Powiat Lubiński ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7467207
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7467207
REGON: 39064722200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl tel. 076 746 71 10, 076 746 72 12 Faks: 076 746 71 01
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wyjazdu zimowego dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych na obóz integracyjno - naukowy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : Organizacja dwóch 7 dniowych obozów młodzieżowych w miejscowości znajdującej się w maksymalnej odległości do 700 km od siedziby zamawiającego, posiadającej infrastrukturę sportowo- turystyczną przystosowaną do uprawiania sportów zimowych oraz turystyki górskiej dzieci i młodzieży. Wyjazd przewidziany jest dla maksymalnie 180 uczniów szkół ponadgimnazjalnych w wieku około 16-18 lat oraz 12 osób opieki (w tym 6 opiekunów zapewnionych przez zamawiającego) w okresie ferii zimowych od 01.02.2010r. do 14.02.2010 r. w 2 turnusach:-I turnus od 01.02.do 07.02.2010 r. -maksymalnie 90 uczniów, 6 opiekunów (w tym 3 zapewnionych przez zamawiającego), -II turnus od 08.02.do 14.02.2010 r. -maksymalnie 90 uczniów, 6 opiekunów (w tym 3 zapewnionych przez zamawiającego). Przejazd w dwie strony autokarami luksusowymi posiadającymi pełne wyposażenie w tym: klimatyzację, siedzenia uchylne. W danym turnusie 90 uczniów i 6 opiekunów ma być zakwaterowana w 1 budynku. Obiekt ma dysponować salą jadalną odpowiadającą liczbie uczestników turnusu. Obiekt ma dysponować salami szkoleniowymi na minimum 90 osób.Pobyt obejmuje 6 noclegów w jednym z następujących dopuszczalnych przez zamawiającego obiektach:-ośrodek szkoleniowo -wypoczynkowy,-hotel minimum 2 gwiazdkowy,-inny obiekt hotelowy o standardzie świadczonych usług hotelu minimum 2 gwiazdkowego,-zakład uzdrowiskowy,-ośrodek wczasowy,-pensjonat o standardzie świadczonych usług hotelu minimum 2 gwiazdkowego.Standard pokojów: maksymalnie 5 osobowe z łazienkami. W przypadku pobytu krajowego organizator musi legitymować się kartą kwalifikacyjną obiektu zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12 z 1997r., poz.67 z późniejszymi zmianami). Wyżywienie obejmuje co najmniej: 6 śniadań , 6 kolacji, 7 obiadów (obiady dwudaniowe oraz deser) w tym 2 obiady zaplanowane przez organizatora w trasie w wybranych restauracjach (pierwszy obiad w trakcie wyjazdu z Lubina do miejsca docelowego obozu, ostatni obiad w drodze powrotnej do Lubina), suchy prowiant na drogę powrotną w przypadku wyjazdu do miejscowości oddalonej od Lubina powyżej 200 km. Podmiot odpowiedzialny za wyżywienie uczestników musi legitymować się dokumentacją HACCP w zakresie żywienia młodzieży szkolnej. Opieka kierownika obozu w czasie całego pobytu (zatrudnionego przez organizatora), do obowiązków którego będzie należało prowadzenie dokumentacji obozu oraz dokonania zgłoszeń zgodnie z załącznikami nr 2, 3, 4, 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 z 1997r., poz.67 z późniejszymi zmianami). Kierownik obozu musi posiadać uprawnienia stwierdzone zaświadczeniem, o którym mowa w § 11 ww. rozporządzenia.W przypadku wyjazdu za granicę kraju, kierownik obozu powinien znać język obcy w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w kraju docelowym.Ubezpieczenie każdego uczestnika w zakresie NNW (następstw nieszczęśliwych wypadków) suma ubezpieczenia 10.000 zł-os., KL (koszty leczenia- zagranica ) suma ubezpieczenia 10.000,- EURO-os.,- dokument ubezpieczenia wykonawca przedstawi zamawiającemu przed zawarciem umowy.Cena powinna również obejmować dodatkowe atrakcje w turnusie:- minimum 10 godzinny program zajęć rekreacyjno-sportowych na świeżym powietrzu z możliwością wypożyczenia sprzętu sportowego (narty, deski itp.). Wypożyczenie sprzętu oraz koszt karnetów na wyciągi nie jest wliczone w cenę i nie jest przedmiotem zamówienia.- zajęcia z instruktorem sportu zatrudnionym przez organizatora, posiadającym uprawnienia instruktora dyscypliny sportu lub rekreacji ruchowej-1 osoba,- organizacja lub wejściówki na minimum 3 dyskoteki. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami: lekarz - 1 osoba i pielęgniarka- 1 osoba.Zapewnienie opiekunów z uprawnieniami- po 3 osoby na każdy z turnusów.Organizacja minimum 2 wycieczek.Wybrany wykonawca- organizator zobowiązany jest przedstawić Program obozu, zawierający szczegółowy opis trasy przejazdu oraz programu pobytu z określeniem godzinowym proponowanych kolejnych pozycji, z dokładnym adresem pobytu, danymi technicznymi autokarów, danymi dotyczącymi klasyfikacji obiektu.Program obozu wykonawca zobowiązany jest utworzyć na podstawie programu zamawiającego, który stanowi zał. nr 4 oraz specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki (art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej -ustawą-) dotyczące:--a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 1.--b)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2 i 3.--c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,--d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 4.Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu na podst. art. 24. ust 1 ustawy.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-lub -nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.--2.Wykaz wykonanych minimum 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- 2 zamówień w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania.Za zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia uznane będą zamówienia dotyczące organizacji wypoczynku 7 dniowego o wartości brutto nie mniejszej niż 75 000 PLN. --3.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia np. referencje.--4.Umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (polisa) na rzecz klientów w minimalnej kwocie określonej w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 14.02.2005 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2005 r., Nr 32, poz. 279).--5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodleganiu wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne przewozy pasażerskie oraz usługi rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych w Polsce i za granicą
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja dwóch podróży studyjnych do wsi tematycznych w woj. lubelskim dla przedstawicieli grup odnowy wsi i samorządów lokalnych nr DU-Z.272.36.2016
Dodano: 2016-04-25 - Organizacja wyjazdu studyjnego pn. Innowacje w celu różnicowania działalności na obszarach wiejskich i poprawy jakości życia na wsi
Dodano: 2016-04-06 - Organizacja wyjazdu studyjnego do Saksonii pn. Łączmy się w innowacjach
Dodano: 2016-03-18 - ORGANIZACJA WYCIECZEK KRAJOWYCH WIELICZKA - ZAKOPANE - KRAKÓW W TERMINIE 29.04 - 03.05.2016 ORAZ KASZUBY - TRÓJMIASTO W TERMINIE 14.09 - 17.09.2016 DLA PRACOWNIKÓW UCZELNI Sprawa nr WNP/139/PN/2016 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-03-11 - Organizacja wyjazdu integracyjnego dla pracowników Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Dodano: 2015-05-27 - Organizacja przejazdu i zakwaterowania Wrocławskiej Orkiestry Barokowej podczas trasy koncertowej do Wilna w dniach 7- 10.06.2015
Dodano: 2015-05-21 - Organizacja dwóch wyjazdów studyjnych - DU-Z.272.47.2015
Dodano: 2015-05-07 - Organizacja wyjazdu studyjnego pn. Produkty regionalne tradycyjne szansą rozwoju regionów - Słowacja
Dodano: 2015-03-30 - Organizacja dwudniowej konferencji wojewódzkiej pt. Rozwój Sieci Zagród Edukacyjnych w terminie 11-12.05.2015 r
Dodano: 2015-03-27