01.02.do 07.02.2010 r. -maksymalnie 90 uczniów, 6 opiekunów (w tym 3 zapewnionych przez zamawiającego), -II turnus od 08.02.do 14.02.2010 r. -maksymalnie 90 uczniów, 6 opiekunów (w tym 3 zapewnionych przez zamawiającego). Przejazd w dwie strony autokarami luksusowymi posiadającymi pełne wyposażenie w tym: klimatyzację, siedzenia uchylne. W danym turnusie 90 uczniów i 6 opiekunów ma być zakwaterowana w 1 budynku. Obiekt ma dysponować salą jadalną odpowiadającą liczbie uczestników turnusu. Obiekt ma dysponować salami szkoleniowymi na minimum 90 osób.Pobyt obejmuje 6 noclegów w jednym z następujących dopuszczalnych przez zamawiającego obiektach:-ośrodek szkoleniowo -wypoczynkowy,-hotel minimum 2 gwiazdkowy,-inny obiekt hotelowy o standardzie świadczonych usług hotelu minimum 2 gwiazdkowego,-zakład uzdrowiskowy,-ośrodek wczasowy,-pensjonat o standardzie świadczonych usług hotelu minimum 2 gwiazdkowego.Standard pokojów: maksymalnie 5 osobowe z łazienkami. W przypadku pobytu krajowego organizator musi legitymować się kartą kwalifikacyjną obiektu zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12 z 1997r., poz.67 z późniejszymi zmianami). Wyżywienie obejmuje co najmniej: 6 śniadań , 6 kolacji, 7 obiadów (obiady dwudaniowe oraz deser) w tym 2 obiady zaplanowane przez organizatora w trasie w wybranych restauracjach (pierwszy obiad w trakcie wyjazdu z Lubina do miejsca docelowego obozu, ostatni obiad w drodze powrotnej do Lubina), suchy prowiant na drogę powrotną w przypadku wyjazdu do miejscowości oddalonej od Lubina powyżej 200 km. Podmiot odpowiedzialny za wyżywienie uczestników musi legitymować się dokumentacją HACCP w zakresie żywienia młodzieży szkolnej. Opieka kierownika obozu w czasie całego pobytu (zatrudnionego przez organizatora), do obowiązków którego będzie należało prowadzenie dokumentacji obozu oraz dokonania zgłoszeń zgodnie z załącznikami nr 2, 3, 4, 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 z 1997r., poz.67 z późniejszymi zmianami). Kierownik obozu musi posiadać uprawnienia stwierdzone zaświadczeniem, o którym mowa w § 11 ww. rozporządzenia.W przypadku wyjazdu za granicę kraju, kierownik obozu powinien znać język obcy w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w kraju docelowym.Ubezpieczenie każdego uczestnika w zakresie NNW (następstw nieszczęśliwych wypadków) suma ubezpieczenia 10.000 zł-os., KL (koszty leczenia- zagranica ) suma ubezpieczenia 10.000,- EURO-os.,- dokument ubezpieczenia wykonawca przedstawi zamawiającemu przed zawarciem umowy.Cena powinna również obejmować dodatkowe atrakcje w turnusie:- minimum 10 godzinny program zajęć rekreacyjno-sportowych na świeżym powietrzu z możliwością wypożyczenia sprzętu sportowego (narty, deski itp.). Wypożyczenie sprzętu oraz koszt karnetów na wyciągi nie jest wliczone w cenę i nie jest przedmiotem zamówienia.- zajęcia z instruktorem sportu zatrudnionym przez organizatora, posiadającym uprawnienia instruktora dyscypliny sportu lub rekreacji ruchowej-1 osoba,- organizacja lub wejściówki na minimum 3 dyskoteki. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami: lekarz - 1 osoba i pielęgniarka- 1 osoba.Zapewnienie opiekunów z uprawnieniami- po 3 osoby na każdy z turnusów.Organizacja minimum 2 wycieczek.Wybrany wykonawca- organizator zobowiązany jest przedstawić Program obozu, zawierający szczegółowy opis trasy przejazdu oraz programu pobytu z określeniem godzinowym proponowanych kolejnych pozycji, z dokładnym adresem pobytu, danymi technicznymi autokarów, danymi dotyczącymi klasyfikacji obiektu.Program obozu wykonawca zobowiązany jest utworzyć na podstawie programu zamawiającego, który stanowi zał. nr 4 oraz specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki (art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej -ustawą-) dotyczące:--a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 1.--b)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2 i 3.--c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,--d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 4.Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu na podst. art. 24. ust 1 ustawy.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-lub -nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.--2.Wykaz wykonanych minimum 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- 2 zamówień w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania.Za zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia uznane będą zamówienia dotyczące organizacji wypoczynku 7 dniowego o wartości brutto nie mniejszej niż 75 000 PLN. --3.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia np. referencje.--4.Umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (polisa) na rzecz klientów w minimalnej kwocie określonej w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 14.02.2005 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2005 r., Nr 32, poz. 279).--5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodleganiu wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach