Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
- Data zamieszczenia: 2011-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
91-348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
REGON: 00028853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja szkolenia dla trenerów profilaktyki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja: 2,5- dniowego szkolenia warsztatowego dla trenerów profilaktyki w dniach 12-14 października 2011 roku (z obiadem trzeciego dnia włącznie). W następującym zakresie: Zapewnienie dwóch sal szkoleniowych przygotowanych do przeprowadzenia warsztatów oraz kompleksowej obsługi hotelowo-restauracyjnej obejmującej: 1. zapewnienie wyżywienia dla około 49 osób (42 uczestników warsztatów i 7 organizatorów) w postaci: obiadu oraz przerwy kawowej (tzw. ciągłej, całodziennej) każdego dnia szkolenia (12, 13, 14 października 2011 r.), a także dwóch kolacji: w dniach 12 i 13 września, w tym jednej uroczystej (w dniu 12.10.2011), 2. zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniami dla około 30 osób w dniach 11, 12, 13 października w pokojach dwu- i jednoosobowych (w proporcji około .13+4), 3. zapewnienie dwóch sal szkoleniowych przygotowanych do przeprowadzenia warsztatów, 4. zapewnienie podczas jednego dnia szkolenia (data do uzgodnienia z Zamawiającym) bazy sportowej w postaci siłowni. Termin realizacji: 11-14 października 2011 roku Szkolenie zorganizowane zostanie w hotelu (o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub odpowiadającym standardem hotelom co najmniej 3-gwiazdkowym w przypadku obiektów innych niż hotele), zlokalizowanym w Łodzi lub w najbliżej okolicy (drogi wjazdowe do miasta) z możliwością dojazdu środkami komunikacji miejskiej MPK; W miejscu organizacji szkolenia firma będzie posiadała bazę sportowo - rekreacyjną, w postaci siłowni, która pomieści 20 osób wyposażonej w nowoczesne urządzenia do ćwiczeń - w trakcie trwania szkolenia uczestnicy i organizatorzy będą korzystać z urządzeń na siłowni w celach dydaktycznych; Firma zapewni noclegi wraz ze śniadaniami dla około 30 osób w dniach: 11, 12, 13 października w pokojach dwu- i jednoosobowych (w proporcji około .13+4); Każdy pokój będzie miał oddzielną łazienkę oraz będzie wyposażony w biurko lub stolik do pracy; Obiekt będzie posiadał parking strzeżony oraz bezpłatne łącze internetowe dla gości; Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do potwierdzenia ostatecznej listy gości na 2 dni robocze przed szkoleniem; Firma, która będzie organizowała szkolenia przyjedzie na co najmniej jedno spotkanie organizacyjne do siedziby IMP celem uzgodnienia szczegółów i zostaje zobowiązana do konsultowania szczegółów w każdym z aspektów organizacji szkolenia; Ze względów organizacyjnych firma zapewni noclegi, wyżywienie dla uczestników i organizatorów oraz salę szkoleniową i siłownię na terenie jednego obiektu; Szkolenie zorganizowane zostanie w dwóch salach szkoleniowych spełniających następujące wymagania: Każda sala szkoleniowa pomieści około 20 osób jednocześnie (miejsca siedzące przy stołach); Każda sala będzie wyposażona w sprzęt multimedialny (rzutnik multimedialny, flipchart, ekran do rzutnika, komputer), bezprzewodowe łącze internetowe wraz z obsługą techniczną do dyspozycji uczestników i organizatorów przez cały czas trwania szkolenia; Każda sala będzie klimatyzowana; W oknach sal, gdzie będą odbywać się szkolenia będą zainstalowane rolety; Sale będą zarezerwowane dla uczestników szkolenia przez co najmniej 9 godzin, od godziny 8 każdego dnia szkolenia; Zamawiający oczekuje od firmy elastyczności w działaniu i zastrzega sobie prawo do wprowadzania drobnych zmian w trakcie realizacji szkolenia (np. w zakresie czasu pozostawania sal szkoleniowych w dyspozycji Zamawiającego, menu); Firma zobowiąże się do organizacji uroczystej kolacji dla uczestników i organizatorów szkolenia w dniu 12 października; podczas kolacji zostaną zaserwowane: przystawka oraz 3 różne dania ciepłe do wyboru (w ilości około 15 porcji każdego dania) oraz deser; W trakcie szkolenia każdego dnia przygotowana zostanie: całodzienna przerwa kawowa - (catering opisany poniżej) przez cały czas trwania szkolenia - tzn. w przypadku wyczerpania któregoś z artykułów braki będą niezwłocznie uzupełniane; W trakcie przerw kawowych dla uczestników i organizatorów przygotowany zostanie catering: napoje (kawa, herbata, woda, sok plus cukier i mleko do kawy) w ilości nieograniczonej oraz ciastka i przekąski różnego rodzaju w ilości po minimum 20 dag na każdego uczestnika; Posiłki zostaną podane na jednakowej eleganckiej zastawie, uczestnicy posiłków będą posługiwać się sztućcami z tego samego zestawu, obrusy będą nienagannie czyste i wyprasowane (podczas jednego szkolenia łącznie około 49 osób); W trakcie przerwy obiadowej zostanie przygotowane menu złożone z dwóch dań (zupy + drugiego dania i kompotu/soku ze świeżych owoców) oraz deseru. W ciągu trwania całego szkolenia dania nie mogą się powtarzać, będą przyrządzane ze świeżych produktów najwyższej jakości, przygotowywane bezpośrednio przed podaniem, a firma jest zobowiązana ustalić menu z Zamawiającym. Przykładowe menu obiadowe podczas jednego dnia: Zupy: Krem warzywny z groszkiem ptysiowym Danie główne (podanie na półmiskach do wyboru): Karczek w sosie Grillowany łosoś z masłem ziołowym Dodatki: Opiekane ziemniaczki, frytki, kopytka + zestaw surówek Deser: Szarlotka na ciepło z lodami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i obsługa 2,5 - dniowej międzynarodowej konferencji naukowej w dniach 19-21 maja 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-06-12 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-05-26 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-10-06 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.
Dodano: 2014-09-24 - Zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-09-10 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-09-09 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-07-16 - W-5 ZP/6/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-31 - W-5 ZP/3/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-10