Przetargi.pl
Organizacja wyjazdu socjoterapeutyczno- wypoczynkowego dla uczestników projektu Aktywna Integracja w Szczecinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2010-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdu socjoterapeutyczno- wypoczynkowego dla uczestników projektu Aktywna Integracja w Szczecinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 9-dniowego wyjazdu socjoterapeutyczno- wypoczynkowego (w tym 8 noclegów) dla 14 osobowej grupy młodzieży (w wieku 15-18 lat) - uczestników projektu Aktywna Integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego do miejscowości na terenie Ziemi Kłodzkiej w terminie od dn. 18.08.2010r do dn. 26.08.2010r. 2. Na turnusie Zamawiającego będzie reprezentował pracownik którego zadaniem będzie wizytowanie przebiegu wyjazdu i pobytu uczestników (zwany dalej Wizytatorem). Wykonawca nie wycenia w ofercie pobytu Wizytatora. Koszt pobytu Wizytatora Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenach jednostkowych uczestników wyjazdu. 3. Wykonawca zrealizuje usługę uwzględniając przepisy zawarte w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zm.) 4. 55 00 00 00 - 0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 60 00 00 00 - 8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 92 00 00 00 - 1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia dziennika zajęć socjoterapeutycznych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, 2) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, sal w których odbywać się będą zajęcia itp. zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dokument do pobrania ze strony Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie) 3) wydania po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń , 4) prowadzenie dokumentacji fotograficznej usługi, 5) przetwarzania wszelkiego rodzaju danych osobowych uczestników pozyskanych w trakcie realizacji usługi zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (DZ. U z 2002r. Nr 101, poz 926 z późn. Zm.) 6. Zakres zamówienia obejmuje: Transport: Wykonawca zapewni dojazd uczestnikom wyjazdu ze Szczecina z siedziby Zamawiającego do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz na wycieczki własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Autokary nie mogą być starsze niż 5 letnie, mają posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien. Wyjazd ze Szczecina w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (umożliwiający dojazd do miejsca wypoczynku przed godziną 19:00, celem zakwaterowania i spożycia kolacji) wyjazd z miejscowości wypoczynkowej w godzinach przedpołudniowych (po śniadaniu, wykwaterowaniu i wyprowiantowaniu uczestników wyjazdu przez Wykonawcę). Wykonawca zapewnia sprawdzenie stanu technicznego autokarów przez policję w dniu wyjazdu (ze Szczecina i z miejscowości wypoczynkowej) a kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do: a) podstawienia autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, b) podstawienia autokaru w wyznaczonym miejscu i czasie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży, Zakwaterowanie: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku (wypoczynkowym, szkoleniowym, hotelu, gospodarstwie agroturystycznym) . Wymagania odnośnie budynku: 1) budynek murowany, 2) własna kuchnia i stołówka na miejscu - w obiekcie placówki wypoczynku, 3) sala świetlicowa na min. 16 osób, wyposażona w sprzęt audio - video (telewizor, video, flipczart, projektor multimedialny) - stanowiąca oddzielne pomieszczenie, 4) obiekt musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zm.) Organizator musi zapewnić: 1) dostęp do kompleksu rekreacyjno - sportowego (wymagane miejsce na ognisko oraz przykładowo: boisko do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, stół do tenisa stołowego itp.), 2) sprzęt sportowo - rekreacyjny (m.in. minimum 2 piłki do gry w piłkę nożną, 2 piłki do gry w siatkówkę, 2 piłki do gry w koszykówkę, 2 paletki do tenisa stołowego wraz z piłeczkami, 2 zestawy paletek do badmintona wraz z lotkami). Wykonawca zapewnia 8 noclegów w pokojach 2 i 3 osobowych z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju lub jedna łazienka maksymalnie na dwa pokoje. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika, pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek. Ubezpieczenie Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. Opieka medyczna: Wykonawca zapewnia opiekę pielęgniarską w razie potrzeby oraz zapewnieni w koniecznych przypadkach opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala bezpłatnym transportem. Wyżywienie: Wykonawca zapewni minimum 3 posiłki dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja), zgodnie z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom nieograniczony dostęp do napojów, pieczywa i dżemu, suchy prowiant na czas wycieczek oraz podróży powrotnej do Szczecina oraz kiełbaski na minimum 2 ogniska. W przypadku organizacji całodziennej wycieczki poza miejsce pobytu Wykonawca zapewni uczestnikom gorący posiłek w postaci dwudaniowego obiadu. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku oraz przed wyjazdem do Szczecina uczestnicy powinni otrzymać ciepły posiłek. Wykonawca przyłoży szczególna wagę do jakości wyżywienia, które musi być zdrowe, sycące i smaczne. Zajęcia kulturalno - oświatowe i sportowe: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktywnego spędzania czasu przez uczestników wyjazdu niezależnie od warunków pogodowych w tym: 1) Organizacja dwóch spotkań przy ognisku z dyskoteką, 2) Organizacja minimum dwóch wycieczek wyjazdowych (autokarowych) poza miejscowość zakwaterowania uczestników (np. do Podziemnej Turystycznej Kopalni Węgla w Nowej Rudzie, Kopalni Złota w Złotym Stoku, Muzeum Minerałów i Kamieni Szlachetnych w Kudowie Zdroju, Kaplicy Czaszek w Czermnej, Huty Szkła Kryształowego Violetta w Stroniu Śląskim, Huty Szkła Artystycznego Barbara w Polanicy Zdroju), 3) Organizacja minimum dwóch wyjazdów do Aqua Parku. Wykonawca ponosi koszty biletów wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu. W celu zapewnienia uczestnikom zajęć o charakterze turystycznym i rekreacyjnym Wykonawca powinien wykazać się przygotowaniem oferty turystyczne (program). Zajęcia socjoterapeutyczne: Powinien zostać zorganizowany program socjoterapeutyczny, którego celem głównym będzie kształtowanie osobowości młodzieży oraz wpieranie jej rozwoju. Powinien on uwzględniać następujące obszary: 1. poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania młodzieży, poprzez nawiązanie satysfakcjonujących kontaktów z rówieśnikami i dorosłymi; 2. zapobieganie marginalizacji i niedostosowaniu społecznemu młodzieży; 3. uspołecznienie i uwrażliwienie młodzieży; 4. kształtowanie charakteru i pożądanych postaw w działaniu grupowym i indywidualnym; 5. przygotowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w życiu społeczeństwa zgodnie 6. z zasadami poszanowania drugiego człowieka i współżycia społecznego. Zajęcia socjoterapeutyczne muszą obejmować minimum 20 godzin zegarowych zajęć grupowych oraz minimum dwie godziny zegarowe spotkań indywidualnych z socjoterapeutą lub przypadających na każdego uczestnika wyjazdu. Program socjoterapeutyczny musi być realizowany przez jednego socojoterapeutę posiadającego odpowiednie kwalifikacje zawodowe (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalnością socjoterapia lub ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w/w zakresie) oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach