Przetargi.pl
Organizacja wyjazdu studyjnego do Norwegii w ramach operacji „Od pola do stołu po norwesku”.

Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-456 Warszawa, ul. Czereśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 716 100 , fax. 225 716 101
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Czereśniowa 98
    02-456 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 716 100, fax. 225 716 101
    REGON: 67428200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdu studyjnego do Norwegii w ramach operacji „Od pola do stołu po norwesku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wyjazdu studyjnego do Norwegii w dniach 02–06.09.2019 r., w ramach operacji „Od pola do stołu po norwesku” dotyczącej wspierania rozwoju obszarów wiejskich, finansowanej z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Celem głównym projektu jest zwiększenie udziału zainteresowanych stron we wdrażaniu inicjatyw na rzecz rozwoju obszarów wiejskich poprzez poszerzenie wiedzy dotyczącej produktu regionalnego, jego certyfikacji, wytwarzania i przetwórstwa na poziomie gospodarstwa oraz jego dystrybucji na przykładzie gospodarstw wiejskich w południowo–zachodniej Norwegii. W wyjeździe studyjnym wezmą udział 22 osoby. Nabór uczestników przeprowadzi Zamawiający po wyborze Wykonawcy. Zakres usługi: 1) Opracowanie szczegółowego programu wizyty i jej realizacja. Zamawiający wymaga, żeby w ramach programu znalazło się 10 wizytowanych obiektów (farm i zakładów), które uwzględniają zakresy tematyczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ). Zamawiający wymaga, żeby w ramach 10 (dziesięciu) wizytowanych obiektów (farm i zakładów), uwzględniających wymagane zakresy tematyczne, znalazły się obowiązkowo wizyty w obiektach o następujących profilach produkcyjnych: - hodowla krów mlecznych, z pokazem wytwarzania serów, - hodowla trzody chlewnej, z pokazem produkcji wędlin, - gospodarstwo sadownicze, z pokazem produkcji tłoczenia soków, - piekarnia, z pokazem przygotowania i wypieku chleba, - gospodarstwo, w którym odbywa się zbiór i dystrybucja truskawek, - wędzarnia łososia norweskiego. 2) Zapewnienie transportu. 3) Zapewnienie noclegów. 4) Zapewnienie wyżywienia. 5) Zapewnienie tłumacza, pilota oraz wsparcia merytorycznego nad realizacją programu. 6) Ubezpieczenie uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 548).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, do reprezentowania wszystkich Wykonawców, lub inny dokument (np. umowa o współdziałaniu), z którego wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. 5) Załącznik do oferty - szczegółowy program wyjazdu studyjnego, zgodny z ramowym programem wizyty studyjnej, uwzględniający wszystkie zakresy tematyczne wizytowanych obiektów (farm i zakładów) oraz wszystkie pozostałe postanowienia zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; szczegółowy programu wyjazdu studyjnego powinien zawierać (dane obligatoryjne): nazwę i adres gospodarstwa/podmiotu odwiedzanego w ramach wyjazdu studyjnego, stronę internetową prezentująca przykład dobrej praktyki i jej hasłowy (bardzo krótki) opis, datę wizyty, czas trwania wizyty, miejsce i czas trwania posiłków, w tym serwisów kawowych i ewentualnie degustacji lokalnych produktów, nazwę i adres hoteli wraz z datami noclegów, z uwzględnieniem danych telefonicznych i mailowych, odległości (w km) związane z przejazdami. 6) Załącznik do oferty - CV pilota-tłumacza, biorącego udział w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającego znajomość języka norweskiego i angielskiego w mowie i piśmie oraz doświadczenie w obsłudze co najmniej 3 (trzech) zagranicznych wizyt lub wyjazdów specjalistycznych, międzynarodowych konferencji, seminariów, projektów europejskich, w tym co najmniej 1 (jednego) wyjazdu do Norwegii, wraz z dowodami określającymi czy obsługa i tłumaczenie ww. wizyt i wyjazdów zostały wykonane należycie; CV pilota-tłumacza powinno zawierać (dane obligatoryjne): datę i miejsce zagranicznego wyjazdu lub wizyty, nazwę i adres podmiotu, który organizował dany wyjazd lub wizytę, rodzaj i tematyka wyjazdu lub wizyty, dowody na potwierdzenie należytej obsługi i tłumaczenia ww. wyjazdów lub wizyt (mogą to być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, który organizował dany wyjazd lub wizytę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach