Przetargi.pl
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursów z branży mechaniczno - mechatronicznej dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8612424 , fax. 033 8614623
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8612424, fax. 033 8614623
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursów z branży mechaniczno - mechatronicznej dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w latach 2012 i 2013 kursów z branży mechaniczno - mechatronicznej dla uczestników projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorem Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego. Zamawiający nie przewiduje składania ofert cząstkowych. Oferta obejmuje: Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-ciu kursów teoretyczno-praktycznych, w tym: 1) W terminie do 30 listopada 2012 r. należy zrealizować 3 kursy o tematyce: a) Programowanie sterowników PLC i paneli HMI - 1 kurs dla około 12 uczestników b) Szkolenie CAD, CAM, CNC - 2 kursy dla około 24 uczestników ( Grupa uczestników jednego kursu wynosić może maksymalnie 12 osób). 2) W terminie do 31 maja 2013 r. 2 kursy o tematyce: a) Programowanie sterowników PLC i paneli HMI - 1 kurs dla około 12 uczestników b) Szkolenie CAD, CAM, CNC - 1 kurs dla około 12 uczestników Maksymalna liczba uczestników - 60 osób. Liczba uczestników na 1 kursie - około 12 osób. Łączna ilość godzin lekcyjnych (45 min) zajęć dla jednego uczestnika wynosi 40. 3. Tematyka kursów: 1) Szkolenie programowanie sterowników PLC i paneli HMI. Szkolenia w formie kształcenia teoretyczno-praktycznego obejmującego prace na stanowiskach wyposażonych w sterowniki PLC, panele HMI oraz odpowiednie oprogramowanie. Szkolenie zakończone będzie egzaminem wewnętrznym i wydaniem certyfikatu dla ucznia. Ramowy plan szkolenia: Lp. Zagadnienie Liczba godzin 1. Podstawy sterowników PLC - 6 2. Moduły wejściowe i wyjściowe sterownika PLC - 6 3. Funkcje zaawansowane (np. pozycjonowanie NC, obsługa przerwań, komunikacja) - 8 4. Obsługa PLC, przykłady aplikacji - 6 5. Podstawy paneli operatorskich HMI - 3 6. Programowanie paneli HMI - 4 7. Przygotowanie aplikacji dla HMI - 6 8. Egzamin wewnętrzny - 1 9. Razem - 40 2) Szkolenie CAD, CAM, CNC Szkolenia w formie kształcenia teoretyczno-praktycznego obejmującego prace na stanowiskach wyposażonych w sterowniki ruchu, serwonapędy oraz odpowiednie oprogramowanie. Szkolenie zakończone będzie egzaminem wewnętrznym i wydaniem certyfikatu dla ucznia. Ramowy plan szkolenia: Lp. Zagadnienie Liczba godzin 1. Podstawy projektowania CAD, CAM, CNC - 3 2. Modelowanie części w programie CAD - 9 3. Projektowanie złożeń w programie CAD - 7 4. Tworzenie dokumentacji 2D - 5 5. Programowanie maszyn CNC - 3 6. Obsługa oprogramowania CNC - 8 7. Ćwiczenia praktyczne na obrabiarkach CNC - 4 8. Egzamin wewnętrzny - 1 Razem - 40 4. Wymagania w zakresie realizacji zajęć: 1) Wskazane jest prowadzenie zajęć w szkole uczestników tzn. w salach wynajętych w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu. Jeżeli zajęcia prowadzone są poza szkołą macierzystą uczestników Wykonawca zapewnia dojazd ze szkoły i z powrotem oraz opiekę w trakcie dojazdu. 2) Terminy zajęć muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczestników projektu i uzgodnione z Koordynatorem projektu. 3) Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. W trakcie trwania zajęć Wykonawca sprawuje opiekę nad uczestnikami i ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. 4) Jeżeli dzienna liczba godzin przekroczy pięć to Wykonawca zapewni uczestnikom posiłek. 5) Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 6) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe (instrukcje, oprogramowanie - na płycie CD) oraz materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek. 7) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - listę obecności, - protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, - imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, - rejestr wydanych zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenia kursu i opis uzyskanych kwalifikacji. 8) Wykonawca uwzględni w cenie koszt ubezpieczenia uczestników, a także pozostałe koszty organizacyjne. 9) Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz szczegółowy zakres kursu (z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 11) Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12) W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 13) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji bez odszkodowania z przeprowadzenia kursów, o których mowa w rozdziale II pkt 1 ppkt 2 SIWZ. Informacja w tym zakresie zostanie przedstawiona Wykonawcy najpóźniej do dnia 15 lutego 2013 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 400,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy WRiS.272.53.2012), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od Wybranego Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach