Przetargi.pl
Organizacja półkolonii – edukacyjne programy wakacyjne“. realizowane w ramach projektu pn.: ”Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 972 129 , fax. 523 973 559
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 972 129, fax. 523 973 559
    REGON: 9235126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachojnice.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja półkolonii – edukacyjne programy wakacyjne“. realizowane w ramach projektu pn.: ”Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Organizacja półkolonii – edukacyjne programy wakacyjne“ realizowane w ramach projektu pn.: ”Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 CZI: „Organizacja półkolonii – edukacyjne programy wakacyjne“ w dniach od 06.08.2018 r. do 10.08.2018 r. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje organizację półkolonii wakacyjnych w dniach od 06.08.2018 r. do 10.08.2018 r. dla 164 uczestników, w wieku od 6 lat do 14 lat ., od godz. 9:00 do 14:00. 2) Miejscem wykonania usługi są szkoły podstawowe w tym klasy gimnazjalne na terenie Gminy Chojnice zgodnie z tabelą nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 3) Liczba uczestników: Część 1 - 164 osoby, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczestników – 10 os. Faktyczną ilość uczestników półkolonii zamawiający poda wykonawcy 7 dni przed terminem rozpoczęcia półkolonii. 4) Liczba godzin zajęć: 25 godzin na grupę (5 dni: od poniedziałku do piątku po 5 godz. dziennie), łącznie 125 godzin (godziny zegarowe). 5) Program zajęć: w przypadku każdej grupy ma być dopasowany do indywidualnych potrzeb uczniów (rozwojowe i edukacyjne) oraz poziomu nauczania. Uczestnikami będą uczniowie szkoły podstawowej klas 0-VII oraz klas II gimnazjum. Zajęcia mają być prowadzone w formie zabaw, projektów i warsztatów itp. Uczniowie będą mogli zabrać do domów wykonane prace. Celem prowadzonych zajęć będzie rozwijanie zdolności i kompetencji kluczowych: matematycznych, informatycznych i językowych.(język angielski i niemiecki) 6) Metody: aktywizujące m.in. praca w podgrupach, metoda projektu, prezentacje, doświadczenia i eksperymenty. 7) Efekty: wzrost kompetencji kluczowych ( językowych, informatycznych i matematycznych) przy wykorzystaniu metod warsztatowych. Ocena na podstawie ankiet na zakończenie półkolonii. 8) Termin realizacji zamówienia: Część 1 od 06.08.2018 do 10.08.2018 – 164 uczestników 9) Miejsce realizacji zamówienia: szkoły, dla których organem prowadzącym jest Gmina Chojnice. Udostępnione zostaną nie odpłatnie stołówka, klasy lekcyjne, łazienki, sala gimnastyczna, pracownie komputerowe lub mobilne pracownie cyfrowe wyposażone w tablety. 10) Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem wypoczynku w bazie wypoczynku, na stronach Ministerstwa Edukacji Narodowej i dołączy do wiadomości Zamawiającego wszystkie niezbędne dokumenty poświadczające gotowość do organizowania półkolonii w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 11) Zajęcia muszą być prowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę, na półkoloniach musi zostać zapewniona opieka wychowawcy (min. 1 na 15 uczestników) i kierownik wypoczynku. Kadra musi spełniać wymogi zapisane w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452) . 12) Zamówienie obejmuje dostarczenie materiałów zużywalnych dla uczniów na potrzeby realizowania półkolonii i do prawidłowego przeprowadzenia zajęć ( materiały biurowe i plastyczne, sprzęt sportowy itp.) 13) Zamówienie obejmuje zapewnienie wyżywienia (obiad dwudaniowy) dla uczniów podczas organizacji półkolonii (łączna liczba posiłków: część 1 - 820 szt. ( 164 uczestników x 5dni) – 1 posiłek dziennie/dla ucznia Należy stosować zapisy określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j Dz. U. z 2017 r. poz. 149); Szczegółowa specyfikacja posiłku: a) 1 napój niegazowany ( woda niegazowana/ sok owocowy 100%) o pojemności min. 500 ml, b) owoce – 150 gram na osobę, c) zupa, która ma być przygotowana na wywarze mięsno – warzywnym (400 ml); d) drugie danie, które powinno być posiłkiem mięsnym, rybnym lub mącznym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami (150 gram). Do mięsa lub ryb (od 100 gram) należy podać ziemniaki lub zamienniki, typu: ryż, kasza, makaron (200 gram). Nie częściej niż dwa razy na 5 dni (pełny turnus półkolonii) drugie danie mogą stanowić także: pierogi, naleśniki, krokiety z nadzieniem, kopytka, kluski z dodatkami mięsnymi, makaron itp. o gramaturze 400 gram na porcję. e) naczynia jednorazowe: kubki, talerze, talerzyki, miseczki itp. f) sztućce plastikowe: łyżka, widelec, nóż. g) dodatkowo: stół szwedzki – napoje, owoce, 14) Dowóz i odbiór dzieci we własnym zakresie zapewnią rodzice dzieci. 15) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę zajęć w postaci list obecności oraz dzienników zajęć wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach – wzory list obecności oraz dzienników zajęć dostarczy Zamawiający najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca zobowiązany jest przekazać oryginały poprawnie wypełnionych list obecności i dzienników zajęć Koordynatorowi Projektu (przedstawicielowi Zamawiającego) lub innej wyznaczonej osobie przez Zamawiającego niezwłocznie po zakończeniu zajęć w danym dniu. Wykonawca jest zobowiązany dopilnować podpisania się na listach wszystkich uczestników obecnych na zajęciach; CZII: „Organizacja półkolonii – edukacyjne programy wakacyjne“ w dniach od 20.08.2018 do 24.08.2018 r. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje organizację półkolonii wakacyjnych w dniach od 20.08.2018 do 24.08.2018 r. dla 205 uczestników, w wieku od 6 lat do 14 lat od godz. 9:00 do 14:00. 2) Miejscem wykonania usługi są szkoły podstawowe w tym klasy gimnazjalne na terenie Gminy Chojnice zgodnie z tabelą nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 3) Liczba uczestników: Część 2 -205 osoby. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczestników - 10os. Faktyczną ilość uczestników półkolonii zamawiający poda wykonawcy 7 dni przed terminem rozpoczęcia półkolonii. 4) Liczba godzin zajęć: 25 godzin na grupę (5 dni : od poniedziałku do piątku po 5 godz. dziennie), łącznie 125 godzin (godziny zegarowe). 5) Program zajęć: w przypadku każdej grupy ma być dopasowany do indywidualnych potrzeb uczniów (rozwojowe i edukacyjne) oraz poziomu nauczania. Uczestnikami będą uczniowie szkoły podstawowej klas 0-VII oraz klas II gimnazjum. Zajęcia mają być prowadzone w formie zabaw, projektów i warsztatów itp. Uczniowie będą mogli zabrać do domów wykonane prace. Celem prowadzonych zajęć będzie rozwijanie zdolności i kompetencji kluczowych: matematycznych, informatycznych i językowych. (język angielski i niemiecki) 6) Metody: aktywizujące m.in. praca w podgrupach, metoda projektu, prezentacje, doświadczenia i eksperymenty. 7) Efekty: wzrost kompetencji kluczowych ( językowych, informatycznych i matematycznych) przy wykorzystaniu metod warsztatowych. Ocena na podstawie ankiet na zakończenie półkolonii. 8) Termin realizacji zamówienia: Część 2- 20-24.08.2018 - 205 uczestników 9) Miejsce realizacji zamówienia: szkoły, dla których organem prowadzącym jest Gmina Chojnice. Udostępnione zostaną nie odpłatnie stołówka, klasy lekcyjne, łazienki, sala gimnastyczna, pracownie komputerowe lub mobilne pracownie cyfrowe wyposażone w tablety. 10) Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem wypoczynku w bazie wypoczynku, na stronach Ministerstwa Edukacji Narodowej i dołączy do wiadomości Zamawiającego wszystkie niezbędne dokumenty poświadczające gotowość do organizowania półkolonii w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 11) Zajęcia muszą być prowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę, na półkoloniach musi zostać zapewniona opieka wychowawcy ( min. 1 na 15 uczestników) i kierownik wypoczynku. Kadra musi spełniać wymogi zapisane w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452) . 12) Zamówienie obejmuje dostarczenie materiałów zużywalnych dla uczniów na potrzeby realizowania półkolonii i do prawidłowego przeprowadzenia zajęć( materiały biurowe i plastyczne, sprzęt sportowy itp.) 13) Zamówienie obejmuje zapewnienie wyżywienia (obiad dwudaniowy) dla uczniów podczas organizacji półkolonii (łączna liczba posiłków: część 2 – 1025 szt. (205 uczestników x 5dni) – 1 posiłek dziennie dla ucznia. Należy stosować zapisy określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j Dz. U. z 2017 r. poz. 149); Szczegółowa specyfikacja posiłku: a) 1 napój niegazowany ( woda niegazowana/ sok owocowy 100%) o pojemności min. 500 ml, b) owoce – 150 gram na osobę, c) zupa, która ma być przygotowana na wywarze mięsno – warzywnym (400 ml); d) drugie danie, które powinno być posiłkiem mięsnym, rybnym lub mącznym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami (150 gram). Do mięsa lub ryb (od 100 gram) należy podać ziemniaki lub zamienniki, typu: ryż, kasza, makaron (200 gram). Nie częściej niż dwa razy na 5 dni (pełny turnus półkolonii) drugie danie mogą stanowić także: pierogi, naleśniki, krokiety z nadzieniem, kopytka, kluski z dodatkami mięsnymi, makaron itp. o gramaturze 400 gram na porcję. e) naczynia jednorazowe: kubki, talerze, talerzyki, miseczki itp. f) sztućce plastikowe: łyżka, widelec, nóż. g) dodatkowo: stół szwedzki – napoje, owoce, 14) Dowóz i odbiór dzieci we własnym zakresie zapewnią rodzice dzieci. 15) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę zajęć w postaci list obecności oraz dzienników zajęć wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach – wzory list obecności oraz dzienników zajęć dostarczy Zamawiający najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca zobowiązany jest przekazać oryginały poprawnie wypełnionych list obecności i dzienników zajęć Koordynatorowi Projektu (przedstawicielowi Zamawiającego) lub innej wyznaczonej osobie przez Zamawiającego niezwłocznie po zakończeniu zajęć w danym dniu. Wykonawca jest zobowiązany dopilnować podpisania się na listach wszystkich uczestników obecnych na zajęciach; Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy, oraz tabeli nr 1 i tabeli nr 2 stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZ I: Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże, że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1553, ze zm.). CZ II: Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże, że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1553, ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale C Siwz –załączniki, załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do Siwz. 2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale C Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 6 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale Siwz C - załączniki, załącznik nr 3 Zobowiązanie o współpracy. 5. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ww. ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną