Przetargi.pl
Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Politechniki Wrocławskiej w 2020 r. w ramach projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej”

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Politechniki Wrocławskiej w 2020 r. w ramach projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” Zamówienie jest realizowane Umowa zawarta w ramach projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, 3. Oś Priorytetowa Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. 2. Zamówienie obejmuje realizację 9 wizyt studyjnych - jedno i dwudniowych na terenie Polski. 3. Po stronie Wykonawcy spoczywać będzie organizacja i koordynowanie całego wyjazdu zgodnie ze szczegółowym opisem wyjazdu, w tym.: - organizacja transportu; - zapewnienie wyżywienia; - ubezpieczenie uczestników. Po stronie Wykonawcy spoczywać będzie organizacja i koordynowanie całego wyjazdu zgodnie ze szczegółowym opisem wyjazdu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w harmonogramie niewpływającej na zakres obowiązków Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz wizyt, wstępny harmonogram, ilości uczestników oraz inne ustalenia są zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierającym Umowę podstawową - dotyczącą organizacji wizyt i Umowę powierzenia - dotyczącą przetwarzanie danych na okres związania Umową Podstawową 5. Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.). 6. Podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. 7. (wpis załączyć do oferty). 8. Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz dla uczestników i opiekuna organizowanych wyjazdów zapewnić ubezpieczenie NNW na sumę ubezpieczenia minimum 10 000 zł (do okazania Zamawiającemu na wezwanie przed podpisaniem umowy). 9. Wykonawca musi zapewnić pojazd posiadający aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach