Przetargi.pl
Organizacja, realizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Powiatu Świdwińskiego pod hasłem -Mówię NIE przemocy-

Powiat Świdwiński ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
  • Data zamieszczenia: 2013-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
    ul. Mieszka I 16 16
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
    REGON: 33092078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja, realizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Powiatu Świdwińskiego pod hasłem -Mówię NIE przemocy-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja, realizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Powiatu Świdwińskiego pod hasłem -Mówię NIE przemocy- Projekt został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników: ok. 400 osób (mieszkańcy Powiatu Świdwińskiego, turyści, Beneficjenci projektu Razem Przeciw Razom, w tym dzieci i młodzież). Cele: -promocja idei rodziny wolnej od przemocy, -wskazanie sposobu spędzania wolnego czasu wspólnie z rodziną, -wskazanie różnych możliwości spędzania wolnego czasu, -promocja usług oferowanych w ramach projektu -Razem Przeciw Razom - dotarcie z informacją do jak najszerszego grona osób dotkniętych przemocą w rodzinie, -informowanie o zakresie działalności instytucji pierwszego kontaktu i możliwościach wsparcia uzyskanego w ramach ich działalności. Wytyczne programowe: -program musi mieć charakter edukacyjno-promocyjny; -program musi nawiązywać do celów imprezy oraz uwzględniać specyfikę tematyki; -program musi być dostosowany do charakteru pikniku oraz możliwości percepcyjnych grup docelowych uczestniczących w imprezie; -program musi być interaktywny i angażować uczestników imprezy do wspólnej zabawy, zdobywania wiedzy i informacji. Bezpieczeństwo i obsługa medyczna: -Wykonawca jest zobowiązany do opracowania regulaminu imprezy oraz regulaminu terenu, instrukcji postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia, instrukcji określających zadania służby porządkowej i służby informacyjnej, warunków łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy. -Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oraz ochrony -minimum 4 pracowników ochrony- na czas trwania imprezy, w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprezy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym tablic bezpieczeństwa, uprzątnięcia terenu imprezy, zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego. -Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania, w trakcie trwania imprezy dyżuru ekipy medycznej składającej się co najmniej z 1 ratownika. -Wykonawca jest zobowiązany do posiadania -wykupienia- polisy ubezpieczenia OC na czas trwania imprezy. Sprawy organizacyjne i logistyczne: -Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora imprezy, która będzie w stałym kontakcie z koordynatorem Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji i przebiegu imprezy, w czasie jej trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg. -Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy listę partnerów z danymi teleadresowymi i osobami wyznaczonymi do kontaktów, którzy zgłosili udział w imprezie. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas pikniku, wynikające z winy Wykonawcy lub osób obsługujących imprezę. -Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, w razie potrzeby, napraw bieżących sprzętu podczas trwania imprezy. -Zamawiający zapewnia możliwość przyłącza do prądu, dostęp do hydrantu. Koszty ponosi Wykonawca zgodnie z ustaleniami z właścicielami urządzeń. -Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałego porządku podczas imprezy na całym wyznaczonym obszarze oraz uprzątnięcie terenu po zakończeniu imprezy, w tym odpowiedzialny jest za wywóz odpadów segregowanych i zmieszanych. Odpady powinny być wywiezione przez podmiot posiadający niezbędne zezwolenia w celu prawidłowego unieszkodliwienia odpadów. -Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenia placu po zakończeniu imprezy do stanu pierwotnego. -Wykonawca zobowiązany jest do montażu i demontażu całej aranżacji przestrzeni w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego, ustawienia oraz podłączenia sprzętu technicznego, zorganizowanie stoisk, które będą obsługiwać animatorzy. -W dniu organizacji imprezy 14 września 2013 r. Wykonawca zobowiązuje się pozostać w pełnej dyspozycji Zamawiającego i wykonywać wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia imprezy. -Wykonawca zapewni kompleksową obsługę sanitarną, tj. min. 4 toalety przenośne typu toy-toy. Infrastruktura techniczna: -Wykonawca zaproponuje i zapewni sprawnie funkcjonujący sprzęt i infrastrukturę umożliwiające sprawny przebieg i obsługę imprezy, wraz z personelem do obsługi technicznej, w tym m.in.: -Scena o wymiarach co najmniej 6 m x 8 m z zasilaniem energetycznym, okablowaniem i zadaszeniem. -Nagłośnienie zgodne z riderem technicznym -Gwiazdy-. -Oświetlenie zgodne z riderem technicznym -Gwiazdy-. -Scena wyposażona w garderoby dla wykonawców programu. -Akustyk odpowiedzialny za nagłośnienie podczas całej imprezy -Występ Gwiazdy. Zakres zamówienia obejmie koncert następującego zespołu- wokalisty: -działającego na polskim rynku od co najmniej 5 lat, -biorącego udział w polskich festiwalach, - grającego muzykę rozrywkową -preferowany gatunek to pop-, -posiadającego w swoim dossier muzycznym co najmniej 2 nagrane płyty, -twórcę co najmniej 3 przebojów ostatnich lat. -zas trwania koncertu - co najmniej 90 minut. Muzyka grana na żywo. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych wymagań przez -Gwiazdę- Program imprezy: -Zorganizowanie obsługi muzycznej na cały czas trwania imprezy wraz z zestawem nagłośnieniowym, obsługą i muzyką, w tym DJ oraz 1,5 godzinny występ -Gwiazdy-. -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługę konferansjerską do prowadzenia całości imprezy, w tym konkursów. Liczbę konferansjerów określa Wykonawca zgodnie z przebiegiem programu. -Wykonawca zapewnia opiekę doświadczonych animatorów. Liczbę animatorów określa Wykonawca zgodnie z przebiegiem programu. -Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia poza sceną co najmniej 10 zabaw dla dzieci, młodzieży i dorosłych, które odbywać się będą równolegle do wydarzeń odbywających się na scenie. Wykonawca wybierze zabawy spośród przedstawionych propozycji wydarzeń piknikowych i przedstawi propozycje Wykonawcy wraz z ofertą. Zabawy mają trwać łącznie 5 godzin, nie mogą się powtarzać. Należy uwzględnić fakt, iż przewidziane są nagrody dla uczestników. Propozycje wydarzeń piknikowych -gry i zabawy sportowo-integracyjne dla całej rodziny: skoki w workach, mini kręgle, skoki na orbitkach, rzut do celu, szczudła dziecięce, przeciąganie liny lub innej zabawy sportowej (minimum 5 różnego rodzaju zabaw), - konkursy dla dzieci (plastyczne, sportowe, wiedzy), - warsztaty jazdy konnej, -warsztaty sztuk walki, - warsztaty pierwszej pomocy, -warsztaty taneczne, itp. -stanowisko - kącik artystyczny z możliwością samodzielnego wyrobu biżuterii np. z koralików i piórek, wyposażony w przybory do malowania i ozdabiania, -tunel paintball + zabezpieczenia + 1 osoba do obsługi, -punkt medyczny z pokazami udzielania pierwszej pomocy, -pokaz i warsztaty tworzenia baniek mydlanych oraz -zamykanie- dzieci w wielkich bańkach mydlanych, -lina do chodzenia z umocowaniem do podłoża, -gigantyczne puzzle, -tor przeszkód, np. z workiem grochu na głowie. UWAGA - Zamawiający wymaga załączenia do oferty szczegółowego scenariusza imprezy wraz z programem! Dodatkowe wymagania -Wykonawca jest odpowiedzialny za przeprowadzenie przez konferansjerów ze sceny co najmniej 3 konkursów z nagrodami. -Wykonawca jest zobowiązany do zakupu i rozdania nagród konkursowych o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł - przedstawi Zamawiającemu listę do akceptacji najpóźniej 5 dni przed imprezą. -Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania stoiska z watą cukrową lub popcornem: wata cukrowa lub popcorn w ilości min 300 porcji wydawany nieodpłatnie dla uczestników podczas trwania całej imprezy. -Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania stoiska skręcania i modelowania baloników w przestrzenne formy. -Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania stoiska malowania buziek i tworzenia tatuaży farbkami z odpowiednim atestem. -Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dmuchańców pneumatycznych i innych, w tym co najmniej 4 z niżej wymienionych: duża zjeżdżalnia dmuchana + 1 osoba do obsługi, zamek dmuchany + 1 osoba do obsługi, olbrzymie maskotki co najmniej 3, suchy basen + 1 osoba do obsługi, trampolina + 1 osoba do obsługi, eurobungee + 1 osoba do obsługi, ścianka wspinaczkowa + 1 osoba do obsługi, zorbing + 1 osoba do obsługi. -Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnego sprzętu i artykułów do przeprowadzenia zabaw i konkursów. Promocja imprezy -Wykonawca jest odpowiedzialny za zaprojektowanie graficzne wraz z propozycją treści, druk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego najpóźniej do dnia 6 września 2013 r. zestawu plakatów informacyjno-promocyjnych o Pikniku Rodzinnym, wg specyfikacji: -format A1, -ilość -200 sztuk, -nadruk jednostronny, - kolor -full kolor, -papier -kreda 150 g. -Wykonawca jest odpowiedzialny za zaprojektowanie graficzne wraz z propozycją treści, druk oraz montaż w miejscowości Świdwin i Połczyn-Zdrój najpóźniej do dnia 6 września 2013 r. bannerów informacyjno-promocyjnych o Pikniku Rodzinnym, wg specyfikacji: rozmiar: 150 cm x 600 cm, frontlit 440 g, zgrzewanie, oczkowanie co 50 cm, mocowanie: - lina 4 x 4 m, nadruk dwustronny, kolor - full kolor, ilość - 2 szt. -Zamawiający wskaże dokładne miejsce montażu bannerów w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. -Materiały informacyjno-promocyjne muszą być wykonane i oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach