Przetargi.pl
Organizacja w ramach Klubów Omnibusa - dla 100 (stu) dzieci i młodzieży od 8 do 16 lat, w przedziale czasowym od 30.06.2012 r. do 21.07.2012 r. w miejscowościach nadmorskich (w rejonie od miejscowości Kołobrzeg do miejscowości Łeba)14-dniowych letnich kolonii z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych dla potrzeb realizacji projektu pn.KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowanego w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfinansowanego ze śro

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6450800 , fax. 74 6450801
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6450800, fax. 74 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja w ramach Klubów Omnibusa - dla 100 (stu) dzieci i młodzieży od 8 do 16 lat, w przedziale czasowym od 30.06.2012 r. do 21.07.2012 r. w miejscowościach nadmorskich (w rejonie od miejscowości Kołobrzeg do miejscowości Łeba)14-dniowych letnich kolonii z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych dla potrzeb realizacji projektu pn.KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowanego w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfinansowanego ze śro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich (zwanych dalej koloniami) na terenie Polski nad Morzem Bałtyckim w miejscowości z bezpośrednim dostępem do morza w rejonie od miejscowości Kołobrzeg do miejscowości Łeba, dla około 100 dzieci i młodzieży - w wieku od 8 do 16 lat z terenu Dzierżoniowa, Kluczborka, Serocka ( zwanych dalej uczestnikami kolonii). 1Szacunkowa ilość uczestników kolonii wynosi: 100 dzieci i młodzieży. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników kolonii w przypadku uzasadnionej rezygnacji dziecka z uczestnictwa i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem. 2Zamawiający utworzy około 7 grup uczestników kolonii z podziałem na płeć i wiek. 3Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dopełnił czynności, o których mowa w paragrafie 6.1. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej,a także zasad jego organizowania i nadzorowania zgodnie, z którym Organizator wypoczynku może zorganizować wypoczynek po przedstawieniu kuratorowi Oświaty, właściwemu ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora, zgłoszenia wypoczynku. Dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia należy dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej i papierowej w terminie co najmniej 30 przed planowanym rozpoczęciem kolonii. 4 W ramach usługi należy zapewnić noclegi (14 noclegów) dla podanej liczby uczestników oraz zapewnić rezerwację pokoi (wraz zakwaterowaniem) dla 6 opiekunów, 1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi z uwzględnieniem podziału na płeć. 5 Zapewnienie terenu sportowo - rekreacyjnego wokół budynku ośrodka wypoczynkowego (obiekt musi być ogrodzony z całodobowym dozorem oraz zagospodarowanym z możliwością organizacji zajęć na świeżym powietrzu np.: boisko do gier zespołowych, miejsce na ognisko, grilla, sala dyskotekowa, sala telewizyjna. Ośrodek nie powinien znajdować się dalej niż 700 metrów od bezpiecznego zejścia na plażę. 2 Ilość i czas trwania turnusu. 1 Kolonia odbędzie się w jednym 14-dniowym turnusie w przedziale czasowym od 30.06.2012r. do 21.07.2012r. 2 Czas trwania turnusu powinien liczyć 14 pełnych dni pobytu wraz z noclegiem (bez dnia przyjazdu). 3 W ramach usługi należy zapewnić noclegi (14 noclegów) dla podanej liczby uczestników kolonii oraz zapewnić rezerwację pokoi (wraz zakwaterowaniem) dla 6 opiekunów, 1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi z uwzględnieniem podziału na płeć. 3)Wymagania dotyczące zakwaterowania. 1 Ośrodek kolonijny oddalony od głównych dróg, 2 Ośrodek kolonijny musi zostać zatwierdzony przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. Zamawiający wymaga, aby na 30 dni przed przybyciem do ośrodka uczestników kolonii wykonawca przedstawił zaświadczenie wydane przez kuratora oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania ośrodka o jego zarejestrowaniu, 3 Ośrodek położony nie więcej niż 700 m od bezpiecznego wejścia na plażę, do bramy wejściowej na teren ośrodka, 4 Zakwaterowanie w budynku murowanym posiadającym aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu zatwierdzoną przez właściwe terytorialnie Kuratorium Oświaty, 5 Zamawiający wymaga by uczestnicy kolonii zostali zakwaterowani w pokojach nie więcej niż 4 osobowych z uwzględnieniem podziału na wiek i płeć, 6 W pokojach wymagane są łazienki. W łazienkach (znajdujących się w pokojach) Zamawiający wymaga by było: WC, umywalka i natrysk z dostępem do ciepłej bieżącej wody - dostęp do ciepłej bieżącej wody przez 24 godziny na dobę), 7 Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych tzw. dostawek jak również zakwaterowania dzieci w namiotach i domkach campingowych, 8 Pokoje i łazienki muszą być czyste i estetyczne, pokoje muszą posiadać standardowe wyposażenie (co najmniej szafka nocna przy każdym łóżku, szafa, stół, krzesła lub pufy w ilości odpowiadającej ilości uczestników kolonii w pokoju (minimum 4 krzesła/pufy), czystą pościel i bieliznę pościelową, koce itp.). 9 Zamawiający wymaga by na terenie ośrodka znajdowało się: a pomieszczenie do prania oraz suszenia odzieży wraz ze sprzętem do prasowania, b stołówka. 10 Wykonawca zapewni możliwość dogrzania budynku w chłodne dni i noce. Dogrzewanie nastąpi po zgłoszeniu takiej konieczności przez kierownika kolonii. 11 Zamawiający wymaga by teren ośrodka był ogrodzony, oświetlony oraz stałe strzeżony. 12 Wykonawca zapewni: a bezpłatną bazę świetlicową (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowaną do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażoną w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe), b stołówkę w budynku ośrodka kolonijnego (lub w odległości nie większej niż 500 m od ośrodka), w której mieści się odpowiednia liczba stołów i krzeseł z możliwością dowolnej aranżacji, c salę z co najmniej 5 stanowiskami komputerowymi (komputery stacjonarne lub laptopy) w pełni wyposażonymi, w pełni sprawnymi z system operacyjnym Microsoft Windows 7 wraz z pakietem biurowym i programem antywirusowym) z dostępem do Internetu (minimum 512 MB s), oraz co najmniej 2 kolorowymi drukarkami z możliwością drukowania zdjęć/dokumentów (tonery /tusze dostarcza wykonawca). Sala powinna być wyposażona w odpowiednią ilość krzeseł i biurek. Przewidywany czas dostępu do sali to 120 godzin. Sala musi spełniać wymogi: bezpieczeństwa i akustyczne, posiadać odpowiednie oświetlenie, w tym dostęp do toalet). D pomieszczenie, w którym uczestnicy (grupa około 15 osób) będzie pracowała przez cały czas trwania kolonii nad multimedialnym przewodnikiem. Pomieszczenie to musi być zamykane na klucz i udostępnianie tylko dla Zamawiającego. Pomieszczenie musi być wyposażone w stół krzesła i energię elektryczną, e dostęp do boisk (piłka nożna, siatkówka, koszykówka) na terenie ośrodka, w którym zakwaterowani będą uczestnicy kolonii, f teren sportowo - rekreacyjny wokół budynku ośrodka kolonijnego (obiekt musi być ogrodzony z całodobowym dozorem oraz zagospodarowanym z możliwością organizacji zajęć na świeżym powietrzu np.: boisko do gier zespołowych, miejsce na ognisko, grilla, g piłki do grania-piłka nożna, koszykówka, siatkówka. 13 Ze względów organizacyjnych wszyscy uczestnicy kolonii winny być zakwaterowani w jednej miejscowości i w jednym obiekcie tj. ośrodku kolonijnym mogącym składać się z kilku budynków, przy czym należy pamiętać, iż każdy z budynków musi spełniać wymogi określone w niniejszej SIWZ. 14 Wykonawca pozwoli Zamawiającemu oznakować ośrodek plakatem informującym o realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej. 5. Wymagania dotyczące wyżywienia. 1 Należy zapewnić wyżywienie dla wszystkich uczestników kolonii oraz dla 6 opiekunów, 1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi. 2 Wyżywienie składające się z minimum 4 posiłków dziennie (zgodnie z obowiązującymi normami żywienia Instytutu żywności i żywienia i z zasadami higieny,) wraz z napojami (tj. śniadanie, obiad-dwudaniowy, podwieczorek, kolacja wraz z nakryciami stołowymi). Na śniadanie oprócz podstawowych produktów podawanych na śniadanie, ponadto będą płatki, mleko i herbata w dzbankach. 3 Śniadanie i kolacja powinno zawierać ciepły element typu np. grzanki, naleśniki itp. 4 Posiłki muszą być urozmaicone, nie dopuszcza się możliwości powtarzania tych samych dań w ciągu tygodnia. 5 Przynajmniej raz dziennie powinny być owoce. 6 Zupa powinna być podawana w wazach. 7 Zamawiający dopuszcza podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu. 8 Uczestnicy muszą mieć stały dostęp do napojów na terenie ośrodka (woda niegazowana, kompoty różne). 9 W dniu wyjazdu oraz w czasie wycieczek: suchy prowiant i napoje, pierwszy posiłek w dniu przyjazdu obiadokolacja, ostatni posiłek w dniu wyjazdu - śniadanie. 10 Wykonawca zapewni możliwość zabrania uczestnikom kolonii bułki lub kanapki po śniadaniu lub kolacji. 6. Ponadto wykonawca zapewni. 1 Całodobową opiekę medyczną (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w ośrodku kolonijnym, w którym zakwaterowani będą uczestnicy kolonii. Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej koszt dojazdu lekarza na każde wezwanie ) dla całej grupy. 2 Ośrodek kolonijny, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno sanitarnych oraz ochrony Środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie Środowiska. 3 Możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli. 4 Program kolonii (opracowuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym ) powinien obejmować 2 wycieczki autokarowe, 1 półdniową wycieczkę, np. do miasteczka Western City, zajęcia na wolnym powietrzu (pobyt nad morzem- kąpiele w morzu, zabawy na plaży itp.), zabawy rekreacyjno-sportowe (zabawy kolonijne, dyskoteka) oraz obowiązki przewidziane w § 1 ust. 7 umowy, 5)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii osobom trzecim. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii (zarówno dla uczestników kolonii jak i dla 6 opiekunów,1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podroży i pobytu na koloni. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. 6 Opiekę ratownika w czasie kąpieli pozostającego do dyspozycji grupy przez cały czas trwania turnusu. 7 Zamawiający informuje, że przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zgodności oferowanego obiektu (miejsca wykonywania usługi) i porównania jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i ze złożoną ofertą. W tym celu przedstawiciele Zamawiającego max. 3 osoby dokonają wizji obiektu. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej cenie koszty zakwaterowania i wyżywienia tych osób. Termin przyjazdu zostanie uzgodniony z Zmawiającym, czas trwania wizyty to 2 noclegi. 8 Wykonawca zapewni dla uczestników kolonii: a nagrody rzeczowe tj. kubki pamiątkowe z napisem miejscowości, w której będzie odbywać się kolonia - 100 szt. b maskotki różne - 50 szt. o wysokości co najmniej 15 cm np. pajacyk pacanów, plecaczki maskotki, wiewiórki, c pamiątki znad morza z napisem miejscowości, w której odbywa się kolonia - 50 sztuk (np. muszle, breloczki, statki), d)dyplomy za udział w różnych konkursach i zabawach kolonijnych (zgodnie z załączonymi do SIWZ wzorami załączniki nr 6 SIWZ - 100 szt.) oraz papier kolorowy na dyplomy formatu A4 o gramaturze 170 g/m2typu np. przedszkolak- 50 kartek. 9 Koordynatora, który będzie z ramienia Wykonawcy odpowiadał za jakość świadczonych usług objętych niniejszym zamówieniem. Koordynator zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Kierownikiem Kolonii. Koszt zakwaterowania i wyżywienia Koordynatora ponosi Wykonawca. 7.Turystyka i rekreacja 1Należy zorganizować 2 całodniowe wycieczki autokarowe turystyczno-krajoznawcze, z zapewnieniem jednego gorącego posiłku oraz suchego prowiantu i napoi (jak w pkt. III.4 SIWZ ), tym co najmniej rejs statkiem i wejście na latarnie morską. Ponadto Wykonawca zorganizuje półdniową wycieczkę np. do miasteczka Western City z wykupieniem programu. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży cztery propozycje wycieczek do wyboru przez Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni obsługę licencjonowanego przewodnika ( co najmniej jeden przewodnik na 1 autokar) na wycieczkach oraz bezpłatny wstęp dzieci i młodzieży do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów i miejsc. Wykonawca w ramach zorganizowanego wejścia na latarnie morską i rejsu statkiem zapewni każdemu uczestnikowi kolonii dyplom pamiątkowy z okazji wejścia na latarnię morską oraz z rejsu statkiem. 2Wykonawca zapewni uczestnikom kolonii codzienne imprezy rekreacyjno-sportowe, imprezy kulturalno-oświatowe, dyskoteki, co najmniej dwa ogniska, w tym pieczenie kiełbasek, wycieczki piesze, rowerowe po okolicy, nagrody rzeczowe oraz dyplomy dla uczestników kolonii letnich za udział w konkursach i zabawach (zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem załącznik nr 6 do SIWZ). 3 Wykonawca zapewni bilety wstępu dla wszystkich uczestników kolonii oraz dla 6 opiekunów,1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby, przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi oraz przewodników. 8. Transport uczestników kolonii na i z wycieczek. 1 Transport uczestników kolonii w ciągu dnia, autokarami sprawnymi technicznie (z aktualnym przeglądem technicznym) wyposażonym w działającą klimatyzację, pasy bezpieczeństwa wraz z odpowiednią ilością opiekunów (autokary mają być podstawione minimum 30 minut przed wyjazdem). 2 Uwaga!!!! Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest transport uczestników z i do miejsca wypoczynku. Wykonawca ma zapewnić transport w ramach organizowanych wycieczek. 3 Wykonawca zapewni: a ubezpieczenia autokaru oraz wymagane koncesje, b w przypadku awarii autokaru, zapewni autokar zastępczy na własny koszt, 4 Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. 5 Wykonawca zezwoli na oznaczenie autokarów plakatem lub tablicą informującą o projekcie. 6 Kierowcy Wykonawcy zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Podczas przewozu kierowcy zapewnią dzieciom bezpieczny dla ich zdrowia przejazd. 7 Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do upewnienia się czy dziecko wysiadające bezpiecznie opuściło pojazd i oddaliło się na bezpieczną odległość od pojazdu przed każdym uruchomieniem pojazdu. 8 Kierowcy Wykonawcy wyposażeni będą w identyfikatory pozwalające zawsze i w łatwy sposób zidentyfikować ich nazwisko i imię oraz nazwę firmy. 9 Wykonawca nie jest uprawniony do przewożenia w pojeździe jakichkolwiek innych osób niż wskazane przez Zamawiającego. 10 Wykonawca zapewni przestrzeganie w pojazdach Wykonawcy wykorzystywanych przy wykonywaniu niniejszej umowy, zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu i jakichkolwiek środków narkotycznych. 11 W pojazdach wykorzystywanych przy wykonywaniu niniejszej usługi nie mogą być umieszczane reklamy wyrobów tytoniowych, zawierających alkohol, substancje narkotyczne lub zawierające treści uznawane za obraźliwe, gorszące lub pornograficzne. 12 Wykonawca zapewni w pojazdach wykorzystywanych przy wykonywaniu niniejszej umowy czystość i odpowiednią temperaturę. 13Wykonawca zapewni w trakcie podróży postoje w miejscu do tego przeznaczonym i z dostępem do toalet. 14 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi m.in. opłatą parkingową. 15 Wykonawca zapewni transport ( autobus/ autokar) w liczbie miejsc odpowiadającej liczbie uczestników kolonii, opiekunów, kierownika kolonii, przedstawiciela zamawiającego, native spiker s, przewodników. W związku z tym, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w całości prowadzonej dokumentacji w tym w dokumentach rozliczeniowych (np.: protokoły i inne) jak również w korespondencji związanej z realizacją przedmiotowej usługi- zgodnie z Instrukcją dostarczoną po podpisaniu umowy przez Zamawiającego loga Unii Europejskiej z dwoma podpisami Unia Europejska i Europejski Fundusz Społeczny, logo POKL z podpisem Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności i oraz informacji o źródle finansowania- zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oznakowania projektów POKL loga Unii Europejskiej oraz zapis projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach