Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 40
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2777800 , fax. 032 2777802
- Data zamieszczenia: 2012-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Roosevelta 40 40
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 2777800, fax. 032 2777802
REGON: 00345348100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ORGANIZACJA SZEŚCIU JEDNODNIOWYCH WYJAZDÓW INTEGRACYJNYCH O CHARAKTERZE TURYSTYCZNO-KULTURALNYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PT. REINTEGRACJA, AKTYWNOŚĆ, PRACA. PROGRAM NA RZECZ INTEGRACJI SPOŁECZNO ZAWODOWEJ W GMINIE ZABRZE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania sześciu jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze wg załącznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Jednodniowe wyjazdy integracyjne odbędą się w dniach: I termin - 12 kwiecień 2012 r. (czwartek)* w godzinach od 5.30 do 21.30. II termin - 17 maj 2012 r. (czwartek)* w godzinach od 8.00 do 19.00. III termin - 12 czerwiec 2012 r. (wtorek)* w godzinach od 5.30 do 21.30. IV termin - 12 lipiec 2012 r. (czwartek)* w godzinach od 8.00 do 19.00. V termin - 23 sierpień 2012 r. (czwartek)* w godzinach od 8.00 do 19.00. VI termin - 02 październik 2012 r. (wtorek)* w godzinach od 6.30 do 20.15. *W/w terminy Zamawiający określa jako preferencyjne. W nieprzewidzianych przez Zamawiającego okolicznościach w tym niezapewnieniu przez Zamawiającego określonej ilości osób dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia za zgodą obu stron. Na każdy jednodniowy wyjazd musi składać się m. in. transport autokarem wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, bilety wstępu, opieką przewodnika (przy zaznaczonych wyjazdach opieka dwóch przewodników). Wykonawca zapewni również wyżywienie dla uczestników wyjazdu w postaci posiłku obiadowego zgodnie z rozpiską zawartą w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca w godzinach ustalonych przez Zamawiającego (orientacyjne godziny wyjazdu podane w załączniku nr 1 do SIWZ), zwiedzanie wybranych atrakcji pod opieką przewodnika, obiad w lokalu restauracyjnym dla wszystkich uczestników wyjazdów, powrót do Zabrza na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego oraz orientacyjnie podaną godzinę powrotu (załącznik nr 1 do SIWZ). Autokar musi być przystosowany do przewozu co najmniej 45 osób w przypadku takiej liczby uczestników. Wykonawca zapewni podstawienie autokaru lub innego odpowiedniego środka transportu dostosowanego do ilości osób w trakcie jednego wyjazdu na wybrany przez Zamawiającego parking na co najmniej 15 minut przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zaznacza, iż zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb w celu kontroli stanu technicznego pojazdu i trzeźwości kierowcy. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy w celu ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy program wyjazdu na co najmniej 3 dni przed terminem uwzględniając planowany czas od godziny wyjazdu z centrum Zabrza do godz. przyjazdu do centrum Zabrza. Ilość uczestników każdego wyjazdu zostanie ustalona przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy telefonicznie bądź mailowo w terminie nie krótszym niż 7 dni przed dniem planowanego wyjazdu. Przewidziana ilość uczestników: łącznie na sześć jednodniowych wyjazdów przewidziano ilość minimum 220 osób, maksimum 335 uczestników projektu oraz dodatkowo po 2 opiekunów grupy na każdy wyjazd. W cenie należy uwzględnić koszt opiekunów ze strony Zamawiającego. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się zorganizowanie wyjazdu dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przewidzianych osób maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem tj. na dzień rozpoczęcia usługi pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu. Łączna kwota zamówienia musi obejmować m.in. cenę transportu wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, zwiedzanie miejscowych atrakcji, opiekę przewodnika (w wybranych wycieczkach konieczne jest zapewnienie opieki 2 przewodników). Wykonawca zapewni również wyżywienie dla uczestników wyjazdu w postaci posiłku obiadowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. Wystąpienie kosztów związanych z ewentualną zmianą programu, przedłużeniem czasu trwania wyjazdu i innych nie przewidzianych okoliczności nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Lubliniec w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 01.09.2016r do 31.08.2017r
Dodano: 2016-07-27 - Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. w podziale na dwa pakiety: Pakiet 1 - Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli na terenie miasta Jaworzna; Pakiet 2 - Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół poza teren miasta Jaworzna.
Dodano: 2016-07-27 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów z terenu gminy Jeleśnia do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - USŁUGA DOWOZU I ODWOZU MŁODZIEŻY SZKOLNEJ DO SZKÓŁ W GMINIE KONIECPOL W OKRESIE OD 1.09.2016r. DO 31.12.2017r. NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH WYSTAWIONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
Dodano: 2016-07-27 - Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach i Katowicach
Dodano: 2016-07-25 - Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Mszana w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r.
Dodano: 2016-07-25 - Przewóz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-25