Przetargi.pl
ORGANIZACJA WIZYTY STUDYJNEJ DO KANTONU BAZYLEA W SZWAJCARII DLA PRZEDSTAWICIELI WŁADZ SAMORZĄDOWYCH GMIN PODREGIONU GOTANIA W ILOŚCI 21 OSÓB, W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 56 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 56, fax. 084 6962380
    REGON: 95036888800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA WIZYTY STUDYJNEJ DO KANTONU BAZYLEA W SZWAJCARII DLA PRZEDSTAWICIELI WŁADZ SAMORZĄDOWYCH GMIN PODREGIONU GOTANIA W ILOŚCI 21 OSÓB, W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyty studyjnej do Kantonu BAZYLEA w Szwajcarii dla 21 osób - przedstawicieli władz samorządowych gmin podregionu Gotania. Możliwe jest rozszerzenie wizyty o kantony sąsiadujące z kantonem BAZYLEA tj. np. Aargau, Solothurn, Fricktal. Usługa będąca kosztem organizacji wizyty studyjnej realizowana jest w ramach Projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający ustala (dla obu możliwych terminów) następujące warunki organizacji wizyty: SOBOTA (10 lub 17 październik 2015): wyjazd uczestników wizyty z Hrubieszowa; obiad w trasie oraz nocleg w hotelu min. 3 gwiazdkowym w standardzie europejskim, pokoje jednoosobowe, zapewnienie uczestnikom kolacji. NIEDZIELA (11 lub 18 październik): śniadanie i wyjazd uczestników do Szwajcarii, obiad w trasie, przyjazd do hotelu min. 3 gwiazdkowego w standardzie europejskim w Bazylei, ze SPA i Centrum Odnowy Biologicznej. Dopuszcza się lokalizację hotelu w odległości nie większej niż 50 km od Bazylei i wyłącznie na terenie Szwajcarii, spełniającego wymagania Zamawiającego. Kolacja w dniu przyjazdu. PONIEDZIAŁEK (12 lub 19 październik 2015): spotkania merytoryczne - realizacja programu, obiad, kolacja. WTOREK (13 lub 20 październik 2015): spotkania merytoryczne - realizacja programu, obiad, kolacja. ŚRODA (14 lub 21 październik 2015): spotkanie merytoryczne - realizacja programu, obiad, w godzinach popołudniowych wykwaterowanie z hotelu i wyjazd ze Szwajcarii (bez noclegu w drodze powrotnej). Wykonawca zapewnia uczestnikom wyżywienie w podróży powrotnej (kolacja w środę, śniadanie, obiad i kolacja w czwartek). Planowany przyjazd do Hrubieszowa w czwartek. Poza minimum pięcioma spotkaniami merytorycznymi w ramach 3-dniowego pobytu w Szwajcarii, Wykonawca zapewni w wolnym czasie uzgodniony z Zamawiającym program kulturalno-turystyczny dla uczestników wizyty (np. zwiedzanie atrakcji turystycznych, przejazd kolejką górską, jak również kulturalne formy zagospodarowania czasu wolnego - filharmonia, operetka, koncert, zabawa przy muzyce, itp.). B. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający ustala dwa możliwe terminy organizacji wizyty: I termin: 10-15 październik 2015 II termin: 17-22 październik 2015 Ostateczna data organizacji wizyty zostanie ustalona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w dniu podpisania umowy. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego możliwość organizacji wizyty w innym terminie proponowanym przez wybranego Wykonawcę, przy czym wizyta musi zakończyć się do dnia 29 października 2015 r. C. Usługa transportowa: Wykonawca zapewni transport 21 osób (uczestników wizyty) oraz tłumacza i dwóch kierowców. Ustala się transport samochodowy autokarem klasy VIP CLASS rocznik 2015. Pojazd zapewniony przez Wykonawcę powinien być wyposażony co najmniej w komfortowe uchylno-rozsuwane fotele z podłokietnikiem, podnóżki, klimatyzację, indywidulane nawiewy i oświetlenie, stacjonarne ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa przy każdym fotelu, toaletę, stoliki, barek, lodówkę oraz sprzęt audio video (radio + CD) i mikrofon. Wykonawca zapewnia dla uczestników wizyty serwis kawowy podczas podróży do Szwajcarii i w drodze powrotnej. Wykonawca podstawia pojazd w stanie czystym, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz oraz zobowiązuje się do dbania o czystość autokaru podczas podróży. W celu zapewnienia komfortowych warunków podróży, kierujący pojazdem na prośbę uczestników wizyty, ma uruchamiać klimatyzację lub ogrzewanie. Autokar powinien posiadać min. 50 miejsc. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas podróży trzech kierowców. Sporządzając ofertę należy przyjąć, że podczas wizyty zostanie pokonana trasa o długości do 4500 km. Preferowana trasa przejazdu tranzytowego - przez terytorium Niemiec. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o takich samych lub lepszych parametrach wymaganych w SIWZ, który pozwoli na planową kontynuację programu wizyty. Wykonawca pokrywa koszty opłat drogowych i parkingowych oraz koszty uzyskania wszelkich pozwoleń niezbędnych przy realizacji zamówienia. Wykonawca zapewnia transport na miejscu realizacji wizyty, zapewniając dowóz uczestników do miejsc, w których będzie realizowany program wizyty. D. Usługa tłumaczenia z/na język niemiecki: Wykonawca zapewnia i pokrywa wszelkie koszty udziału w wizycie profesjonalnego tłumacza konsekutywnego języka niemieckiego. Zadaniem tłumacza będzie prowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z/na język niemiecki podczas realizacji programu wizyty w Szwajcarii, jak również podczas podróży w obie strony. Tłumacz musi się wykazać doświadczeniem w tłumaczeniu konsekutywnym w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 3 wizyt studyjnych z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie na terenie krajów niemieckojęzycznych. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka (musi posiadać tytuł magistra filologii lub kwalifikacje językowe na poziomie C2 - zgodnie ze skalą biegłości językowej według Rady Europy). Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca podaje Zamawiającemu nazwisko tłumacza oraz przedstawia stosowne dokumenty i referencje potwierdzające spełnienie przez tłumacza wymogów Zamawiającego określonych w p. II.D. E. Ubezpieczenie uczestników wizyty: Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na rzecz uczestników wizyty studyjnej umowy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł. NNW na osobę, kosztów leczenia na kwotę nie niższą niż 20 000 EURO KL na osobę, ubezpieczenia bagażu na kwotę nie niższą niż 1 000,00 zł. na osobę. Wymaganą polisę ubezpieczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 2 dni przed terminem wyjazdu. F. Przygotowanie szczegółowego programu i koordynacja wizyty studyjnej pod kątem osiągnięcia założonych celów. Cel wizyty studyjnej - nawiązanie współpracy z gminami Kantonu Bazylea i/lub z gminami w sąsiadujących kantonach (np. Aargau, Solothurn, Fricktal), - zapoznanie się ze szwajcarskimi doświadczeniami i dobrymi praktykami z dziedzinie rozwoju agroturystyki, sposobu tworzenia i zarządzania produktami turystycznymi, - polityka władz wspierająca rozwój lokalnej przedsiębiorczości: otwartość na nowych inwestorów, ulgi podatkowe, zwolnienia, dotacje itp. - współpraca tamtejszych władz z lokalnym biznesem i organizacjami pozarządowymi - stosowanie efektywnych i innowacyjnych formy promocji gminy G. Zakres obowiązków Wykonawcy: W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i opracowania programu wizyty studyjnej pod względem merytorycznym, jak i logistycznym oraz realizację i rozliczenie wizyt umożliwiających realizację celów określonych w p. F, w tym zwłaszcza: 1) zorganizowania minimum pięciu merytorycznych spotkań uczestników wizyty studyjnej odpowiednio z władzami gmin w Kantonie Bazylea lub innymi gminami uzgodnionymi z Zamawiającym, przedstawicielami organizacji pozarządowych, lokalnymi przedsiębiorcami, itp. pod kątem osiągnięcia założonych celów wizyty sformułowanych przez Zamawiającego. Po podpisaniu umowy, najpóźniej 5 dni przed planowanym wyjazdem, Wykonawca przedłoży szczegółowy program merytoryczny wizyty, który będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego. Po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do realizacji organizacji wizyty; 2) zorganizowania programu kulturalno-turystycznego dla uczestników wizyty podczas 3-dniowego pobytu w Szwajcarii (np. zwiedzanie atrakcji turystycznych, przejazd kolejką górską, jak również kulturalne formy zagospodarowania czasu wolnego - filharmonia, operetka, koncert, zabawa przy muzyce, itp.). Wybór odpowiedniego programu musi być omówiony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Ustala się dzienny koszt organizacji programu kulturalno-turystycznego w wysokości 45 CHF na jednego uczestnika wizyty; 3) zapewnienia w ramach wizyty 4 noclegów (podczas podróży do Szwajcarii oraz w miejscu realizacji wizyty), w hotelu min. 3 gwiazdkowym w standardzie europejskim, w tym: 1 nocleg w podróży (preferowany nocleg tranzytowy na terenie Niemiec) - pokoje jednoosobowe z łazienką oraz 3 noclegi w Szwajcarii w pokojach jednoosobowych z łazienką w hotelu min. 3 gwiazdkowym w standardzie europejskim w Bazylei lub w innym mieście kantonalnym, wyłącznie na terenie Szwajcarii. Hotel powinien być zlokalizowany nie dalej niż 5 km od centrum miasta, spełniający wymagania Zamawiającego oraz powinien dysponować SPA i Centrum Odnowy Biologicznej. W wizycie weźmie udział 21 uczestników. Wykonawca zapewnia nocleg dla tłumacza i kierowców; 4) zapewnienia dla uczestników wizyty wyżywienia podczas podróży i pobytu w Szwajcarii: - 5 śniadań (w tym 2 w podróży i 3 w Szwajcarii w miejscu przebiegu wizyty) dla 21 osób; preferowany szwedzki stół, napoje, kawa, herbata, soki - 6 obiadów (w tym 3 w podróży i 3 w Szwajcarii w miejscu przebiegu wizyty) dla 21 osób. Obiady dwudaniowe - 6 kolacji (w tym 3 w podróży i 3 w Szwajcarii w miejscu przebiegu wizyty) dla 21 osób. Kolacje dwudaniowe. Do posiłków wykonawca zapewni napoje tj. kawa, herbata, napoje. 5) zapewnienia podczas wizyt odpowiedniego nadzoru i koordynację właściwego przebiegu wizyty na miejscu: zapewnienie koordynatora/osoby odpowiedzialnej wskazanej przez Wykonawcę do kontaktów roboczych z uczestnikami wizyty studyjnej, w tym udział koordynatora we wszystkich spotkaniach i wydarzeniach przewidzianych programem wizyty; Lista uczestników wizyty zostanie określona przez Zamawiającego. Wykonawca pokrywa ewentualne koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz inne koszty dla osób niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach