Przetargi.pl
Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych: część I - Operator sprzętu ciężkiego, część II - Pracownik ds. kadr i płac

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2014-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych: część I - Operator sprzętu ciężkiego, część II - Pracownik ds. kadr i płac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu konkursowego pn. Pomysł na pracę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. CZĘŚĆ I - OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie 30 dni roboczych w wymiarze 202 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Zamawiający zaakceptuje odbywanie się zajęć praktycznych w innym miejscu niż teren powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy, pod warunkiem dowozu uczestników szkolenia do w/w miejsca odbywania praktyki przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz nabycie przez uczestników kursu odpowiednich uprawnień na operatora koparko-ładowarki kl. III. Program szkolenia umożliwiający zdobycie uprawnień na operatora koparko - ładowarki kl. III musi być realizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. (Dz. U. z 2001 Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, który zawiera m.in. : szczegółowe zagadnienia jakie szkolenie powinno obejmować, opis materiałów szkoleniowych jakie każdy z uczestników powinien otrzymać na własność, warunki w jakich ma się odbywać szkolenie, wykaz sprzętu oraz narzędzi jakie wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas szkolenia oraz inne wymagania zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu, świadectwa oraz książki operatora wydawane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. CZĘŚĆ II - SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie 19 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do podjęcia pracy na stanowisku kadrowo - płacowym oraz zdobycie wiedzy na temat zasad organizacji i prowadzenia spraw związanych z zatrudnieniem i wynagradzaniem pracowników. Każda osoba podczas zajęć musi posiadać do dyspozycji jeden komputer z dostępem do aktualnego programu Symfonia i Płatnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, który zawiera m.in. : szczegółowe zagadnienia jakie szkolenie powinno obejmować, opis materiałów szkoleniowych jakie każdy z uczestników powinien otrzymać na własność, warunki w jakich ma się odbywać szkolenie, wykaz sprzętu oraz narzędzi jakie wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas szkolenia oraz inne wymagania zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: certyfikat jakości usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach