Przetargi.pl
Organizacja praktyk zagranicznych, job shadowing, kursów specjalistycznych w ramach Programu ERASMUS+ w 2023 r.”

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W WYSZKOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Jana Matejki 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W WYSZKOWIE
    Jana Matejki 9
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    REGON: 551333781
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja praktyk zagranicznych, job shadowing, kursów specjalistycznych w ramach Programu ERASMUS+ w 2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie w pełnym zakresie 3-tygodniowych praktyk w firmach na stanowiskach informatycznych i ekonomicznych, łącznie dla 26 uczniów Zespołu Szkół Nr 3 im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie tj. 18 uczniów z technikum informatycznego oraz 8 uczniów z technikum ekonomicznego będących uczestnikami projektu na terenie Valetty (Malta) w przewidywanym terminie od 26.06.2023r. do 14.07.2023r. zgodnie z ramowym programem praktyk . Zorganizowanie w pełnym zakresie 2-tygodniowych job shadowing w firmach dla 2 nauczycieli kształcenia zawodowego w dziedzinie ekonomii będących uczestnikami projektu na terenie Valetty (Malta) w przewidywanym terminie od 26.06.2023r. do 07.07.2023r. zgodnie z ramowym programem job shadowing . Zorganizowanie w pełnym zakresie 2-tygodniowego kursu specjalistycznego z marketingu cyfrowego w firmie dla 2 nauczycieli kształcenia zawodowego w dziedzinie IT będących uczestnikami projektu na terenie Valetty (Malta) w przewidywanym terminie od 26.06.2023r. do 07.07.2023r. zgodnie z ramowym programem kursu. Zorganizowanie podróży dla 32 uczestników projektu (26 uczniów, 2 opiekunów, 4 nauczycieli) na Maltę i z powrotem tj. zakup biletów lotniczych na trasie Warszawa-Valetta i z powrotem w terminach podanych wyżej. W przypadku braku lotów na wskazanej przez Zamawiającego trasie i w wyznaczonych przez niego terminach Wykonawca może podać inne daty, z tym, że różnica może wynosić maksymalnie jeden dzień. W przypadku wylotu z innego miasta niż Warszawa Wykonawca pokryje koszty transportu lokalnego z miejsca zbiórki na wskazane lotnisko. Ceny wszystkich biletów muszą zawierać opłaty za mały bagaż (40 x 20 x 25) i bagaż rejestrowany 20 kg. Ceny biletów muszą gwarantować pasażerom odprawy online. Zamawiający prześle do Wykonawcy listę 50 % nazwisk pasażerów w połowie okresu od daty rezerwacji do daty wylotu a listę 100 % nazwisk pasażerów 14 dni przed wylotem. Zorganizowanie transportu lokalnego dla 32 uczestników projektu (26 uczniów, 2 opiekunów, 4 nauczycieli) w tym: transport z lotniska Valetta do miejsca zakwaterowania, z miejsca zakwaterowania na lotnisko oraz miejskich biletów autobusowych. Zorganizowanie dla uczestników projektu w okresie pobytu w Valettcie: zakwaterowania wraz ze śniadaniami dla 28 osób odbywających praktyki i ich opiekunów, łącznie 20 noclegów; zakwaterowania w oddzielnych pokojach dla 4 nauczycieli odbywających job shadowing i kursy specjalistyczne, łącznie 13 noclegów. Przesłanie do Zamawiającego informacji o miejscu zakwaterowania uczestników projektu w terminie 2 tygodni przed planowaną datą rozpoczęcia praktyk/job shadowing/kursu. Zapewnienie na miejscu (Valetta) obecności osoby odpowiedzialnej za zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. Osoba ta odpowiedzialna będzie za udzielenie uczestnikom pomocy w wypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Zapewnienie na miejscu (Valetta) obecności osoby odpowiedzialnej za opiekę nad projektem od strony administracyjnej, w tym przygotowanie raportu końcowego, certyfikatów dla uczestników projektu oraz przeprowadzanie kontroli warunków bytowych uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach