Przetargi.pl
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie doradztwa prawnego dla osób niepracujących zarejestrowanych bądź nie w Powiatowym Urzędzie Pracy, lub pracujących w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Biecz w ramach projektu systemowego POKL pt: Czas na aktywność w gminie Biecz realizowanego przez MGOPS w Bieczu na podstawie umowy zawartej z WUP w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez UE w ramach EFS

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 13 447 00 41 , fax. 13 447 00 41
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Tysiąclecia 5 5
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 13 447 00 41, fax. 13 447 00 41
    REGON: 00401105800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie doradztwa prawnego dla osób niepracujących zarejestrowanych bądź nie w Powiatowym Urzędzie Pracy, lub pracujących w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Biecz w ramach projektu systemowego POKL pt: Czas na aktywność w gminie Biecz realizowanego przez MGOPS w Bieczu na podstawie umowy zawartej z WUP w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez UE w ramach EFS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi w postaci doradztwa prawnego dla 19 osób z terenu Gminy Biecz w ramach projektu systemowego pt: Czas na aktywność w gminie Biecz, zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejsko - Gminny Ośrodek pomocy Społecznej w Bieczu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został poniżej. Za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy - istnieje możliwość kumulowania przerw. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie następującego zakresu tematycznego doradztwa dla osób niepracujących zarejestrowanych bądź nie w Powiatowym Urzędzie Pracy lub pracujących w gospodarstwach rolnych: 1) doradztwo prawne dla grupy 19 osób, minimum 12 godzin w ciągu 2 dni zakres tematyczny: I. Prawo pracy: 1.Podstawowe zasady prawa pracy, 2. Równe traktowanie w zatrudnieniu, 3. Nadzór i kontrola przestrzegania prawa pracy, 4. Stosunek pracy: a) Umowy o pracę, b) Zatrudnianie pracowników w formie telepracy, c) Stosunek pracy na podstawie powołania, wyboru, mianowania oraz spółdzielczej umowy o pracę, 5. Wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia: 6. Obowiązki pracodawcy i pracownika 7. Odpowiedzialność materialna pracowników, 8. Czas pracy: 9. Urlopy pracownicze - wypoczynkowe i bezpłatne, 10.Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem, 11. Bezpieczeństwo i Higiena Pracy, 12. Rozpatrywanie sporów o roszczenia ze stosunku pracy, II Zakładanie działalności gospodarczej 1. Rejestracja firmy, 2. Firmowe konto bankowe i pieczątka, 3. Urząd Skarbowy - NIP i wybór formy opodatkowania, 4. Składki na ubezpieczenie społeczne ZUS, 5. Zgłoszenie do Państwowej Inspekcji Pracy, 6. Dokumenty potrzebne do założenia działalności gospodarczej. III. Zakładanie spółdzielni socjalnej 1. Istota spółdzielni socjalnej, 2. Zakładanie spółdzielni socjalnej: a) Podjęcie decyzji, b) Napisanie statutu, c) Zebranie członków spółdzielni, d) Wybór władz spółdzielni, e) Wybór władz spółdzielni, f) Złożenie wniosku o zarejestrowanie spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym, g) Nabycie osobowości prawnej, h) ZUS i Urząd Skarbowy, i) Wsparcie finansowe, j) Plusy i minusy spółdzielni socjalnej, k) Dokumenty potrzebne do złożenia i zarejestrowania Spółdzielni Socjalnej, Wykonawca zapewni bezpłatne materiały szkoleniowe. 2) Informacje dodatkowe, które należy uwzględnić w cenie oferty: Zajęcia odbędą się w przeciągu dwóch dni w dniach pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas wyżej opisanego doradztwa w szczególności: - sale dydaktyczną przystosowaną do ilości uczestników zajęć, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika. - odpowiednie materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia doradztwa, - w przypadku trwania zajęć powyżej 4 godzin - gorący posiłek (obiad dwudaniowy), a także poczęstunek dla uczestników doradztwa tj: kawa, herbata, zimne napoje, przekąski, świeże owoce, cukier, śmietanka do kawy. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i wykorzystywane do przygotowania gorącego posiłku winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno - epidemiologiczne, - ponadto każdy uczestnik doradztwa musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne /notes, długopis, dziennik zajęć/ i materiały dydaktyczne, które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, - zamawiający zaleca aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad prowadzonym doradztwem tj: prowadził imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów piśmiennych i dydaktycznych oraz serwisu kawowego i gorących posiłków, dziennik zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na dzień rozpoczęcia doradztwa i po jego zakończeniu oraz dostarczenia ich Zamawiającemu, - po zakończeniu w/w doradztwa prawnego Wykonawca wyda każdemu uczestnikowi osobne zaświadczenie i certyfikat a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu, - należy zapewnić wszystkim uczestnikom doradztwa ubezpieczenie NNW. Zaleca się, aby całość projektu realizowana była na terenie Gminy Biecz lub Powiatu Gorlickiego. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość organizacji i przeprowadzenia doradztwa poza tym obszarem. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Biecza do miejsca w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do Biecza. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania doradztwa i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach