Przetargi.pl
Organizacja turnusów szkoleniowo-kondycyjnych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja turnusów szkoleniowo-kondycyjnych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 turnusów szkoleniowo-kondycyjnych, 14-dniowych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem, wg harmonogramu określonego w ust. 5, na terenie jednego z niżej wymienionych powiatów:  puckiego;  wejherowskiego;  słupskiego. 2. W każdym pojedynczym turnusie weźmie udział 1 osoba. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: 1) zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych z własną łazienką, 2) pełne wyżywienie przez cały okres świadczenia usługi: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja), z zastrzeżeniem ust. 4.; 3) opiekę medyczną; 4) dostęp zabiegów rehabilitacyjnych (masaż); 5) dostęp do sportowej infrastruktury ośrodka tj. basenu, sauny, siłowni, sali ćwiczeń, wypożyczalni sprzętu sportowego. 4. Każdy z turnusów rozpoczyna się kolacją w dniu przyjazdu natomiast kończy obiadem w dniu wyjazdu. 5. Harmonogram turnusów: 1) od dnia 04 lipca 2020 r. do dnia 18 lipca 2020 r.; 2) od dnia 04 lipca 2020 r. do dnia 18 lipca 2020 r.; 3) od dnia 18 lipca 2020 r. do dnia 01 sierpnia 2020 r.; 4) od dnia 25 lipca 2020 r. do dnia 08 sierpnia 2020 r.; 5) od dnia 08 sierpnia 2020 r. do dnia 22 sierpnia 2020 r.; 6) od dnia 22 sierpnia 2020 r. do dnia 05 września 2020 r. 7) od dnia 22 sierpnia 2020 r. do dnia 05 września 2020 r. 8) od dnia 12 września 2020 r. do dnia 26 września 2020 r. 6. W terminie realizacji umowy obowiązuje stała cena usługi. 7. W cenę usługi musi być wliczony koszt opłaty uzdrowiskowej uczestnika turnusu (opłata klimatyczna) oraz ewentualne dodatkowe opłaty (np. za parking, ogólnodostępną TV). 8. Zamawiający, przed rozstrzygnięciem postępowania, przewiduje możliwość wizytacji obiektu, zaoferowanego przez Wykonawcę, celem sprawdzenia zgodności zaoferowanych standardów z wymogami Ogłoszenia o zamówieniu. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej: - dysponują obiektem spełniającym warunki wymienione w załączniku nr 2 do Ogłoszenia. - posiadają aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa pomorskiego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 1 do Ogłoszenia – Formularz ofertowy. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do Ogłoszenia. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 5 do Ogłoszenia z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia). 6. W celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia i dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może również wezwać Wykonawców do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w przypadku powzięcia wątpliwości co do prawdziwości złożonych wraz z ofertą. 7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 3 lub 4, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach