Przetargi.pl
Organizacja w roku szkolnym 2012/2013 wyjazdu śródrocznego, tzw. zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 33 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 ogłasza przetarg

  • Adres: 40-832 Katowice, ul. Witosa 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 254 03 71 , fax. 32 254 03 71 wew. 46
  • Data zamieszczenia: 2013-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7
    ul. Witosa 23 23
    40-832 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 254 03 71, fax. 32 254 03 71 wew. 46
    REGON: 27657169700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zso7.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja w roku szkolnym 2012/2013 wyjazdu śródrocznego, tzw. zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 33 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku szkolnym 2012/2013 wyjazdu śródrocznego, tzw. zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 33 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach z klas III a, III b, III c oraz III d zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia zawartym w SIWZ. Miejscowość musi być położona nad otwartym Morzem Bałtyckim w woj. pomorskim lub zachodniopomorskim (z wyłączeniem wszystkich miejscowości z wysokim klifem utrudniającym zejście na plażę). Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie dla 98 osób (w tym 89 dzieci). Cena pobytu opiekunów jest wkalkulowana w cenę jednostkową ucznia. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Zamawiający zapłaci za każdego faktycznego uczestnika wycieczki, nie mniej niż za 80% deklarowanej w zamówieniu ilości uczniów. Pożądany termin realizacji zamówienia: w okresie wiosennym między 23 maja 2013 r. a 10 czerwca 2013 r. Turnus winien rozpocząć się kolacją w dniu przyjazdu i potrwać 13 pełnych dni w miejscu pobytu, natomiast skończyć się śniadaniem w dniu wyjazdu powrotnego (tj. 15 dni z podróżą w obie strony i 14 nocy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zso7.h2.pl/v10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach