Przetargi.pl
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursów z branży elektryczno - elektronicznej dla uczestników projektu pt. Mam zawód-mam pracę w regionie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8612424 , fax. 033 8614623
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8612424, fax. 033 8614623
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursów z branży elektryczno - elektronicznej dla uczestników projektu pt. Mam zawód-mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania, przygotowania i przeprowadzenia kursów z branży elektryczno - elektronicznej (maksymalna liczba uczestników - 64 osoby, liczba uczestników na 1 kursie - od 12 -14 uczestników, łączna ilość godzin lekcyjnych (45 min) zajęć dla jednego uczestnika wynosi 40) dla uczestników projektu. pt. Mam zawód-mam pracę w regionie ,,Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorem Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego. 2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 5-ciu kursów teoretyczno-praktycznych, w tym: 2.1 W terminie do 30 listopada 2012 r. należy zrealizować 3 kursy o tematyce: a) Szkolenie instalacje inteligentne w budynkach - 2 kursy - dla około 27 uczestników. ( Grupa uczestników jednego kursu wynosić może maksymalnie 14 osób) b) Praktyczne szkolenie elektronika - 1 kurs - 13 uczestników. 2.2 W terminie do 30 maja 2013 r. 2 kursy o tematyce: a) Szkolenie instalacje inteligentne w budynkach - 1 kurs dla około 12 osób. b) Praktyczne szkolenie elektronika - 1 kurs dla około 12 osób. 3. Tematyka kursów: 3.1 Szkolenie instalacje inteligentne w budynkach . Szkolenia w formie kształcenia teoretyczno-praktycznego obejmującego prace na stanowiskach wyposażonych w programowalne sterowniki budynkowe pozwalające na integrację i konfigurację wielu systemów w nowoczesnym budownictwie oraz odpowiednie oprogramowanie. Szkolenie zakończone będzie egzaminem wewnętrznym i wydaniem certyfikatu dla ucznia. Ramowy plan szkolenia: Lp. Zagadnienie Liczba godzin 1 Szkolenie przygotowujące do uzyskania świadectwakwalifikacyjnego SEP w zakresie eksploatacji 10 2 Podstawy systemu inteligentnego (BMS- Building Management System) 4 3 Zasady doboru modułów automatyki budynkowej 8 4 Konfiguracja systemu inteligentnego BMS 8 5 Praktyczne przykłady zastosowań systemu 9 6 Egzamin wewnętrzny 1 Razem 40 3.2 Szkolenie - praktyczny kurs elektronika. Szkolenia w formie kształcenia teoretyczno-praktycznego obejmującego prace na stanowiskach wyposażonych w terminale z aplikacją do tworzenia dokumentacji PCB, oprzyrządowanie do wytworzenia obwodu drukowanego, montażu modułu w technologii SMT i THT oraz uruchamiania i programowania modułów elektronicznych stosowanych w automatyce budynkowej. Rezultatem szkolenia będzie projekt i wykonanie przez każdego ucznia urządzenia elektronicznego - sterownika lub czujnika stosowanego w inteligentnych instalacjach budynkowych. Szkolenie obejmuje przygotowanie uczestników oraz organizację egzaminu zewnętrznego na świadectwo kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji. Koszty egzaminu SEP ponosi uczestnik. Koszty te zostaną zrefundowane przez zamawiającego po zdaniu egzaminu. Szkolenie zakończone będzie egzaminem wewnętrznym i wydaniem certyfikatu dla ucznia. Ramowy plan szkolenia: Lp. Zagadnienie Liczba godzin 1. Szkolenie przygotowujące do uzyskania świadectwa kwalifikacyjnego SEP w zakresie eksploatacji. 10 2. Komputerowe projektowanie wytworzenia obwodów drukowanych - zapoznanie z aplikacją. 5 3. Ćwiczenia praktyczne z oprogramowania do kreślenia mozaiki i wytworzenia obwodów drukowanych. 10 4. Podstawy teoretyczne z technologii montażu modułów elektronicznych. 3 5. Warsztaty praktyczne z montażu modułów elektronicznych. 7 6. Warsztaty praktyczne z uruchamiania, programowania i testowania modułów elektronicznych. 4 7. Egzamin wewnętrzny 1 Razem 40 4. Wykonawca zorganizuje kurs na terenie miasta Żywca. W przypadku gdy Wykonawca zorganizuje kurs poza terenem Miasta Żywiec, zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt codziennego transportu, dla każdego uczestnika na trasie: Żywiec - miejsce praktyki - Żywiec. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszt transportu uczniów w cenie za zorganizowanie kursu dla 1 ucznia. 5. Terminy zajęć muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczestników projektu i uzgodnione z Koordynatorem projektu. 6. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. W trakcie trwania zajęć Wykonawca sprawuje opiekę nad uczestnikami i ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. 7. Jeżeli dzienna liczba godzin przekroczy pięć to Wykonawca zapewni uczestnikom posiłek. 8. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 9. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe (instrukcje, oprogramowanie - na płycie CD) oraz materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek. 10. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) listę obecności c) protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, d) imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, e) rejestr wydanych zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenia kursu i opis uzyskanych kwalifikacji. 11. Wykonawca uwzględni w cenie koszt ubezpieczenia uczestników, a także pozostałe koszty organizacyjne. 12. Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz szczegółowy zakres kursu (z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 14. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15. W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. 17. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu harmonogramu kursu w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. 18. Usługa może być świadczona również w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu między Zamawiającym a Wykonawcą. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji bez odszkodowania z przeprowadzenia kursów, o których mowa w rozdziale II pkt 2 ppkt 2.2 SIWZ. Informacja w tym zakresie zostanie przedstawiona Wykonawcy najpóźniej do dnia 15 lutego 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 500,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. W tytule należy podać nr. sprawy WRiS.272.57.2012 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach