Przetargi.pl
Organizacja usługi edukacyjnej - zajęcia praktyczne w wyspecjalizowanych ośrodkach akademickich, podmiotach sfery badawczo - rozwojowej - ćwiczenia, warsztaty, zajęcia laboratoryjne dla uczniów kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik spedytor w ramach realizacji Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 843 42 47 , fax. 074 8434247
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu
    ul. Rynek 6 6
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 843 42 47, fax. 074 8434247
    REGON: 02133408700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ciz.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja usługi edukacyjnej - zajęcia praktyczne w wyspecjalizowanych ośrodkach akademickich, podmiotach sfery badawczo - rozwojowej - ćwiczenia, warsztaty, zajęcia laboratoryjne dla uczniów kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik spedytor w ramach realizacji Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cel ogólny przedsięwzięcia: Zajęcia praktyczne w wyspecjalizowanych ośrodkach akademickich lub ośrodkach podmiotów sfery badawczo-rozwojowej realizowane są w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II. Celem projektu jest przede wszystkim zwiększenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku poprzez realizację programów rozwojowych szkół. Zgodnie z jego założeniami uczniowie powinni podnosić swoje kompetencje i umiejętności oraz rozwijać motywację do nauki na kierunkach studiów stanowiących kontynuację treści nauczania w szkołach ponadgimnazjalnych kształcących w zawodach technik logistyk, technik spedytor. Cel zajęć praktycznych: Celem zajęć praktycznych jest pokazanie trendów rozwojowych w branży logistyczno-spedycyjno-transportowej poprzez rozwój zainteresowań uczniów zagadnieniami z obszaru wiedzy i umiejętności związanych z kierunkami kształcenia. Adresaci: Uczniowie szkół zawodowych województwa dolnośląskiego, objęci wsparciem projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II, kształcący się w zawodach: technik logistyk, technik spedytor. Założenia organizacyjne: W zajęciach będzie uczestniczyć 9 grup uczniów wraz z nauczycielami ze szkół zawodowych województwa dolnośląskiego. Liczebność grupy wynosi 15 uczniów + 1 opiekun. Czas trwania zajęć: 4 godziny dydaktyczne. Zajęcia powinny się odbywać w dni robocze: od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od godziny 8.00 do 16.00. Zajęcia powinny mieć charakter ćwiczeń praktycznych w formie warsztatów, zajęć laboratoryjnych, ćwiczeń terenowych. Zajęcia winny rozszerzać zakres wiedzy i umiejętności ucznia i maksymalnie wykorzystywać jego aktywność. Tematyka zajęć: Zastosowanie i wyposażenie dronów. Wykonawca winien wskazać uszczegółowioną tematykę zajęć dla poszczególnych grup. Nie dopuszcza się możliwości łączenia grup. Uczniowie muszą mieć zapewniony transport z macierzystej szkoły do miejsca zajęć i z powrotem. Powrót do macierzystej szkoły nie później niż do godz. 20.00. W przypadku gdy powrót nastąpi w godzinach późniejszych Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć transport do miejsca zamieszkania. Podczas całego cyklu zajęć (od momentu wyjazdu ze szkoły do momentu powrotu) uczniowie są objęci opieką pedagogiczną. Opiekę zapewnia szkoła. Miejsca odbywania zajęć: Zajęcia odbędą się na uczelniach posiadających akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej na kierunku logistyka i prowadzących studia 2-stopniowe na tym kierunku lub w ośrodkach podmiotów sfery badawczo-rozwojowej prowadzących badania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie zgodnym z tematyką zajęć wskazana w pkt. IV.3. Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do dnia 15 marca 2015r. W składanej ofercie Wykonawca musi zaproponować szczegółowy harmonogram wyjazdów. Inne wymagania dotyczące realizacji zajęć: Wykonawca na czas trwania zajęć udostępni pracownie przedmiotowe/pracownie zajęć praktycznych/ pracownie komputerowe z pełnym wyposażeniem dydaktycznym i inne, umożliwiające realizację zajęć na wysokim poziomie. Zajęcia muszą być prowadzone w miejscach posiadających wyposażenie zapewniające pełną realizację wskazanej w pkt. IV.3. tematyki zajęć, a ponadto spełniających wymogi odpowiednich przepisów odnoszących się do szkół i innych jednostek edukacyjnych oraz podmiotów sfery badawczo-rozwojowej, w szczególności do przepisów dotyczących BHP, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przeciwporażeniowego i innych wynikających z użytkowania maszyn i urządzeń, np. przepisów Urzędu Dozoru Technicznego. Kadra prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje nie niższe niż określone w pkt IV.1.3. SIWZ. Wykonawca zapewnia dla 9 grup (grupa: 15 uczniów i 1 opiekun): transport, w tym płatne parkingi, do miejsca realizacji usługi i z powrotem z zastrzeżeniem pkt. IV.4; ubezpieczenie grupowe NNW na podstawie imiennego wykazu uczestników przesłanego przez Zamawiającego na minimum 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu; co najmniej 4 godziny zajęć dydaktycznych na grupę, zgodnych z tematyką wskazaną w pkt. IV.3., zapewniających realizację wybranych zagadnień z programu nauczania lub treści rozszerzających program nauczania, dla zawodów wskazanych w pkt. III, ewentualnie treści rozwijających zainteresowania branżą logistyczno-spedycyjno-transportową; materiały dydaktyczne i pomocnicze przygotowane przez prowadzących zajęcia niezbędne do realizacji tych zajęć; obiad składający się z dwóch dań i napoju o poj. 0,33l dla każdego uczestnika. Rozpoczęcie i zakończenie podróży do i z miejsc, w których realizowane będą zajęcia, nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany odebrać uczestników z poszczególnych miejscowości, w których znajduje się szkoła, w promieniu nie większym niż 250 km od Wałbrzycha. Trasa przejazdu zostanie wskazana Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym terminem wyjazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: 1000 zł. (słownie: jeden tysiąc zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiad. akredyt. PKA na kier. logistyka i prow. studiów 2-st. na tym kier. lub stat. jedn. nal. do podm. sfery bad-rozw. prow. badania w zakr zg z pz
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ciz.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach