Przetargi.pl
Organizacja wjazdu szkoleniowo doradczego w ramach realizacji projektu Do Pracy by się szło

Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 27-660 Koprzywnica, ul. 11 Listopada 88
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8477069, 8477041 , fax. 15 8477070
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy
    ul. 11 Listopada 88 88
    27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8477069, 8477041, fax. 15 8477070
    REGON: 83021083500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wjazdu szkoleniowo doradczego w ramach realizacji projektu Do Pracy by się szło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. Szkoleń wyjazdowych: - tworzenie stron www z elementami grafiki komputerowej (szkolenie w wymiarze 30 godz. dla 19osób). - eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (szkolenie w wymiarze 30 godz. dla 11 osób) Wymogi o charakterze ogólnym do prowadzonych usług Usługa musi zostać realizowana w miejscowości atrakcyjnej turystycznie w górach (miasto znajdujące się w Tatrach lub w Bieszczadach, w miejscowości musi znajdować się: kino, banki, poczta)- w okresie 5 dniowego pobytu. Wymogi dodatkowe do prowadzonych usług szkoleniowych/warsztatowych: W ramach wyjazdowych usług szkoleniowych wymienionych (podczas 5 - dniowego pobytu) Wykonawca zapewni w ramach zaoferowanej ceny: - transport autokarem z WC i klimatyzacją, telewizorem + wideo, minibarkiem (kawa, herbata), minimalna ilość 45 miejsc + 1 siedzących, nie starszy niż 8 lat; - całodzienne wyżywienie całodzienne wyżywienie obejmujące: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację oraz tzw. suchy prowiant w drodze powrotnej; - noclegi - pokoje 2 i 3 osobowe, każdy pokój musi być wyposażony w pełny węzeł sanitarny (umywalka, wanna lub natrysk oraz WC) oraz TV; - salę wykładową znajdującą się w tym samym budynku lub kompleksie budynków z dostępem do łazienek (damska, męska), spełniającą wymogi BHP; - zapewnić wykwalifikowaną kadrę posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu - materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć; - opiekę nad grupą; - Ubezpieczenie; - wyjścia w góry z przewodnikiem; - bilety wstępu do zwiedzanych obiektów; - zabawy i gry sportowe integrujące grupę; - warsztaty z doradcą zawodowym w wymiarze 4 godz.; - warsztaty z psychologiem w wymiarze 4 godz.; - Dzieci będą miały zapewnioną opiekę/animatora oraz bilety wstępu na basen, do kina itp.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1. Wymogi o charakterze ogólnym do prowadzonych szkoleń: Wymagany program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14.09.2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.), a mianowicie: - Nazwę i zakres szkolenia; - Czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - Cele szkolenia; - Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; - Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; - Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Programy szkoleń opracowane w zgodzie z powyższymi założeniami przedstawia wykonawca wraz z ofertą. Programy szkoleń muszą być zgodne ze szczegółowymi założeniami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju O/Koprzywnica nr 84 8517 0007 0080 0000 2088 0001 z dopiskiem Wadium nr postępowania. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: bip.koprzywnica.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach