ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W WYSZKOWIE ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, Jana Matejki 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W WYSZKOWIE
Jana Matejki 9
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
REGON: 551333781 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja praktyk zagranicznych, job shadowing, kursów specjalistycznych w ramach Programu ERASMUS+ w 2023 r.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zorganizowanie w pełnym zakresie 3-tygodniowych praktyk w firmach na stanowiskach informatycznych i ekonomicznych, łącznie dla 26 uczniów Zespołu Szkół Nr 3 im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie tj. 18 uczniów z technikum informatycznego oraz 8 uczniów z technikum ekonomicznego będących uczestnikami projektu na terenie Valetty (Malta) w przewidywanym terminie od 26.06.2023r. do 14.07.2023r. zgodnie z ramowym programem praktyk . Zorganizowanie w pełnym zakresie 2-tygodniowych job shadowing w firmach dla 2 nauczycieli kształcenia zawodowego w dziedzinie ekonomii będących uczestnikami projektu na terenie Valetty (Malta) w przewidywanym terminie od 26.06.2023r. do 07.07.2023r. zgodnie z ramowym programem job shadowing . Zorganizowanie w pełnym zakresie 2-tygodniowego kursu specjalistycznego z marketingu cyfrowego w firmie dla 2 nauczycieli kształcenia zawodowego w dziedzinie IT będących uczestnikami projektu na terenie Valetty (Malta) w przewidywanym terminie od 26.06.2023r. do 07.07.2023r. zgodnie z ramowym programem kursu. Zorganizowanie podróży dla 32 uczestników projektu (26 uczniów, 2 opiekunów, 4 nauczycieli) na Maltę i z powrotem tj. zakup biletów lotniczych na trasie Warszawa-Valetta i z powrotem w terminach podanych wyżej. W przypadku braku lotów na wskazanej przez Zamawiającego trasie i w wyznaczonych przez niego terminach Wykonawca może podać inne daty, z tym, że różnica może wynosić maksymalnie jeden dzień. W przypadku wylotu z innego miasta niż Warszawa Wykonawca pokryje koszty transportu lokalnego z miejsca zbiórki na wskazane lotnisko. Ceny wszystkich biletów muszą zawierać opłaty za mały bagaż (40 x 20 x 25) i bagaż rejestrowany 20 kg. Ceny biletów muszą gwarantować pasażerom odprawy online. Zamawiający prześle do Wykonawcy listę 50 % nazwisk pasażerów w połowie okresu od daty rezerwacji do daty wylotu a listę 100 % nazwisk pasażerów 14 dni przed wylotem. Zorganizowanie transportu lokalnego dla 32 uczestników projektu (26 uczniów, 2 opiekunów, 4 nauczycieli) w tym: transport z lotniska Valetta do miejsca zakwaterowania, z miejsca zakwaterowania na lotnisko oraz miejskich biletów autobusowych. Zorganizowanie dla uczestników projektu w okresie pobytu w Valettcie: zakwaterowania wraz ze śniadaniami dla 28 osób odbywających praktyki i ich opiekunów, łącznie 20 noclegów; zakwaterowania w oddzielnych pokojach dla 4 nauczycieli odbywających job shadowing i kursy specjalistyczne, łącznie 13 noclegów. Przesłanie do Zamawiającego informacji o miejscu zakwaterowania uczestników projektu w terminie 2 tygodni przed planowaną datą rozpoczęcia praktyk/job shadowing/kursu. Zapewnienie na miejscu (Valetta) obecności osoby odpowiedzialnej za zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. Osoba ta odpowiedzialna będzie za udzielenie uczestnikom pomocy w wypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Zapewnienie na miejscu (Valetta) obecności osoby odpowiedzialnej za opiekę nad projektem od strony administracyjnej, w tym przygotowanie raportu końcowego, certyfikatów dla uczestników projektu oraz przeprowadzanie kontroli warunków bytowych uczestników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.
Dodano: 2024-07-02 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-06-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 80 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
Dodano: 2024-06-24 - DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
Dodano: 2024-06-06 - Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Dodano: 2024-05-16 - Organizacja szkolenia specjalistycznego – w formie wizyty studyjnej, dla przedstawicieli Lokalnych Grup Działania w ramach projektu Wyszkolić Leadera
Dodano: 2024-05-13 - Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu „Zintegrowani”.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług w zakresie opracowania Poradnika oraz materiałów szkoleniowych i ich aktualizacji na temat realizacji i przestrzegania równościowych zasad horyzontalnych w projektach programu FENG
Dodano: 2024-05-09 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-04-22 - Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI).
Dodano: 2024-04-20