Przetargi.pl
„Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igołomi”

Gminne Centrum Edukacji w Igołomi ogłasza przetarg

  • Adres: 32126 Igołomia, Igołomia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 287 30 31 , fax. 12 287 30 31
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
    Igołomia 252
    32126 Igołomia, woj. małopolskie
    tel. 12 287 30 31, fax. 12 287 30 31
    REGON: 12186379900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpigolomia.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igołomi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igołomi (GCE) tj. ze Szkoły Podstawowej w Igołomi oraz Gimnazjum w Igołomi. Zadanie jest objęte projektem: Ćwiczę umysł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 będący integralną częścią SIWZ. 2. W niniejszej SIWZ pod pojęciem „uczestnik” należy rozumieć zarówno ucznia jak i opiekuna szkolnego (nauczyciela). 3. Szczegółowe informacje odnośnie wykazu planowanych wyjazdów edukacyjnych tj.: 1) nazwa szkoły i miejscowości, będącej początkiem wyjazdu edukacyjnego; 2) miejsca docelowe poszczególnych wyjazdów wraz z opisem (np. miejsca do zwiedzania, plan wyjazdu); 3) liczbę uczniów uczestniczących w wyjazdach; 4) liczbę opiekunów (nauczycieli z danej szkoły); 5) czas trwania poszczególnego wyjazdu edukacyjnego w dniach (od momentu wyjazdu z parkingu GCE do momentu powrotu na parking GCE); 6) dodatkowe informacje o programie wyjazdu (przewodnik, koszty jakie będą do pokrycia w ramach wyjazdu); 7) termin poszczególnych wyjazdów; określa szczegółowy opis wyjazdów edukacyjnych, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Miejsce wyjazdu i przyjazdu: parking przy GCE w Igołomi. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w cenie usługi: 1) transportu uczestników z miejsc wyjazdu do miejsc docelowych (zwiedzanych obiektów – zgodnie z programem), do miejsc noclegów oraz powrót do miejsca wyjazdu, 2) miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę, 3) przewodnika (dotyczy wyjazdu w Pieniny i spaceru po Warszawie w drugim dniu), 4) pilota/koordynatora wycieczek (dotyczy wyjazdu w Pieniny), 5) biletów wstępu dla wszystkich uczestników (uczniów + opiekunów szkolnych (nauczycieli)) do obiektów wskazanych w niniejszym szczegółowym opisie wyjazdów, oraz pokrycia kosztów zajęć oferowanych przez instytucje docelową, 6) odpowiedniej do ilości uczestników liczby przewodników wymaganej w zwiedzanym obiekcie, 7) noclegów na cały okres wyjazdu dla wszystkich uczestników: pokoje (dla uczniów max. 5-osobowe z łazienkami, a dla opiekunów szkolnych max. 3-osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka, ubikacja, ciepła woda) wyposażone w tapczany jednoosobowe (wykluczone łóżka piętrowe). Zapewnienie higienicznych warunków w łazienkach. Pokoje nie mogą być łączone dla dziewczyn i chłopców. Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym budynku lub w nie więcej niż 3 budynkach położonych w odległości do 500m od siebie. Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Obiekt powinien być kategoryzowany co najmniej 2 gwiazdki (hotele, motele, pensjonaty). W przypadku wyjazdu nr 1 do Warszawy Wykonawca zapewni nocleg dla uczestników w odległości do 30 km od Centrum Nauki Kopernik. W przypadku wyjazdu nr 2 w Pieniny wykonawca zapewni nocleg dla uczestników w odległości do 15 km od Rynku w Krościenku. 8) Wyżywienie jednakowe dla wszystkich uczestników: a) w dzień przyjazdu do miejsca docelowego obiadokolacja dwudaniowa: zupa, ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy lub mielony (o wadze min. 100 g), zestaw min. 2 surówek; b) w dzień wyjazdu w drogę powrotną: śniadanie + suchy prowiant drożdżówka (masa min. 80g różne rodzaje np. z owocami, serem), sok owocowy w butelce plastikowej o poj. min. 300 ml, owoc (jabłko, gruszka lub banan); c) dla wyjazdów trzy i czterodniowych: w pierwszym i w ostatnim dniu wyżywienie jak w lit. a) i lit. b), w pozostałych dniach: śniadanie + obiadokolacja dwudaniowa: zupa, ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy lub mielony (o wadze min. 100 g), zestaw min. 2 surówek – zupa i mięso zróżnicowane, w każdym dniu inne. 9) ubezpieczenie NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na min. 10000,00 zł dla każdego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 7. Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele danej szkoły, wskazani przez dyrektora szkoły. 8. Wykonawca musi dysponować minimum dwoma autokarami spełniającymi następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym – aktualny przegląd i ubezpieczenie, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2000r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdu każdorazowo przed wyruszeniem w trasę lub wezwania w tym celu Policji. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) autokarami co najmniej średniopodłogowymi (jeden stopień wejściowy, podłoga na poziomie ok. 36 – 75 cm nad poziomem jezdni) lub wyższymi, c) spełniającymi europejski standard emisji spalin na poziomie minimum EURO 3, d) o ilości miejsc siedzących co najmniej 116 - łącznie na dwa autokary. e) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, f) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, g) posiadającymi nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości. 3) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, c) oznaczać pojazdy na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej. 9. W przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w niniejszej specyfikacji w taki sposób, aby nie powodować spóźnień czasowych (max. 2 godz.). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 10. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji opisanej w pkt 9 niniejszej specyfikacji, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie usługi zastępczej, za którą wszelkie koszty poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych – podstawa prawna w/w wymogu: art. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tj. z dnia 20 lipca 2017r. – Dz.U. z 2017r. poz. 1553).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zobowiązanie innego podmiotu (wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ) jeżeli przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu korzysta z zasobów innego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach