Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 38-340 Biecz, ul. Tysiąclecia 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 13 447 00 41 , fax. 13 447 00 41
- Data zamieszczenia: 2012-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Tysiąclecia 5 5
38-340 Biecz, woj. małopolskie
tel. 13 447 00 41, fax. 13 447 00 41
REGON: 00401105800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie doradztwa prawnego dla osób niepracujących zarejestrowanych bądź nie w Powiatowym Urzędzie Pracy, lub pracujących w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Biecz w ramach projektu systemowego POKL pt: Czas na aktywność w gminie Biecz realizowanego przez MGOPS w Bieczu na podstawie umowy zawartej z WUP w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez UE w ramach EFS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi w postaci doradztwa prawnego dla 19 osób z terenu Gminy Biecz w ramach projektu systemowego pt: Czas na aktywność w gminie Biecz, zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejsko - Gminny Ośrodek pomocy Społecznej w Bieczu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został poniżej. Za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy - istnieje możliwość kumulowania przerw. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie następującego zakresu tematycznego doradztwa dla osób niepracujących zarejestrowanych bądź nie w Powiatowym Urzędzie Pracy lub pracujących w gospodarstwach rolnych: 1) doradztwo prawne dla grupy 19 osób, minimum 12 godzin w ciągu 2 dni zakres tematyczny: I. Prawo pracy: 1.Podstawowe zasady prawa pracy, 2. Równe traktowanie w zatrudnieniu, 3. Nadzór i kontrola przestrzegania prawa pracy, 4. Stosunek pracy: a) Umowy o pracę, b) Zatrudnianie pracowników w formie telepracy, c) Stosunek pracy na podstawie powołania, wyboru, mianowania oraz spółdzielczej umowy o pracę, 5. Wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia: 6. Obowiązki pracodawcy i pracownika 7. Odpowiedzialność materialna pracowników, 8. Czas pracy: 9. Urlopy pracownicze - wypoczynkowe i bezpłatne, 10.Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem, 11. Bezpieczeństwo i Higiena Pracy, 12. Rozpatrywanie sporów o roszczenia ze stosunku pracy, II Zakładanie działalności gospodarczej 1. Rejestracja firmy, 2. Firmowe konto bankowe i pieczątka, 3. Urząd Skarbowy - NIP i wybór formy opodatkowania, 4. Składki na ubezpieczenie społeczne ZUS, 5. Zgłoszenie do Państwowej Inspekcji Pracy, 6. Dokumenty potrzebne do założenia działalności gospodarczej. III. Zakładanie spółdzielni socjalnej 1. Istota spółdzielni socjalnej, 2. Zakładanie spółdzielni socjalnej: a) Podjęcie decyzji, b) Napisanie statutu, c) Zebranie członków spółdzielni, d) Wybór władz spółdzielni, e) Wybór władz spółdzielni, f) Złożenie wniosku o zarejestrowanie spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym, g) Nabycie osobowości prawnej, h) ZUS i Urząd Skarbowy, i) Wsparcie finansowe, j) Plusy i minusy spółdzielni socjalnej, k) Dokumenty potrzebne do złożenia i zarejestrowania Spółdzielni Socjalnej, Wykonawca zapewni bezpłatne materiały szkoleniowe. 2) Informacje dodatkowe, które należy uwzględnić w cenie oferty: Zajęcia odbędą się w przeciągu dwóch dni w dniach pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas wyżej opisanego doradztwa w szczególności: - sale dydaktyczną przystosowaną do ilości uczestników zajęć, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika. - odpowiednie materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia doradztwa, - w przypadku trwania zajęć powyżej 4 godzin - gorący posiłek (obiad dwudaniowy), a także poczęstunek dla uczestników doradztwa tj: kawa, herbata, zimne napoje, przekąski, świeże owoce, cukier, śmietanka do kawy. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i wykorzystywane do przygotowania gorącego posiłku winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno - epidemiologiczne, - ponadto każdy uczestnik doradztwa musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne /notes, długopis, dziennik zajęć/ i materiały dydaktyczne, które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, - zamawiający zaleca aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad prowadzonym doradztwem tj: prowadził imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów piśmiennych i dydaktycznych oraz serwisu kawowego i gorących posiłków, dziennik zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na dzień rozpoczęcia doradztwa i po jego zakończeniu oraz dostarczenia ich Zamawiającemu, - po zakończeniu w/w doradztwa prawnego Wykonawca wyda każdemu uczestnikowi osobne zaświadczenie i certyfikat a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu, - należy zapewnić wszystkim uczestnikom doradztwa ubezpieczenie NNW. Zaleca się, aby całość projektu realizowana była na terenie Gminy Biecz lub Powiatu Gorlickiego. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość organizacji i przeprowadzenia doradztwa poza tym obszarem. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Biecza do miejsca w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do Biecza. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania doradztwa i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór prawny /obsługa prawna/ projektu pn. /SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu/.
Dodano: 2016-03-18 - Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2014-2015
Dodano: 2014-10-17 - Wyłonienie wykonawcy na obsługę prawną Wydziału Chemii i Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie prawa pracy w ramach projektu: pt. Wiedza i kompetencje z fizyki, chemii i informatyki na potrzeby gospodarki - WIKING, Nr umowy o dofinansowanie projektu POKL.04.01.01-00-355/09-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Nr postępowania: CRZP/UJ/230/I/2013
Dodano: 2013-08-08 - Zorganizowanie i przeprowadzenie: A. Indywidualnych porad psychologicznych B. Indywidualnych porad logopedycznych C. Indywidualnych porad prawnych w ramach projektu pod nazwą Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam! współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej w partnerstwie z ośrodkami pomocy społecznej z powiatu dąbrowskiego
Dodano: 2013-07-30 - kompleksowe doradztwo prawne i ekonomiczno-finansowe przy projekcie inwestycyjnym pn. Nowa siedziba Szpitala Uniwersyteckiego Kraków - Prokocim
Dodano: 2013-06-17 - Doradztwo prawne dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki; Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie
Dodano: 2013-06-11 - Wyłonienie wykonawcy na obsługę prawną Wydziału Chemii i Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie prawa pracy w ramach projektu: pt. Wiedza i kompetencje z fizyki, chemii i informatyki na potrzeby gospodarki - WIKING, Nr umowy o dofinansowanie projektu POKL.04.01.01-00-355/09-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Nr postępowania: CRZP/UJ/230/2013
Dodano: 2013-05-08 - Wykonanie kompleksowych analiz oraz usług doradczych na potrzeby realizacji projektu PPP nowe perspektywy mających na celu wyłonienie partnera prywatnego dla modelowej inwestycji realizowanej w trybie partnerstwa publiczno-prywatnego (Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Eisenberga w Krakowie). Sprawa numer: NZ.274.1.2013.RZA
Dodano: 2013-03-05 - Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2013-2014
Dodano: 2012-11-29 - Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w ramach projektu pn. -Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2013-2014.
Dodano: 2012-11-28