Przetargi.pl
Organizacja szkolenia - prawo jazdy kategorii: C, C+E oraz D

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja szkolenia - prawo jazdy kategorii: C, C+E oraz D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie 1) kat. C - 90 osób 2) kat. C + E 45 osób, w tym wsparte kursem podstawowym ADR na przewóz towarów niebezpiecznych wszystkich klas, w tym w cysternach - 30 osób 3) kat. D - 45 osób Szkolenia przeprowadzane będą w grupach, które zostaną wskazane przez zamawiającego. Przewiduje się kierowanie grup15 osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1 Posiadają uprawnienia do wykonania będącej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (właściwe zezwolenia na prowadzenie szkoleń i kursów - zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych), 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odpowiednie warunki kadrowe, - odpowiedni sprzęt niezbędny do realizacji kursu, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4 Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 Kserokopię zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. 4 Program szkolenia zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, wraz ze wzorem zaświadczenia jakie otrzymują absolwenci szkolenia. 5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i pojazdów mechanicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z kserokopią dowodów rejestracyjnych, potwierdzenie dysponowania placem manewrowym - złącznik nr 2 6 Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych, do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 7 Informację o podwykonawcach, zgodnie z punktem 5 SIWZ (jeżeli nie dotyczy wpisać nie dotyczy)- załącznik nr 4 8 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 Kalkulacja kosztów szkolenia dla poszczególnych kategorii prawa jazdy 10 Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do formularza oferty 11 Wykaz wykonanych usług szkoleniowych o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, w ostatnich 3 latach z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach