Przetargi.pl
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparko - ładowarki Kl. III

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8605000 , fax. 33 8605083
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8605000, fax. 33 8605083
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparko - ładowarki Kl. III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparko - ładowarki kl. III dla maksymalnie 8 uczestników projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorem Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego. 2.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień operatora koparko-ładowarki klasy III. 3.Kurs powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz.U. Nr 118, poz. 1263 z 2001 r.), a jego program musi być zgodny z programem nauczania Instytutu Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 4.Program szkolenia- powinien składać się zarówno z części teoretycznej oraz praktycznej, obejmującej naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych 5.Liczba godzin szkoleniowych- min. 202 godz. w tym: min.86 godzin - zajęcia praktyczne min.116 godzin - zajęcia teoretyczne. 6.Tematyka zajęć powinna zawierać m.in. poniższe zagadnienia: 1)Użytkowanie eksploatacyjne; 2)Dokumentacja techniczna; 3)Wiadomości z zakresu BHP i ppoż; 4)Podstawy elektrotechniki i hydrauliki; 5)Podstawowe wiadomości dotyczące silników spalinowych; 6)Budowa koparko-ładowarki; 7)Technologia robót ziemnych; 8)Zajęcia praktyczne. 7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację zajęć zgodnie z przepisami BHP, w pomieszczeniach odpowiednio dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. -WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników, w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. - PRAKTYKA - plac manewrowy oraz niezbędny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie części praktycznej szkolenia (w tym odzież ochronną i sprzęt ochronny - jeżeli to konieczne). 8.Pojazdy mechaniczne, na których będzie prowadzone szkolenie muszą być w pełni sprawne technicznie. W przypadku awarii jakiegokolwiek pojazdu Wykonawca na okres naprawy zapewni pojazd zastępczy. 9.Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 10.Kurs zostanie zakończony EGZAMINEM WEWNĘTRZNYM, po zaliczeniu którego każdy uczestnik otrzyma od Wykonawcy dyplom/zaświadczenie ukończenia kursu, zawierające dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadająca na poszczególne tematy. Każdy uczestnik powinien mieć możliwość podejścia do EGZAMINU PAŃSTWOWEGO, przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie - przy czym koszt tego egzaminu uczestnicy pokryją z własnych środków (na podstawie wcześniej złożonego OŚWIADCZENIA). Dopiero po pozytywnym zaliczeniu egzaminu przed w/w komisją i uzyskaniu odpowiedniego świadectwa i książeczki operatora, uczestnicy będą mogli ubiegać się od podmiotu realizującego projekt Mam zawód - mam prace w regionierefundacji kosztu egzaminu. 11.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: a)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b)listę obecności c)protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, d)imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, e)rejestr wydanych zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. f)Wypełnione ankiety ewaluacyjne niezbędne do monitorowania działań związanych z zajęciami. 12.Wykonawca przeprowadzi kursy na terenie miasta Żywca. W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje kurs poza terenem miasta Żywca, zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt codziennego transportu dla każdego uczestnika na trasie: Żywiec - miejsce kursu - Żywiec. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt transportu uczestników w cenie oferty. 13.Wykonawca zobowiązany jest do podania kosztu zorganizowania kursu dla jednego uczestnika, przy czym koszt ten powinien zawierać: koszt samego kursu (wraz z egzaminem wewnętrznym), koszt ubezpieczenia uczestników, koszt wymaganego orzeczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań do pracy jako operator koparko - ładowarki, koszt ewentualnych materiałów dydaktycznych oraz (w przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Miasta Żywca) także koszt transportu. W przypadku, gdy zajęcia będą trwały więcej niż 5 godzin dziennie - Wykonawca zapewni w cenie kursu także 1 gorący posiłek dla uczestników projektu. 14.Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia, w tym za kontakt z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Osoba wskazana przez Wykonawcę będzie odpowiedzialna także za informowanie Zamawiającego o pojawiających się trudnościach w zakresie frekwencji uczestników (o każdej nieobecności ucznia na kursie) oraz o wszelkich przeszkodach, które miałyby wpływ na nieterminowe ukończenie przedmiotu zamówienia. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 16.Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia, a także wszystkie inne dokumenty dotyczące realizacji kursu muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Także w pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy powinny być umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 17.Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia HARMONOGRAMU KURSU do akceptacji Zamawiającego w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy z uwzględnieniem terminów prowadzenia zajęć. 18.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101 poz. 926 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 300 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: WRiS.272.19.2013), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4.Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5.Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium będzie składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być na pierwsze żądanie. 8.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach