Przetargi.pl
„Organizacja, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r."

Gmina Piekoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 061 008 , fax. 413 062 193
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
    ul. Częstochowska
    26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 061 008, fax. 413 062 193
    REGON: 29101059900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Organizacja, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.". 2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na organizacji, utrzymania i obsługi punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r., na warunkach określonych w SIWZ, załącznikach do SIWZ i przepisach prawa. 3) Do obowiązków wykonawcy w zakresie organizacji, utrzymania i obsługi punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, , należy w szczególności: a) organizacja PSZOK na terenie, do którego Wykonawca posiada prawo do dysponowania nieruchomością, usytuowanym na obszarze gminy Piekoszów, b) spełnienie wymagań wynikających m.in. z przepisów o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów bhp i ppoż, c) zapewnienie lokalizacji PSZOK, która umożliwi mieszkańcom dojazd, z możliwością zaparkowania samochodu przy, bądź na terenie PSZOK, d) zapewnienie lokalizacji PSZOK na terenie utwardzonym, ogrodzonym, oświetlonym oraz dozorowanym, e) wyposażenie terenu, na którym zlokalizowany jest PSZOK, w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.), f) zapewnienie na terenie PSZOK pomieszczenia socjalnego dla pracowników, odpowiadającego liczbie zatrudnionych osób, g) zapewnienie minimalnego wyposażenia PSZOK w: - kontenery/pojemniki, zabezpieczające odpady przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji dla przyszłych procesów ich przetwarzania lub wydzielone segmenty do oddzielnego zbierania wyselekcjonowanych frakcji odpadów, przyjmowanych do PSZOK, - wagę lub wagi z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar, umożliwiające ważenie odpadów dostarczanych do PSZOK. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić PSZOK, przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewniając jego funkcjonowanie w wymiarze 2 dni w tygodniu, jednak nie mniej niż 8 dni w miesiącu (dni i godziny otwarcia punktu dla mieszkańców gminy Piekoszów po uzgodnieniu z Zamawiającym), w oparciu o regulamin PSZOK opracowany dla mieszkańców gminy Piekoszów. 5) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zawarte w dokumencie pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 6) Rodzaje, nazwy i kody odpadów przyjmowanych w ramach przedmiotu zamówienia zostały zawarte w dokumencie pn. Kody przyjmowanych odpadów do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 7) Charakterystyka gminy Piekoszów została zawarta w dokumencie pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:  posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), co najmniej w zakresie kodów odpadów określonych w zał. nr 2 do SIWZ;  posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), prowadzonym przez Marszalka Województwa – w zakresie: gospodarowania odpadami, transportowania odpadów, zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy-PZP. W przypadku dysponowania osobami podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy-PZP, lub wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców, należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt III.4. powyżej, dotyczące tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach