Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2011-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wizyty studyjnej na Ukrainie w ramach projektu Baltfood realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wizyty studyjnej na Ukrainie w ramach projektu Baltfood realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie.1. Cele wizyty studyjnej Celem organizowanej wizyty studyjnej jest uzyskanie informacji niejako z pierwszej ręki dotyczących rozwijającego się ukraińskiego rynku żywności. W tym kontekście szczególnie istotna podczas wizyty będzie weryfikacja zidentyfikowanych we wcześniejszym etapie realizacji projektu najważniejszych trendów spożywczych tj. 1.1 żywności funkcjonalnej/prozdrowotnej, 1.2 żywności zrównoważonej (ang. Sustainable Food), 1.3 żywności jako formy/narzędzia samo-ekspresji. 2. Metodyka, zadania i spodziewane rezultaty. Czas trwania niniejszej wizyty studyjnej powinien wynosić 3 dni. Grupa uczestnicząca w wizycie powinna liczyć od 10 do 20 osób reprezentujących różne obszary sektora spożywczego (uczelnie, przedsiębiorstwa, władze publiczne, itd.). Należy zwrócić szczególną uwagę aby program wizyty studyjnej był dostosowany do uwarunkowań lokalnych, profilu uczestników, jak również ogólnych warunków ramowych (dostępność wiedzy, ograniczenia w podróży, koszty itd.) Przykładowy program wizyty studyjnej: Dzień 1 Przyjazd uczestników/partnerów projektu BaltFood w godzinach popołudniowych, Transport uczestników z lotniska/dworca do hotelu, 19:00-20:30 spotkanie organizacyjne w Sali konferencyjnej hotelu, Powitanie uczestników przez koordynatora projektu BaltFood, Prezentacja szczegółów wizyty studyjnej przez partnera projektu BaltFood odpowiedzialnego za jej organizację, Prezentacja ukraińskiego rynku żywności (rynek żywności w różnych częściach kraju, sprzedaż detaliczna produktów spożywczych, żywność z importu a żywność ukraińska, dystrybucja żywności), Przedstawiciel firmy dystrybuującej żywność xxx, 21:00 kolacja. Dzień 2 8:00 śniadanie w hotelu, 09:30 warsztat w Sali konferencyjnej hotelu, 9:30-10:00 prezentacja wyników raportu dotyczącego ukraińskiego sektora spożywczego, 10:00-10:30 sieci detaliczne w xxx, dyrektor handlowy yyy, 10:30-11:00 nowe trendy na rynku żywności xxx, 11:00-11:15 przerwa, 11:15-11:45 rozwój xxx hotel/ restauracja/ kawiarnia i/ lub hotel/ restauracja/ catering xxx, 11:45 - 12:15 jak to zrobić z powodzeniem w xxx? Zakazy i nakazy w prowadzeniu biznesu w xxx przedstawiciel zachodniej firmy spożywczej w xxx, 12:30-13:30 lunch, hotel w formie szwedzkiego stołu, 15:00-18:00 wizyta w wybranym przedsiębiorstwie, 20:00 kolacja. Dzień 3 8:00 śniadanie w hotelu, 10:00-13:00 wizyta w wybranym przedsiębiorstwie, 13:00 lunch. Transport z hotelu na lotnisko/dworzec 3. Organizacja Organizacji wizyty studyjnej obejmuje: a) zebranie list uczestników, zaproszenie prelegentów oraz potwierdzenie uczestnictwa, b) tłumaczenie na język angielski materiałów warsztatowych wykładów, ustalenie szczegółowej tematyki wykładów, przygotowanie i druk materiałów warsztatowych. c) wszystkie materiały warsztatowe i prezentacje musza być oznaczone odpowiednimi logotypami (logo projektu BaltFood), d) materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu odbywania wizyty studyjnej z tematyki, którego materiały te dotyczą, e) oficjalnym językiem wizyty studyjnej jest język angielski, prezentacje w języku innym będą tłumaczone na język angielski, f) obsługa w trakcie konferencji, zapewnienie realizacji usługi hotelowej i cateringu, g) wyposażenie techniczne sali seminaryjnej: komputer (laptop), projektor multimedialny, ekran do prezentacji, stoły i krzesła (j/w odpowiednio dla 10/20 osób). Wymagane jest pełne wsparcie techniczne w trakcie przeprowadzanego warsztatu, h) hotel minimum 3 gwiazdkowy wyposażony w salą seminaryjną: 2 godziny (1 dzień) i 5 godzin (2 dzień), zapewniony dostęp do Internetu, i) miejsce warsztatu: Kijów (Ukraina), j) podczas warsztatu zorganizowanie 2-ch przerw kawowych - organizator zapewnia napoje gorące (kawa, herbata) oraz wodę mineralną gazowaną i niegazowaną oraz ciasteczka koktajlowe/przekąski słodkie, 2 -ch lunchów (na zimno, kanapki, sałatki itd.), oraz 1 kolacji w drugim dniu warsztatu, k) przeprowadzenie 5-ciu wykładów/prezentacji 30-minutowych. Propozycje tematów: Prezentacja ukraińskiego rynku żywności (rynek żywności w różnych częściach kraju, sprzedaż detaliczna produktów spożywczych, żywność z importu a żywność ukraińska, dystrybucja żywności), Sieci detaliczne, Nowe trendy na rynku żywności, Doświadczenia z wejścia firmy na ukraiński rynek (przedstawiciel firm z poza Ukrainy), rozwój wybranego sektora spożywczego np. HoReCa, l) organizacja 2-ch wizyt w dwóch wybranych przedsiębiorstwach z branży spożywczej. m) zapewnienie transportu uczestnikom wizyty studyjnej z lotniska/dworca do hotelu oraz z hotelu na lotnisko/dworzec, a także transport do wybranych przedsiębiorstw z branży spożywczej. n) Uczestnicy wizyty studyjnej ponoszą koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia (poza dwoma lunchami, 2 przerwami kawowymi oraz jedną kolacją w drugim dniu warsztatu które ponosi Wykonawca), pozostałe koszty ponosi Wykonawca - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wizyty studyjnej dla członków Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej oraz Powiatowego Zespołu Koordynującego Współpracę w ramach realizacji projektu Schematom Stop! Wspólne działanie instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-07-15 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla uczestników szkolenia w ramach projektu Traditional Food Network to improve the transfer of knowledge for innovation - TRAFOON realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-05-06 - Usługa świadczenia obsługi konferencji naukowej promującej efekty projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, zgodnie z umową nr 01.03.01-00-027/08, realizowanego przez Katedrę Mechaniki i Konstrukcji Maszyn Wydział Nauk Technicznych Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-03-19 - Zorganizowanie pobytu Zespołu Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie na warsztatach szkoleniowych
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług hotelowo - gastronomicznych na potrzeby konferencji naukowo - interdyscyplinarnej pt. Mobing w aspekcie ekonomicznym, prawnym i społecznym dla Katedry Ekonomii i Zarządzania Instytucjami Publicznymi i Katedra Prawa Pracy i Zabezpieczenia Społecznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-02-05 - Świadczenie usługi hotelowej i cateringowej wraz z wynajęciem sali konferencyjnej w ramach programu Lithuania-Poland-Russia Cross-border Co-operation Programme 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2014-10-28 - Kompleksowa organizacja uroczystej gali wręczenia nagród w konkursie EKO-LIDER Warmii i Mazur
Dodano: 2014-10-02 - Organizacja wizyty studyjnej dla pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu pt. Rozwój systemu wsparcia komercjalizacji wiedzy i technologii oraz przedsiębiorczości akademickiej dla wzmocnienia innowacyjności gospodarki Warmii i Mazur w ramach Działania 2.3 - Organizacja Jesiennej Szkoły Ochrony i Komercjalizacji Własności Intelektualnej
Dodano: 2014-10-02 - Organizacja warsztatów obejmująca wynajem 2 sal szkoleniowych, nocleg i wyżywienie w ośrodku wczasowym
Dodano: 2014-09-17 - ZP29/2014 Zapewnienie bazy noclegowo-szkoleniowej celem organizacji przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie w dniach 13-16 października 2014 r. XXIV Konferencji Związku Pracodawców Ratownictwa Medycznego SP ZOZ.
Dodano: 2014-09-05