Przetargi.pl
Organizacja szkolenia z zakresu MS EXCEL 2007 PL

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 88-66-500 , fax. 0-74 88-66-509
  • Data zamieszczenia: 2010-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
    ul. Ogrodowa 5b 5b
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 88-66-500, fax. 0-74 88-66-509
    REGON: 89112930100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja szkolenia z zakresu MS EXCEL 2007 PL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia zamkniętego w formie warsztatów komputerowych dla pracowników Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy zaangażowanych we wdrażanie PO KL dotyczącego programu MS Excel 2007 PL. 2. Grupa docelowa liczy max. 32 uczestników. Szkolenie powinno być podzielone na zajęcia trwające równolegle dla dwóch grup szkoleniowych, każda licząca po ok. 16 osób. Pierwsza grupa - MS Excel 2007 PL w praktyce finansowej Druga grupa - MS Excel 2007 PL dla średniozaawansowanych 3. Szkolenie powinno być wyjazdowe. Preferowane miejsce szkolenia- Województwo Dolnośląskie. Jednostka hotelowa powinna dysponować: pokojami 1- osobowymi z łazienką i 2- osobowymi z łazienką; salami szkoleniowymi, gdzie będą mogły być prowadzone zajęcia w obydwu grupach jednocześnie. 4. Szkolenie powinno być 2- dniowe. Preferowany termin realizacji przedmiotu zamówienia to: okres pomiędzy 10.05.2010 r., a 20.05.2010 r. 5. Łączna ilość godzin dydaktycznych szkolenia - 32 godziny dydaktyczne: łącznie ok. 16 godzin dydaktycznych dla każdej grupy szkoleniowej. 6. Organizator winien zapewnić w ramach szkolenia: 6.1 wynajem sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt komputerowy dla każdej z grup szkoleniowych w ośrodku, w którym uczestnicy będą mieli zapewnione noclegi. Dla każdego z uczestników szkolenia odrębne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem wskaznym w SIWZ. Wielkość sal szkoleniowych powinna być dostosowana do ilości uczestników szkolenia. Każda sala szkoleniowa powinna być wyposażona również w sprzęt multimedialny (ekran, projektor, nagłośnienie) oraz klimatyzację. 6.2 jeden nocleg w pokojach spełniających standardy min. hotelu 3- gwiazdkowego, z odpowiednim wyposażeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość zakwaterowania uczestników szkolenia w pokojach 2-osobowych z łazienką, opcjonalnie: 1-osobowych z łazienką . W ramach usługi Wykonawca winien zapewnić nocleg dla podanej liczby uczestników tj. max. 32 osób. 6.3 zapewnienie pełnego wyżywienia uczestnikom szkolenia oraz przerw kawowych w trakcie całego szkolenia w tym: a. Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego - potrawy na gorąco (kiełbaski, parówki, jajecznica i naleśniki), potrawy na zimno (wędliny i pasztety - różne; sery żółte; twarożki różne smaki; świeże pomidory i ogórki; jogurty, płatki śniadaniowe); chleb jasny i ciemny, masło; dżemy-różne smaki, miód; kawa, herbata - różne smaki; mleko; b. Obiady: Zupy-porcja nie może być mniejsza niż 350 ml. Drugie danie - łączna gramatura dania musi wynosić min. 500g z zastrzeżeniem udziałów procentowych: - dania mięsne, rybne, bądź inne zawierające elementy jarskie np. jajko: podstawowy element (np. mięso, filet z ryby) dania musi stanowić ok. 30 procent udziału w całkowitej gramaturze dania; - wypełnienie (np. ziemniaki, frytki, kasze, makarony) musi stanowić ok. 35 procent udziału w całkowitej gramaturze dania; - surówki, sałatki, warzywa gotowane (minimum 2 rodzaje) muszą stanowić ok. 35 procent udziału w całkowitej gramaturze dania; - Napoje lub kompoty serwowane do posiłków obiadowych muszą wynosić 200 ml na porcję. Gramatura napoju lub kompotu nie jest zaliczana do I i II dania, c. Uroczysta kolacja - dania na gorąco (żurek w chlebie, schab faszerowany szpinakiem, ziemniaki z koperkiem i ryż, bukiet surówek, paleta mięs pieczonych,) i przekąski zimne ( faszerowane rożki z szynki, ryba po grecku, pasztet w sosie chrzanowym, deski surówek i wędlin, pieczywo, masło), kawa i herbata, lub inne równoważne cenowo menu. d. zapewnienie każdego dnia szkolenia dwóch przerw kawowych: - I przerwa kawowa na początku szkolenia: kawa świeżo parzona i herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru, sok owocowy 0,2los., preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana i gazowana 0,33l/os. - II przerwa kawowa w trakcie trwania szkolenia: kawa świeżo parzona i herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru, sok owocowy 0,2l/os., preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana i gazowana 0,33los., ciastka kruche 100gosobę lub rogaliki z ciasta francuskiego 2sztosobę. 6.4 opracowanie i powielenie materiałów szkoleniowych w formie papierowej dla wszystkich uczestników szkolenia w tym jeden dodatkowy nieodpłatny komplet materiałów szkoleniowych potrzebnych do archiwizacji dokumentacji dla DWUP, 6.5 dojazd uczestnikom na szkolenie i z powrotem trasa: Wrocław- miejsce docelowe szkolenia z możliwością transportu przez Wałbrzych. 6.6 Organizator winien zapewnić i dostarczyć każdemu z uczestników szkolenia zaświadczeniecertyfikat ukończenia szkolenia w formie warsztatów komputerowych dotyczących programu MS Excel 2007 PL (format A4, papier o gramaturze minimum 250gm2, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione, na odwrocie zaświadczeniacertyfikatu powinny się znaleźć rozpisane godzinowo bloki tematyczne poruszane w trakcie szkolenia). 6.7 Materiały szkoleniowe, sala szkoleniowa, zaświadczeniacertyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia oraz lista obecności powinny być oznakowane zgodnie z zasadami promocji PO KL. 7 Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną listę uczestników szkolenia drogą e-mailową oraz potwierdzi to telefonicznie (z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobót i niedziel). na dwa dni przed planowanym dniem rozpoczęcia szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany listy uczestników szkolenia na 1dzień przed planowanym dniem rozpoczęcia szkolenia. 8 Planowana godzina wyjazdu z Wrocławia w pierwszym dniu szkolenia - 7.45. Planowana godzina wyjazdu w drugim dniu z miejsca szkolenia - ok. godziny 16.30 9 Wymagania stawiane Wykonawcy co do trenerów a) Certyfikaty Microsoft Certified Trainer, Microsoft Certified Application Specialist Microsoft Office Excel 2007 Certified Microsoft Office Word 2007 Certified b) Referencje z 3 firm, gdzie trener przeprowadzał szkolenia dla co najmniej 30 uczestników z zakresu MS Excel 2007 PL. 10 Zakres merytoryczny szkolenia: Szkolenie dla gr I - MS Excel 2007 PL w praktyce finansowej Zagadnienia m.in.: 1. Pobieranie danych ze źródeł zewnętrznych. 2. Import i analiza danych z plików tekstowych do Excela. 3. Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy działalności przedsiębiorstwa np. analiza danych księgowych. 4. Wykorzystanie zaawansowanych funkcji wbudowanych do rozwiązywania problemów z dziedziny finansów, prognozowania. 5. Automatyzacja obliczeń za pomocą funkcji budowanych przez użytkownika, korzystanie z nich w innych arkuszach. 6. Przyspieszenie pracy dzięki wykorzystaniu szablonów. 7. Prognozowanie z zastosowaniem funkcji statystycznych. 8. Budowanie bazy danych na arkuszu, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów. 9. Tworzenie formularzy elektronicznych w Excelu, wykorzystywanie formularzy do różnych zastosowań. 10. Rejestrowanie, uruchamianie i edycja makr. 11. Konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy. 12. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej, scalanie danych z wielu arkuszy. 13. Budowanie modeli wielowariantowych z użyciem scenariuszy. 14. Graficzna prezentacja danych finansowych za pomocą wykresów wykresy złożone, wykresy prezentujące wiele serii danych, analiza trendu na wykresie, wykresy niestandardowe, wykresy oparte o dane z tabel przestawnych. 15. Przygotowanie baz danych oraz realizacja korespondencji seryjnej poprzez przenoszenie danych do edytora tekstu Microsoft Word. Szkolenie dla gr II - MS Excel 2007 PL na poziomie średniozaawansowanym Zagadnienia m.in. 1. Wykresy. 2. Formatowanie warunkowe. 3. Wykorzystanie nazw obszarów 4. Automatyczne formatowanie arkusza 5. Inspekcja formuł 6. Zabezpieczanie danych - arkusz, skoroszyt 7. Tworzenie własnych formatów 8. Zastosowanie szablonów 9. Praca na wielu arkuszach a. Edycja grupowa b. Odwołania do innych arkuszy c. Konsolidacja danych. 10. Operacje na bazach danych a. Sprawdzanie poprawności b. Formularz c. Sortowanie z wykorzystaniem list niestandardowych d. Wyszukiwanie danych wg zadanych kryteriów e. Autofiltr oraz filtr zaawansowany f. Sumy pośrednie g. Raport tabeli przestawnej 11. Wybrane funkcje w arkuszu kalkulacyjnym 12. Elementy analizy danych a. Rozwiązywanie równań z jedną niewiadomą b. Scenariusze c. Tablicowanie wzorów d. Solver e. Histogram 13. Narzędzia Excela a. Serie danych b. Serie i listy standardowe c. Automatyczne wypełnianie komórek d. Dodawanie własnej listy e. Import i eksport danych 14. Nagrywanie makropoleceń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach