Przetargi.pl
Organizacja studiów podyplomowych dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego Powiatu Tarnogórskiego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja studiów podyplomowych dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego z terytorium Powiatu Tarnogórskiego w ramach projektu pn. Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Studia podyplomowe dwusemestralne na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego z terenu Powiatu Tarnogórskiego rozpoczynające się najwcześniej od października 2011 roku. Zjazdy muszą odbywać się na terenie miasta Tarnowskie Góry lub w innej miejscowości, jednakże oddalonej od Tarnowskich Gór nie więcej niż 10 km. Studia muszą być realizowane w systemie weekendowym tzn. od piątku najwcześniej od godz. 15 do niedzieli najpóźniej do godziny 19:00. Organizacja zjazdów nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 3. Zamówienie ma być realizowane zgodnie z programem oferowanym i realizowanym przez Wykonawcę na danym kierunku studiów. 4. Wykonawca ma dysponować dostosowanymi ilościowo i jakościowo pomieszczeniami dostosowanymi do prowadzenia nauczania osób dorosłych zapewniającymi komfort uczenia się z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 5. W uzasadnionych okolicznościach dopuszcza się zmianę terminu prowadzonych zajęć z zastrzeżeniem informowania Zamawiającego o tym na 3 dni przed zaistniałym faktem. 6. Realizowana usługa musi mieć wyznaczonego Opiekuna z ramienia uczelni czyli Osobę odpowiedzialną za organizacje i realizacje usługi, wskazaną do kontaktu, a w przypadku Jej nieobecności osobę na zastępstwo. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających organizację studiów, w tym dokumentów finansowych do dnia 31 grudnia 2020 roku i udostępnianie ww. dokumentów na wniosek Zamawiającego, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) oraz innych uprawnionych podmiotów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do podania ceny brutto za każdy semestr studiów oddzielnie uwzględniając wszystkie opłaty i koszty związane z realizacją zamówienia. Cena za semestr studiów ma charakter stały, nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy i nie może zostać zwiększona w okresie za który opłaty ponosi skierowany przez Zamawiającego uczestnik studiów. Wszelkie opłaty w tym np. za wydanie legitymacji studenckiej, dyplomu należy wliczyć w koszt usługi. 9. Studia kończą się wydaniem dyplomu potwierdzającego ukończenie danego rodzaju studiów. 10. Wykonawca wyda dodatkowo Uczestnikom zaświadczenie potwierdzające ukończenie studiów opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz informacją: Projekt - Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Logotypy umieszczane na wszelkich dokumentach muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl 11. Wykonawca ma obowiązek przedkładać Zamawiającemu następujące dokumenty: a) Szczegółowy program studiów oraz harmonogram studiów - najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem każdego z semestrów, b) Comiesięczne listy obecności osób objętych zamówieniem w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, c) Informację o zaliczeniu bądź nie zaliczeniu danego semestru przez skierowane przez Zamawiającego Osoby, d) Kserokopie wystawionych dyplomów, o ile Uczestnik je otrzyma, e) Kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie studiów przez poszczególnych Uczestników, o ile studia ukończyli, f) Zbiorową informację dotyczącą ukończenia bądź nie ukończenia studiów przez osoby skierowane przez Zamawiającego. 12. Wszystkie dokumenty wydawane przez Wykonawcę dla Zamawiającego związane z realizacją przedmiotowej usługi muszą być opatrzone w logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz informacją: Projekt -Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie najwcześniej od października 2011 roku do końca czerwca 2012 roku. 14. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach