Przetargi.pl
Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol”

GMINA KSIĘŻPOL ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846877419 , fax. 846877432
  • Data zamieszczenia: 2024-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KSIĘŻPOL
    ul. Biłgorajska 12
    23-415 Księżpol, woj. lubelskie
    tel. 846877419, fax. 846877432
    REGON: 950369095
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.• Część 4 - Szkoła Podstawowa w RakówceWykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu:a) Zajęcia rozwijające ekspresje kulturalna organizowane poza szkołą – cztery wyjazdy edukacyjne.• wyjazd dla 25 uczniów i 4 nauczycieli;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia cztery w tym dwa w 2024 r. i dwa w 2025 r. np. BCK w Biłgoraju lub inne wskazane miejsce przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl lub lekcje w kinie dla 25 uczniów i 4 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej. b) Zajęcia rozwijające kompetencje dotyczące zielonej transformacji - dwa wyjazdy edukacyjne do tzw. parku żywiołów:• wyjazd dla 40 uczniów i 4 nauczycieli do parku żywiołów w Budach lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w roku szkolnym 2023/2024 i jeden w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem;• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety wstępu, warsztaty z recyklingu dla 40 uczniów i 4 nauczycieli wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej. c) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców – instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury – dwa wyjazdy edukacyjne.• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia/projektu dwa w tym jeden w 2024 r. i jeden i w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• dwa wyjazdy np. do Teatru „Maska” lub Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie, lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej. d) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców na terenie gminy – jeden wyjazd edukacyjny.• wyjazd dla 30 uczniów i 3 nauczycieli – czas wyjazdu do 3 godzin;• jeden wyjazd w miesiącu czerwiec 2024 r. • przejazd autokarem ze szkoły w Księżpolu do miejscowości Cegielnia-Markowicze do zakładu ceramiki budowlanej. 2. Rozwiązania równoważne.1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych. 3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ. 3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:a) obsługi organizacji wyjazdów.2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.• Część 4 - Szkoła Podstawowa w RakówceWykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym:a) Zajęcia rozwijające kompetencje dotyczące zielonej transformacji- dwa wyjazdy edukacyjne do tzw. parku żywiołów:• wyjazd dla 40 uczniów i 4 nauczycieli do parku żywiołów w Budach lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w roku 2024 i drugi w 2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem;• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie – ognisko (napój, kiełbaska przynajmniej jedna dal każdej z osób, pieczywo, 3 rodzaje sosów np. ketchup, musztarda sos czosnkowy), bilety wstępu, warsztaty z recyklingu i wzięcie udziału warsztatach pozwalających na poznawanie otaczającego świata poprzez zmysły dla 40 uczniów i 4 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej. b) Zajęcia rozwijające ekspresje kulturalna organizowane poza szkołą, wyjazd edukacyjny – cztery wyjazdy:• Wyjazd dla 50 uczniów i 4 nauczycieli;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia cztery w tym dwa w 2024 r. i dwa w 2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• Wyjazd edukacyjny np. do Teatru Muzycznego w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), w ramach zajęć rozwijających ekspresję kulturalną;• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl dla 50 uczniów i 4 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.c) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców.• wyjazd dla 30 uczniów i 3 nauczycieli – czas wyjazdu do 3 godzin;• jeden wyjazd w miesiącu: wrzesień 2024 r. • przejazd autokarem ze szkoły w Korchowie Pierwszym do miejscowości Księżpol do Urzędu Gminy Księżpol;d) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców – instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury – dwa wyjazdy edukacyjne.• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w 2024 r. i drugi w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• dwa wyjazdy np. do Teatru „Maska” lub Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej. 2. Rozwiązania równoważne.1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych. 3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ. 3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:a) obsługi organizacji wyjazdów.2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.• Część 4 - Szkoła Podstawowa w RakówceWykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym:a) Zajęcia zawodoznawcze– instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury - dwa wyjazdy edukacyjne.• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w 2024 r. i drugi w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• dwa wyjazdy np. do Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej. b) Organizacja zajęć nauki i doskonalenia pływania wraz z transportem:• organizacja 10 zajęć na basenie – nauki i doskonalenia pływania - dla grupy uczniów 15 osobowej w wieku od 9 do 14 lat oraz indywidualnych zajęć dla jednego ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (autyzm);• termin realizacji zajęć w roku szkolnym 2024/2025;• organizacja zajęć od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych po zajęciach szkolnych, zajęcia grupowe jak i indywidualne powinny być w tym samym terminie ponieważ uczniowie będą dojeżdżać wspólnym transportem, wszelkie opłaty w tym instruktora i wejścia na basen;• czas trwania zajęć indywidualnych dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (autyzm) na basenie wynosi 1 godzinę;• zajęcia na basenie dla grupy 15 uczniów obejmują 10 wyjazdów, w tym zajęcia nauki i doskonalenia pływania trwają 2 godziny;• transport dla 16 uczniów i 2 opiekunów na trasie Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym - Kryta pływalnia - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym; • instruktorzy prowadzący zajęcia na basenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodne z zasadami dotyczącymi pozyskania tytułu instruktora pływania określone przez rozporządzenie MEN.2. Rozwiązania równoważne.1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych. 3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ. 3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:a) obsługi organizacji wyjazdów.2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.• Część 4 - Szkoła Podstawowa w RakówceWykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.Przedmiot zamówienia obejmuje:4) Część – 4 Szkoła Podstawowa w Rakówce:a) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców na terenie gminy – dwa wyjazdy edukacyjne.• wyjazd dla 30 uczniów i 3 nauczycieli – czas wyjazdu do 3 godzin;• jeden wyjazd w 2024 r., drugi w 2025 r.; • przejazd autokarem ze szkoły w Rakówce do siedziby odwiedzanego pracodawcy w tym jeden przejazd do zakładu ceramiki budowlanej w m. Cegielnia-Markowicze, drugi wyjazd do siedziby Urzędu Gminy Księżpol w m. Księżpol;• wyżywienie w ramach wyjazdu dla 30 uczniów i 3 nauczycieli (do wyboru kompot lub napój, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki).b) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców – instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury – dwa wyjazdy edukacyjne.• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;• dwa wyjazdy np. do Teatru „Maska” lub Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.2. Rozwiązania równoważne.1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych. 3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ. 3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:a) obsługi organizacji wyjazdów.2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;4) zdolności technicznej lub zawodowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach