Przetargi.pl
Organizacja turnusu rehabilitacyjnego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3326616 , fax. 032 3326616
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3326616, fax. 032 3326616
    REGON: 27630211200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja turnusu rehabilitacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1. Zrealizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 36 osób niepełnosprawnych, uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność. 2. Zapewnienie noclegu i wyżywienia dla 4 uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność, którzy nie biorą udziału w turnusie rehabilitacyjnym a uczestniczą w organizowanych w ramach turnusu szkoleniach. 3. Zapewnienie noclegu i wyżywienia dla 2 opiekunów osób uczestniczących w turnusie rehabilitacyjnym. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia: 1. Zorganizowania pobytu uczestników projektu w ośrodku wpisanym do rejestru Wojewody ośrodków oraz organizatorów turnusów rehabilitacyjnych. 2. Dostępu do basenu kąpielowego lub kąpieliska na terenie ośrodka lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie. Dostęp do basenu powinien być bezpłatny dla wszystkich uczestników wyjazdu w wymiarze dostosowanym do ich potrzeb oraz do zabiegów rehabilitacyjnych. Proponowany wymiar czasu to godzina dziennie 5 razy w tygodniu. W przypadku, gdy basen oddalony jest od ośrodka o więcej niż 1 km, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpłatny transport dla uczestników. 3. Noclegów dla wszystkich osób w pokojach o następującym standardzie: 1) pokoje dwuosobowe lub dwu- i trzyosobowe wyposażone w łazienki, w tym: 2) 3 pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, 3) 2 pokoje jednoosobowe lub 1 pokój dwuosobowy dla opiekunów uczestników. 4. Pełnego wyżywienia dla wszystkich uczestników wyjazdu (36 uczestników turnusu, 4 wychowanków oraz 2 opiekunów; łącznie 42 osoby). 5. Rehabilitacji osób niepełnosprawnych w zakresie wymienionych poniżej schorzeń: 1) upośledzenie umysłowe 2) dysfunkcja narządu ruchu, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich 3) choroby neurologiczne 4) choroby narządów wydzielania wewnętrznego 5) dysfunkcje narządu wzroku 6) dysfunkcje narządu głosu i mowy 7) dysfunkcje narządu słuchu 8) choroby psychiczne 9) epilepsja 10) choroby układu oddechowego 11) choroby układu pokarmowego 12) schorzenia układu krążenia 13) cukrzyca 14) osoby po mastektomii 15) choroby układu moczowo-płciowego 6. Dostępu w dni powszednie do sal szkoleniowych wyposażonych w projektor, ekran, tablicę, stoły oraz krzesła. Powierzchnia każdej z sal musi być przystosowana do korzystnego rozmieszczenia grupy dziesięcioosobowej wraz z trenerami. 7. Zapewnienia ciepłych napojów (kawa herbata), wody mineralnej, soków owocowych, świeżych owoców oraz kruchych ciastek, przez cały czas trwania zajęć warsztatowych. 8. Dostosowania planu dnia obejmującego zabiegi rehabilitacyjne oraz zajęcia szkoleniowe obejmujące 4 godziny edukacyjne (tj.45 minut) dziennie w dni powszednie. 9. Zapewnienia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika wyjazdu - z wyłączeniem 2 opiekunów uczestników (40 osób) o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 20.000 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobrystart.pcpr-gliwice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach